Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projektový záměr Gramotnosti Odborná diskuze MŠMT,
Advertisements

Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ IPn - Autoevaluace Karel Rýdl - Stanislav Michek (zástupci přípravného týmu)
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Projekt “Zajištění místní a typové dostupnosti sociálních služeb”. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
Ondřej Hýsek, Gymnázium INTEGRA BRNO Učíme o Moravě.
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Registrační číslo: CZ.1.07/2.4.00/ O PROJEKTU Cílem projektu E-SYNERGIE je vytvořit funkční vědeckovýzkumnou, aplikační, komunikační a vzdělávací.
Didaktická analýza dějepisného učiva Přednáška č. 6 AR 2014/2015.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
MATEMATIKA a VÚP RNDr. Eva Zelendová
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Projekty MŠMT na podporu pedagogů
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Science Gate / Brána k poznání přírodních věd
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
3. Metody pedagogické diagnostiky
Gymnasium Jižní Město Praha
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Brána fantazii otevřená aneb o vnímání literatury
Synergie manažerského týmu
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Kurikulum předškolního vzdělávání (plánování vzdělávací práce)
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Mentoring jako forma profesní podpory začínajícího učitele
Centralizované rozvojové projekty 2017
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Strategické řízení a plánování
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Co je hotové a moc se o tom neví
Transkript prezentace:

Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích

Pilotní gymnázia – 16 (14+2) Zahájení – školní rok 2004/05 Řízená tvorba a následné ověřování ŠVP

Cíl Získat poznatky z tvorby ŠVP a z výuky podle ŠVP v pilotních školách zpětná vazba pro Rámec vzdělávání na Gy – dopracovat RVP G, RVP GSP (7/07) vytvořit podporu pro nepilotní školy – při tvorbě ŠVP – při realizaci vytvořených školních vzdělávacích programů

Tvorba ŠVP Projektové týmy na školách Společný postup tvorby Sdílení zkušeností Výstupy – 20 ŠVP ukázky informace z pilotních škol – Manuál k tvorbě ŠVP – Dopracovaný RVP G, RVP GSP

Ověřování ŠVP – Monitoring výuky podle ŠVP integrace vzdělávacího obsahu metody a formy práce pro rozvoj KK, hodnocení KK autoevaluační nástroje – Sběr příkladů dobré praxe (PDP) záznam PDP, které by mohly být inspirující pro ostatní školy – představy x realizace x úpravy ŠVP

Další podpora nepilotních gymnáz i í Minikonference pro koordinátory ( /07, Liberec, Brno, Plzeň, Praha, Olomouc ) Propagační DVD Gympliště – Konzultační centrum

Přehled výstupů 20 ŠVP, ukázky  ( Manuál  (tištěný na všechna Gy, v el. podobě na ) Národní konference 11/0 6  Webové prezentace pilotních škol  ( Minikonference pro koordinátory ŠVP nepilotních gymnázií 

Přehled výstupů Oborové semináře pro učitele nepilotních gymnázií Konference pro učitele VŠ Příručka „Rozbalování klíčových kompetencí s ilustrativními příklady“ Příručka s příklady dobré praxe – příklady autoevaluačních nástrojů – příklady nástrojů k hodnocení KK (používané ve světě i v ČR) – příklady metod a forem práce učitelů při rozvoji KK žáků Multimediální DVD – úplný soubor příkladů dobré praxe se všemi přílohami – filmové spoty – krátké filmové ukázky (kolem 10 minut) z realizace PDP na pilotních školách Závěrečná národní konference

Výzkumný ústav pedagogický v Praze Pilot G/GP