Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD

Ludmila Claussová Czech Film Commission
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Prezentace turistické oblasti
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Marketingová Strategie Strategie.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
NORTH BOHEMIA CONVENTION BUREAU, o.p.s. (NBCB) obecně prospěšná společnost, založena na podporu zařazení Libereckého kraje a města Liberce mezi prestižní.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
© NSZM ČR Národní síť Zdravých měst ČR Setkání Zdravých měst a realizátorů MA21 v Kraji Vysočina Jihlava, 12. ledna 2015.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Kongresová turistika v ČR, podpora jejího rozvoje.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
CzechTourism MARKETINGOVÝ PLÁN VÝCHODISKA PRO ROK 2009 : STŘEDNÍ EVROPA JE STABILIZOVANÝM TRHEM CR GLOBÁLNÍ FINANČNÍ KRIZE SE PROJEVÍ POKLESEM POČTU.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
statutární náměstkyně hejtmana
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
Aktuální informace o činnosti CCRJM
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Agentura CzechTourism a její marketingové aktivity v roce 2010

CzechTourism Změna v organizační struktuře 2010 NOVĚ Czech Convention Bureau jako součást agentury CzechTourism

Nová organizační struktura v roce 2010 Ředitel Ekonomika a interní služby Oddělení finanční + administrace ZZ Oddělení hospodářské správy Oddělení koordinace veřejných zakázek Oddělení edice a distribuce Oddělení řízení projektů financovaných z Evropských fondů * Marketing a externí služby Oddělení komunikace s odb. veřejností, řízení ZZ Oddělení veletrhů Oddělení marketingových projektů Oddělení národních produktů Výzkum a média Oddělení výzkum trhů a trendů Mediální oddělení Sekretariát ředitele Czech Convention Bureau Interní auditor*

Zahraniční zastoupení CzT Celkem v 25 zemích, z toho 17 v Evropě, 3 v Asii, 5 v Americe Na začátku roku se bude nově otevírat ZZ v ruském Jekatěrinburgu – oslovení asijské části Ruska za Uralem V druhé polovině roku 2010 uvažujeme o otevření kanceláře v Indii

Nová reklamní tvrzení (clame) “Česká republika - to letí!“ ve spojení s portálem KUDY Z NUDY komunikováno v mediálních a marketingových aktivitách v rámci domácího cestovního ruchu “Czech Republic - Stunningly Different!“ (úžasně jiná!) komunikováno v souvislosti s aktivitami na zahraničních zdrojových trzích

Veletrhy v roce 2010 Celkem 41 veletrhů Tradiční účast na 34 zahraničních veletrzích v Evropě a Asii Účast na dvou hlavních veletrzích v ČR – GO a Regiontour Brno a Holiday World Praha ČR bude partnerskou zemí na 2 veletrzích – TAXIDI Kypr a Pferd Internacional Mnichov 2 nově zařazené veletrhy – OTM New Delhi a ITB Singapur Oficiální účast na EXPO Shanghai společně s krajskými úřady ČR

Stěžejní marketingová témata pro rok let od nástupu dynastie Lucemburků na český trůn (obsahově výrazné téma) Česká republika romantická (snadně uchopitelné, dobře „prodejné“ téma) Praha je také pro Čechy (změňme český mýtus o cenově nedostupné Praze) Ochutnejte Českou republiku! (zbořme mýty o nekvalitnosti české kuchyně)

Festivaly a mezinárodní soutěže TOURFILM a TOURREGIONFILM – filmové festivaly - koordinace s programem Karlovarského týdne TOURMAP – festival tištěných map a průvodců a multimediálních nosičů TOURPROPAG a EUROREGIONPROPAG – přehlídka propagačních materiálů Novinka! Mezinárodní soutěž multimédií a webových prezentací regionů zemí V4, Německa a Rakouska

Projekt KUDY Z NUDY Ceny portálu a mediální podpora vítězných subjektů (druhý ročník soutěže – Krkonoše, Špindlerův Mlýn VI. 2010) - propojení s prestižními zpravodajskými a cestovatelskými servery České republiky - spolupráce s celoplošnými veřejnoprávními a nezávislými médii - rozvoj portálu po technické a obsahové stránce

Czech Specials – ochutnejte Českou republiku! Prezentace projektu pro zahraniční veřejnost (EU) - akce na náměstích a veřejných prostorách, veletrhy - týdny české kuchyně v hotelových řetězcích (Polsko, Rakousko) - mediální podpora projektu v zahraničí Aktivity v ČR - spolupráce s AHR a AKC - prezentace projektu na Holiday World - regionální soutěže a celostátní Czech Food Cup 2010 v krajích ČR (6 akcí termín: III.- V. 2010) - spolupráce s médii, TV seriál s ČT o historii, současnosti a budoucnosti české kuchyně - rozvoj portálu

Cesty zahraniční odborné veřejnosti do ČR Mezinárodní incomingový press/fam trip: „Looking for charm and atmosphere? Enjoy the Czech Republic 2010“ podtitul: Co dala Česká republika světu… termín: duben nabídka turistického potenciálu regionů ČR s akcentem na osobnosti, které výrazně ovlivnily povědomí o ČR ve světě - workshop s českými subjekty (očekávaná účast novinářů/CK/TO)

Tématické press a fam tripy - oslovení vždy několika zemí s konkrétním turistickým tématem – např. vinařství, technické památky, moderní architektura apod. Novinka! - česká řemeslná a tradiční výroba, české produkty (ve spolupráci s MAS/místní akční skupiny) Individuální press a fam tripy – na základě poptávky zahraničních médií a touroperátorů Cesty zahraniční odborné veřejnosti do ČR

Propagace akcí pořádaných v regionech ČR Zviditelnění regionů ČR a marketingová spolupráce agentury na akcích s mezinárodním přesahem PIM 2010 Kandidatura MS v hokeji 2015 Czech Barum Rally Jizerská 50 Prague Carnevalle etc… Marketingová participace na regionálních projektech doporučených krajskými organizátory cestovního ruchu

Propagace regionů odborné veřejnosti Regionální prezentace (představení regionů incomingovým CK a novinářům) Semináře pro průvodce (prezentace regionů ČR průvodcům a novinářům) Nové územní uspořádání (mapy) Porada koordinátorů a krajů

Golfové projekty Veletrhy (5 zahraničních a 1 český) Press tripy a PGA turnaje Propagace českých hřišť prostřednictvím projektu 1 fee pro dva hráče Mid Year Convention 2010 – hromadný fam trip pro VIP golfové touroperátory a členy mezinárodní asociace International Association of Golf Tour Operators (IAGTO)

Propagace lázeňství Kampaň na podporu DCR – 2. fáze Workshopy – Ukrajina, Rusko, arabské země, spa&golf Prezentace v tuzemských OC (Praha, Brno, krajská města) Prezentace v zahraničních OC Německo – Drážďany Polsko – Katowice nebo Wroclaw Slovensko

Další plánované aktivity na podporu lázeňství Fam&press&info tripy pro lékaře – Ukrajina, Rusko, Francie, Belgie, arabské země, Skandinávie, Itálie, Velká Británie Veletrh (regionální) - Německo Karlovarský týden Katalog lázní a wellness – reedice

Czech Convention Bureau Projekt zaměřený na rozvoj kongresových a incentivních aktivit v České republice Koordinace marketingových činností, spolupráce v rámci získávání nových akcí a koordinace klíčových strategií prodeje destinace Spolupráce jednotlivých regionů ČR zajistí komplexní nabídku kongresových a incentivních činností a zvýší tak přínos a rozvoj celého odvětví cestovního ruchu

Aktivity Czech CvB Vzdělávání a školení „Regional Directory“ – ročně vydávaná publikace obsahující regionální statistický přehled „Společná databáze zahraničních klientů“– on-line a tištěná verze Lobování a reprezentace – jednotná prezentace kongresového odvětví Webová prezentace Czech CvB

EDEN Soutěž EDEN (European Destinations of Excellence) vyhlášená Evropskou komisí na podporu méně známých oblastí V roce 2009 – 2010 proběhne druhý ročník v Česku, garantem je CzechTourism Téma: rozvoj cestovního ruchu v oblastech vodní turistiky Vyhlášení soutěže: listopad 2009 Vyhlášení vítěze: duben 2010

Projekty IOP (Integrovaný operační program) Informační a rezervační systém Realizace: Monitoring zahraničních turistů Realizace: Sběr informací – DCR Realizace: Upevnění postavení České republiky a její konkurenceschopnosti na evropském trhu cestovního ruchu Realizace: Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu Realizace:

Ediční záměr 2010 Česká republika – základní prospekt, prezentace témat českého CR, mapa ČR, užitečné kontakty – vyjde i zkrácená verze ve formátu 10 x 21 cm - „skládačka“, která slouží ZZ pro rozesílání poštou Praha – základní image prospekt Jednodenní výlety z Prahy Aktivní dovolená Technické a industriální památky Hrady a zámky a další tituly

Ediční záměr 2010 Církevní památky (jen v italské verzi) ČR jako romantická destinace (svatby) Mozaika zajímavostí o českých zemích (osobnosti z různých oborů, historie, kulturní a přírodní bohatství, vynálezy…) Mapy (cyklomapa, mapa atraktivit, mapa kempů, mapa ČR, plán Prahy) Plakáty (atraktivní lokality ČR)

Děkuji za pozornost Pavel Kosař ředitel odboru Marketing a externí služby, pověřen řízením agentury CzechTourism Tel: