Komunikační strategie Ing. Jaroslav Martinek. 1.SUMP a Komunikační strategie 2.Každý má jiný úhel pohledu 3.Město Nymburk a Město s dobrou adresou 4.Závěrem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Rosice, okres Chrudim
Advertisements

Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Podpora meziobecní spolupráce
Vyhledávejte ve své příruční mapě.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR Setkání starostů Středočeského kraje, Poděbrady
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Konference Jihlava mluví o vzd ě lávání a Montessori pedagogice 2014 Montessori na 1. stupni ZŠ – zkušenosti z praxe.
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
Evropská strategie zaměstnanosti a víceúrovňové vládnutí – sen nebo skutečnost? Milena Jabůrková, Ondřej Mátl a Gabriela Nováková Zpráva zpracována pro.
Doprava a územní plánování
MANAGEMENT MOBILITY Jiří Galatík CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Obyvatelstvo ČR Podle posledních informací ČSÚ žije v ČR 10,5 mil. obyvatel. Počet obyvatel v posledních letech klesá, ve společností přibývá počet starších.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Benchmarking rozšířené působnosti obcí 3. typu Jana Voldánová, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Záměrem Moravskoslezského kraje je provést systémovou změnu v poskytování sociálních služeb Závěrečná konference k projektu „Podpora transformace pobytových.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Zapojení se do "evropských" procesů a diskusí o sociálním začleňování Sociální inkluze ve světle současného vývoje a nového programovacího období Seminář.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Informace... a mluvte nám do toho. Úvod Dana Hančová, předsedkyně komise sportu a cestovního ruchu Plán udržitelné městské mobility a dánská výstava „Města.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
SUMP - Plány udržitelné městské mobility Ministerstvo dopravy , Žďár nad Sázavou.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_62_15 Název materiáluSídla ČR.
1 Projekt Brno-Zdravé město. 2 Cíl zlepšení zdraví a kvality života obyvatel podpora udržitelného rozvoje Projekt Zdravé město Zásady mezioborová spolupráce.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Rozvojová spolupráce Města Litoměřice Únor 2011 – komise ZM ustanovila Řídící/ pracovní skupinu pro fair trade. Duben 2011 – začal mezinárodní.
Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek.
Operační program URBACT III.  (Operační) program Evropské územní spolupráce kofinancovaný z Evropského fondu pro regionální rozvoj  Navazuje na program.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
Vytváření společné platformy městské mobility
Teorie a praxe rozvoje měst a obcí
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Kraje ČR Číslo: EU DUM 6_03 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Firemní plány udržitelné mobility
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Role KOUS Vysočina v projektu
Plán udržitelné městské mobility Olomouce z pohledu zpracovatele
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Angažovanci Petr Holý - ORR.
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
Města s dobrou adresou Jaroslav Vymazal
Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3
turistická oblast v srdci Čech
Strategie regionu, obce
Název akce, místo, datum.
Oddělení politiky a strategií ŽP Podpora MŽP v oblasti čisté mobility SUMP – Olomouc Mgr. Jaroslav Kepka Oddělení politiky a strategií.
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
zpracovaný v rámci projektu
VENKOV SPOV ČR
Plán udržitelné městské mobility Ústí nad Labem
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Transkript prezentace:

Komunikační strategie Ing. Jaroslav Martinek

1.SUMP a Komunikační strategie 2.Každý má jiný úhel pohledu 3.Město Nymburk a Město s dobrou adresou 4.Závěrem P.S. Omluva: budu se věnovat jen 4 základním komunikačním nástrojům, o kterých se moc nemluví, ale přitom jsou klíčové. Detaily komunikačních nástrojů si ponechám na jinou prezentaci (podobný seminář proběhl např ) Struktura prezentace

1.Fáze přípravná a analytická 2.Fáze návrhová, akční plán, realizace a vyhodnocení 3.Komunikační strategie – Olomouc nebo Strategická část – Opava nebo samostatný projekt na kampaně – Přerov, ale i Zlín, atd. Komunikační strategie – třetí pilíř SUMP

2.11. Břeclav a Znojmo (místo: Břeclav) Ostrava Poděbrady Krnov Otrokovice Zlín a Přerov (místo: Zlín) Jihlava Praha7, Říčany, Roudnice nad Labem (místo: Praha 7) Písek, Tábor a Vodňany (místo: Písek od 9:00) České Budějovice (od 15:00) Přerov Nymburk (od 10:00) Pardubice (13:00). Prezentace vznikla na základě konzultací s městy

Komunikační strategie – to je otázka úhlu pohledu Kam pojede bus? Doprava, doleva a proč?

Komunikační strategie je vždy zaměřena na výrobek, událost, či myšlenku. Může to být auto, ale také „omezení používání auta ve městě s jasně vymezenými místy pro parkování“

Naše Komunikační strategie: Udržíme oteplování pod 2°C, dohodl se celý svět v Paříži dne

Mobilita jako součást životní stylu (Dopravní prostředek je jen nástroj. zbytečná pohodlnost má negativní důsledky) Jak se dítě dostane na atletický, či fotbalový trénink, na vodu?

Postoj dopravních odborníků k novým principům městské mobility

Peníze až na prvním místě

Jaká bude Vaše Komunikační strategie? Jako v díle „Spletitá událost“ ze seriálu „Jistě pane premiére“?

Co když to ale vše může být jinak a město se postaví problému čelem? Stane se Nymburk se brzy vzorovým městem?

Základy komunikační strategie pro Nymburk: uvědomit si, jak fungují principy komunikace 13 VÝZVA FAKTA VZTAH SEBEODHALENÍ odesílatel příjemce ZPRÁVAZPRÁVA Model čtyř stran - autor Friedemann Schulz von Thun

Analytická část sice definuje identifikaci klíčových partnerů, ale už se zapomíná na umění komunikace

Komunikační nástroj pro Nymburk a možná i pro vás Brand – marketingová značka

4 pilíře marketingové značky 1.Život ve městě, aneb Jak žijeme a co preferujeme? 2.O nás, kdo stojí, nebo může stát za značkou 3.Příklady z praxe 4.Zapoj se

1. Život ve městě Argumentace je zaměřená na celkovou kvalitu života ve městě, lepší ovzduší a veřejný prostor pro všechny, kteří řeší styl života.

Co se můžeme naučit od Air bank? 1. Život ve městě

2. O nás, o partnerech ASOCIACE MĚST PRO CYKLISTY Wellnerova 3, Olomouc Mobil.: MĚSTO S DOBROU ADRESOU

2. O nás - potřebujeme ale získat osobnosti, aby byla důvěryhodná Dal nám práva na písničku „Holky z Polabí“

2. O nás - máme na své straně skupinu Tatabojs Stačí říci, i když trochu zaplatíme

2. O nás, můžeme mít na své straně studenty Olomouc, , vzkaz studentů na konferenci

2. O nás - základem je lidskost a důvěra

3. Příklady z praxe – žádná věda. Stačí si jen připomenout základy učitele národů Jana Ámose Komenského

3. Příklady z praxe - parkování v centru Co může Olomouc naučit Nymburk?

3. Příklady z praxe – dánská výstava GOOD CITY Výstavu změníme na české příklady

3. Příklady z praxe ke kampaním: pamatujete si dokument Český sen?

3. Příklady z praxe - pracujte s pocitovými mapami

3. Příklady z praxe - Neptejte se: „chybí vám parkování v centru města?“

3. Příklady z praxe - naučte se číst v analytické části Pěší24%16% Cyklisti8%7% MHD49%48% IAD19%29%

3. Příklady z praxe - tak se má číst v analytické části:

3. Příklady z praxe - hrajte si s čísly

4. Zapoj se 1.Podpoř nás na FB 2.Odebírej newsletter 3.Zkus to jednou jinak (na kole, pěšky, veřejnou dopravou) 4.Udělej si test - Tady žiju 5.Uspořádej výstavu 6.Domluv se na společném postupu – a jsme u SUMPu, ale také i u značky SMART CITIES, i když se o tom moc nevéí

TADY ŽIJU

Tady žiju a příklady z praxe Budapešť a Tábor

Stejně ale potřebujete politika, který ty věci řekne nahlas – Vídeň, Nymburk a

A výsledek kvalitní Komunikační strategie? Jak se bude vyvíjet názor obyvatel?

Závěrem – Začínáme na veletrhu Regiontour v Brně. Přijďte na stánek! – Na přelomu dubna a května uděláme konferenci, která tu ještě nebyla. Udělej prezentaci „Tady žiju“ – Díky SFŽP s některými městy rozjedeme kampaně – pojďme na to! – Ale i tak potřebujeme i tvou pomoc