Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Vertikální cílení online kampaní…
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
9.Komunikace.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Marketingová komunikace
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Aktuální speciální nabídky Name: Julie Růžičková Title: Small Business Manager Microsoft s.r.o.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Microsoft Dynamics CRM
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum ,
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Marketingová komunikace. Účastníci Dodavatelé Odběratelé Veřejnost Zaměstnanci Státní a místní samospráva Umělci Znalci Kritici Žurnalisté Sponzoři.
Vývoj mobilních her a současné trendy
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Transkript prezentace:

Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media

Mobil je všude s námi, ať jsme kdekoli  Praktičnost  Personalizace  Blízkost  Interaktivita  Sociálnost  Mobilita ….. Ale jak ho využíváme z pohledu marketingu? 6 VĚCÍ, KTERÉ BYSTE MĚLI VĚDĚT A MĚLI BYSTE JE VYUŽÍVAT

Plánujeme mobilní marketing „?“ Jaký je cíl kampaně „?“ Jaký je celkový komunikační mix „?“ Jaká je moje cílová skupina „?“ Jaký formát mobilních médií zvolit ? Image Lokální kampaň Výkonnost Začlenění do celkové mediální strategie Sázím jen na mobil Personalizace WOM efekt Uživatelská mobilní gramotnost Časově omezená promo Forma interakce Spontánní potřeba či dlouhodobější rozhodování 4 důležité

CÍL: ZAMĚŘENO NA IMAGE PŘINESTE SVOU ZNAČKU A REKLAMNÍ SDĚLENÍ PŘÍMO DO KAPSY VAŠÍ CÍLOVÉ SKUPINY Vhodné pro: Vytvořit image Upozornit na nový produkt Rebranding Jak změřit efekt? PROPOJTE ATL A BTL A NAVÍC : PERSONALIZOVANĚ + INTERAKTIVNĚ + MĚŘITELNĚ + S VIRÁLNÍM EFEKTEM

 Cíl: spuštění loyalty programu  Mobilní média: cílené SMS – lokální cílení podle termomapy  Komunikace: propojení hlavního sdělení „NETOPTE PÁNOBOHU DO OKEN!” Vaše sdělení co nejblíže k zákazníkovi, a to ještě navíc cíleně Case study: RWE GRAF: Porovnání investice na získání jednoho lead v rámci komunikaního mixu Zdroj: RWE - marketingové odd. Počet zaslaných SMS: celková konverze: 3% Využití hlavního sdělení ve všech formátech – podpora spontánní znalosti a důvěryhodnosti sdělení

 Cíl: představení nového typu FORD Fiesta  Mobilní média: mobilní internet (necílené bannery) - Interaktivní forma prezentace nového modelu - Maximalizace kontaktu zákazníka se značkou v jeho osobním prostřední  Výsledky: CTR: 1,83% Dejte šanci zákazníkovi, aby lépe poznal vaši značku Case study: Ford Fiesta

 Cíl: rebranding FANTA  Mobilní média: mobilní internet (necílené bannery)  Jednoduchý způsob reakce pro uživatele - využití mobilního merchadisingu  Maximalizace kontaktu s brandem  Využití efektu WOM  Integrace televize, printu, online a mobilu  Kampaň u mobilních operátorů => stažených položek mobilního obsahu Donuťte ho, aby s vaší značkou „vstával a chodil spát“ Case study: Fanta Brandovaný kontent pro zákazníka zdarma

CÍL: ZAMĚŘENO NA SPECIFICKÉ ÚZEMÍ CÍLENÉ SMS A MMS Efektivita - 100% doručitelnost Síla okamžité spontánní reakce Měřitelný zásah Personalizované sdělení Úspora na produkčních nákladech Vhodné pro: - Lokálně omezené akce - Eventy a roadshow NENECHÁVEJTE SVÉ REKLAMNÍ SDĚLENÍ KONČIT „V KOŠI“ NOVÉ MOŽNOSTI JAK TO ZNÁME

Otevření nových poboček ROSSMANN  Cíl pro mobilní marketing: dostat zákazníky do prodejen v určitých lokalitách  Mobilní média: cílené SMS využití reminder strategie  Výsledek: průměrné zvýšení návštěvnosti prodejen ROSSMANN o 10%  Časově omezená kampaň - zvýšení pocitu naléhavosti Připomeňte se, vyplatí se to Case study: Lokální podpora 1. vlna SMS Reminder – zvyšuje naléhavost informace Strategické plánování pobídky Připomenutí sdělení

V pravý čas na pravém místě Case study: Lokální podpora slevové akce Lokální podpora marketingových aktivit – FREEPORT  Cíl pro mobilní marketing dostat zákazníky do prodejen v určitých lokalitách  Mobilní média cílené MMS s použitím mobilní prezentace  Výsledek - CTR 3,49%  důraz na časově omezenou akci  komunikace marketingové nabídky přímo v textu Vizuál MMS Mobilní microsite – náhrada na klasický papírový leták 100% doručitelnost možnost přesného vyhodnocení kampaně využití WOM efektu

CÍL: VÝKONNOSTNÍ KAMPANĚ KDY MŮŽE MOBILNÍ MARKETING VÝKONNOSTNĚ FUNGOVAT?  V rámci kompletního media mixu  Vysoká brand awareness  Specifická cílová skupina  Speciální nabídka  Nechejte zákazníky reagovat přímo z mobilu  Využijete takového mobilní nástroje interakce, který příjemce běžně užívá  Za interakci nic neplatí Vhodné pro: - získat leads - podpořit prodeje - spotřebitelské soutěže NECHTE SVÉ ZÁKAZNÍKY REAGOVAT PŘÍMO V MOBILU, AŤ JSOU KDEKOLI

Není složité soutěžit přímo v mobilu Case study: Nokia N97  Cíl: podpora zahájení prodeje N97  Cíl pro mobilní marketing: získání leads v podobě ových adres  Mechanika: jednoduchá soutěž reakce přímo z mobilu  integrace širšího komunikačního mixu  Mobilní média: necílené bannery přesně cílené MMS a SMS s proklikem na mobil. prezentaci  Výsledky: mobilní bannery: CTR 2,8% SMS: CTR 14,7% MMS: CTR 18,9% MMS s proklikem na mobilní prezentaci Banner s proklikem na mobilní prezentaci ZNAČKA + MOTIVACE CÍLOVÉ SKUPINY + VYUŽITÍ SPONTÁNNÍ REAKCE

Není složité soutěžit přímo z mobilu

NA ZÁVĚR…  PERSONALIZUJTE Přineste různé hodnoty brandu cílové skupině  WOM EFEKT Povzbuďte zákazníka, aby se rozdělil  VŠE SE DĚJE V MOBILU Využijte spontánní reakce  JEDNODUCHOST Nekomplikujte to  NĚKTERÉ VĚCI JSOU ZADARMO Využívejte takové mobilní nástroje, které jsou pro příjemce zdarma a umí je ovládat 5 ZÁVĚREČNÝCH DOPORUČENÍ

 Dotazy? Tereza Hubičková, Manager pro IAS CRM a prodej Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 2/ Praha 4 – Michle Děkuji za pozornost!