Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0565 Číslo materiáluVY_32_INOVACE_82_ENVIRONMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Advertisements

y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Environment By Dagmar Machů Škola: SOU Valašské Klobouky Ročník: Nástavbové studium Podnikání 2 Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
ATMOSPHERE AND ITS PROTECTION Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: Mgr. Miloslava Dorážková Projekt: S anglickým.
PEDOLOGY AND SOIL PROTECTION Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: Mgr. Miloslava Dorážková Projekt: S anglickým.
LANDSCAPE AND ITS FUNCTION Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: ThMgr. Ing. Jiří Foller Projekt: S anglickým jazykem.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_123_GARDENING AND AGRICULTURE Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_122_PROTECTION OF ENVIRONTMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Marcela Tichotová NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_18_SOCIETY TEMA:Situace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_84_FARMING Název školyMasarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE _159_Kleidung Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_AJ_3_FIG_01_HEALTH.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_145_Essen und Trinken – rozšiř. Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252_TÉMA_Daň z přidané hodnoty Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251_TÉMA_ Zaměstnanec ve firmě Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Životní prostředí (Environment) B2 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina: Maturitní ústní zkouška.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
The enviroment and its protection
Natural Resources Tematická oblast The Czech Republic Datum vytvoření
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_119_POČITATELNOST Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu:. CZ / / Číslo materiálu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
British Commonwealth.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
LIFE IN THE COUNTRY X LIFE IN THE CITY.
VY_32_INOVACE_645_PILOVÁNÍ MATERIÁLU Název školy
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Ecosystems, vocabulary
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_92_THEU.S.A. Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
Autor: Mgr. Helena Blechová
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Dana Vítová Název materiálu: VY_32_INOVACE_4_ANGLICKY_JAZYK_KOMUNIKACNI_SITUACE_06.
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_08_Křížovka - sporty
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digital Photography Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
The enviromental problems
Transkript prezentace:

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_82_ENVIRONMENT Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace AutorMgr. Kateřina Slaninová Průřezové témaČLOVĚK A SVĚT KOLEM NÁS Tématický celekAnglický jazyk – ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Ročník3.-4. Datum tvorby Datum a místo ověření L Druh učebního materiáluPrezentace ppt Anotace Prezentace vysvětluje s názornými příklady problémy životního prostředí, zaměřené na různé typy znečištění. Definuje a pomáhá žákům pochopit jak se člověk podílí na znečištění. Učí žáky základní terminologii týkající se životního prostředí. Součástí prezentace je video (4m.) o znečištění vody. Je vyrobeno velmi názornou a edukativní formou s titulky v těžších částech pro pochopení slovní zásoby. Další součástí je BBC podcast o odpadech s doplňující otázkou a možností další práce. Klíčová slova Životní prostředí, znečištění vzduch, vody, půdy, znečištění světlem a hlukem, environment, pollution Metodický pokyn Prezentace je určena do dvou a více vyučovacích hodin, dle použití vyučujícího. Může se použít jako naučení a představení základní slovní zásoby s vysvětlením a názorností v jedné hodině, ale může se použít s podrobnější prací s videem a podcastem ve dvou či více hodinách. Záleží na úvaze vyučujícího na co se chce soustředit. Doporučuje se poté follow up aktivita o tom, jak jednotlivec může přispět k ochraně životního prostředí.

Environment Pollution

Greenhouse effect thermal radiation from a planetary surface is absorbed by atmospheric gases, and is re- radiated in all directions. A part of this re- radiation goes back towards the surface and the lower atmosphere, and it results in a rising of temperature

Greenhouse effect diagram

Global warming the rise in the average temperature of Earth's atmosphere and oceans primarily caused by increasing concentrations of greenhouse gases produced by human activities such as the burning of fossil fuels and deforestation

Vocabulary Deforestation - clear (an area) of forests or trees (Haiti boarders)

Greenhouse gases a gas that contributes to the greenhouse effect by absorbing infrared radiation. Carbon dioxide and chlorofluorocarbons are examples of greenhouse gases. water vapour (H 2 O) water vapour carbon dioxide (CO 2 ) carbon dioxide methane (CH 4 ) methane nitrous oxide (N 2 O) nitrous oxide ozone (O 3 ) ozone

Fossil fuels a natural fuel such as coal or gas, formed in the geological past from the remains of living organisms A petrochemical refinery in Grangemouth, Scotland

Pollution a)By chemical substances b)Energy (noise, light) Air - the introduction into the atmosphere of chemicals or biological material which can cause health troubles to humans or pollute the nature Water – contamination of water with harmful substances Soil – presence of chemicals in the soil

Air pollution

Water pollution Watch the animated video: Ns The polluted Ganges River

Soil pollution Presence of chemicals in the natural soil environment Industry, agriculture, waste disposal Coal ash, sewage, pesticides, herbicides,

light pollution Too much artificial light A side effect of industrial revolution Health risk for humans, problems for animals and their habitats

Noise pollution Too much human, artificial noise (aircrafts, cars, railway)

Podcast Join Dan and Kate this week as they talk about pollution. How is plastic affecting the environment and what can we do to make the situation better? This week's question: How many pieces of plastic are there in each square kilometre of the world’s oceans? Is it: a) 22,000 pieces of plastic b) 38,000 pieces of plastic c) 46,000 pieces of plastic Listen to the following podcast: ute/2010/02/100218_6min_plastic_page.shtml ute/2010/02/100218_6min_plastic_page.shtml

sources 1)TRENBERTH; FASSULO. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 2)NASA. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 3)JOHN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 4)FITZPATRICK, Matt. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 5)SUAREZ, J.m.. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 6)ANONYMOUS. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 7)IMHOFF, Mark. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: 8)PINGSTON, Adrian. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: