ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_05_Linking words TEMA:Gramatika pro maturitní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Linking Words and phrases
Advertisements

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
First Conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo PL: 0115 – 9BPresent perfect revision Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina:žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gramatického jevu Očekávané.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Causal Clauses – Věty příčinné Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_103 ZŠ Jenišovice.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_09_Passive voice TEMA:Gramatika pro maturitní.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Reported speech Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření14.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr Dana Maljuková NÁZEV:VY_32_INOVACE_04A_13_ Daily routines TEMA:Situace ČÍSLO.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_08_Questions, question tags TEMA:Gramatika.
Verbs + prepositions, adjectives + prepositions
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Jana Neradová NÁZEV:VY_32_INOVACE_03B_05_Linking words TEMA:Gramatika pro maturitní přípravu ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ DATUM TVORBY:

Anotace Materiál je určen žákům na úrovni B1,B2. V první části je koncipován jako stručné a přehledné opakování základních typů spojování slov a vět. Vzhledem k tomu, že jde o shrnutí a opakování známého, je materiál naplánován na jednu vyučovací hodinu. Materiál je plánován pro poslední ročník před maturitou ale může být použit dle potřeby při opakování probraného tématu i jindy. Slidy 3-6: Žáci si názorně zopakují znaky uvedené gramatické látky a známou slovní zásobu. V součinnosti s vyučujícím tvoří věty, které používají ve slidu uvedené linking words. Slidy 7-10:Uvedená cvičení slouží k procvičení a upevnění látky. 7+8: Žáci pomocí digitálního pera zašktnou nebo zakroužkují správná řešení do tabulek. 9+10: Žáci digitálním perem vpisují možné varianty do volných míst. Úlohy lze též provádět fixem, nebo křídou do slidu, promítnutého na bílou interaktivní tabuli. Vzhledem k početně malým jazykovým skupinám, lze užít materiál k samostatné práci v PC učebně. Shrnutí všech aktivit, včetně kontroly, musí být doplněno ve spolupráci s vyučujícím. Materiál je určen k interaktivní výuce.

Linking words

Ways how to connect words and sentences: Examples: 1) conjunctions 2) prepositions (separated chapter) 3) particles in the role of conjunctions 4) adverbs and words with modal meanings

1) Conjunctions of many kinds: copulative: and, too, as well…. adversative: but, however ….. disjunctive: or, either…or, neither….nor… causative: because resultative: so, therefore… conditional: if, supposing, unless… of purpose: so that, in order that… concessive: although, even if, no matter (how…) (and many others)

3) Particles in the role of conjunctions: besides, neverthless, otherwise, moreover, or else, then, however, therefore, when, where, once, why….. 4) adverbs with modal meanings: certainly, undoubtedly, apparently, perhaps, surely, (un)fortunately, luckily, indeed, actually, obviously… ! This in only the theoretical classification. We have to know their meaning !

What is right? Our mum is angry obviously/however she doesn´t say anything. She is angry so/because you ´ve broken her favourite cup! I know cou didn´t want to neverthless/moreover you should appologize! At first/firstly I wanted to so/but I haven´t been given a chance! Do you love me? – Fortunately/of course I do! Hallo, Pete! – Hallo, actually/really my name is Gregory. A friend in need is a friend surely/indeed!

What is right? Our mum is angry obviously/however she doesn´t say anything. She is angry so/because you ´ve broken her favourite cup! I know cou didn´t want to neverthless/moreover you should appologize! At first/firstly I wanted to so/but I haven´t been given a chance! Do you love me? – Fortunately/of course I do! Hallo, Pete! – Hallo, actually/really my name is Gregory. A friend in need is a friend surely/indeed!

Complete the right conjunction: …….. The bus come later, we´d be late to work! He is very successful ………..no one knows why! Bring it ………on Saturday ……..on Sunday. We spoke slowly ……………..they could hear us better. They were able to get here……………how far it was. He´ll ring you up ………..he comes home. I want to go to England ………….. I´ve started saving money! The weather was rainy …………..we enjoyed our holiday a lot! I don´t have ……….brother…………..sister! We came late…………we had to return home!

Complete the right conjunction: IF The bus come later, we´d be late to work! He is very successful BUT no one knows why! Bring it EITHER on Saturday OR on Sunday. We spoke slowly SO THAT they could hear us better. They were able to get here NO MATTER how far it was. He´ll ring you up WHEN he comes home. I want to go to England THEREFORE I´ve started saving money! The weather was rainy HOWEVER we enjoyed our holiday a lot! I don´t have NEITHER brother NOR sister! We came late SO we had to return home!

Zdroje: Prezentace a úlohy - autor Slidy 5+6 klasifikace motivována: HAIS, Karel. Anglická mluvnice. Praha: SPN, 1991, ISBN