Datum: 14.5. 2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CONDITIONALS revision
Advertisements

Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Second Conditional – tvar a použití
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Making predictions – how sure you are will definitely (100% sure) It will definitely happen. will almost probably It will almost probably happen. is /
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
PRESENT SIMPLE FOR ELEMNTARY STUDENTS Author: Mgr. Jan Hájek.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_10.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Verb + -ing or infinitive
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_41 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_36 Jméno autora: Mgr. Linda Libenská Název.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_Inovace_ Some and any Project 2
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Podmínková.
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název práce: Second conditional – druhý kondicionál Předmět: angličtina Ročník: 2 Časová dotace: 30 minut Vzdělávací cíl: Vysvětlení, jak se tvoří v angličtině druhý kondicionál, jeho procvičení. Pomůcky: Psací potřeby. Poznámka: Studenti si zapisují gramatiku do svých sešitů. Studenti doplňují věty společně s učitelem. Inovace: Prezentace pomocí PowerPointu je názorná, studenti lépe pochopí, jak se časové věty tvoří. Následně si je mohou procvičit. Audiovizuální zapojení techniky do výuky.

Druhý kondicionál (Podmínka neskutečná)

Používáme ho k označení hypotetických věcí/stavů/situací souvisejících s přítomností nebo budoucností. If he was at home, he would help us. (Kdyby byl doma, pomohl by nám.) If I came home earlier, I would call you. (Kdybych přišla domů dříve, zavolala bych ti.) If I were you, I wouldn’t watch it. (Kdybych byl tebou, nedíval bych se na to.)

Podmínka (condition) If + past simple Výsledek/následek (result) Would + inf. bez to

Někdy můžeme použít: should, could or might místo would. Ve vedlejší větě podmínkové se často používá tvar slovesa be WERE i pro první a třetí osobu jednotného čísla. POZOR!!! Slovní spojení – IF I WERE YOU = být tebou – je ustálené. For example: If I won a million dollars, I could stop working. If there was any problem, we might complain… For example: If I was taller = If I were taller If I were at home, I would be much happier.

Second Conditional is in fact un unreal possibility or dream We are thinking about a future condition as in the first conditional.

Finish the sentences on your own: 1. If I had a rich husband,… 2. If my English was fluent,… 3. If there were no wars on the Earth,.. 4. If you ate more fruit,… 5. If my sister was a lesbian,… 6. If I found a packet of cigarettes,.. I would live like a queen. I would…………………..

What would you do if you found a spider in your bag? What would you do if you met your favourit singer in person? What would you do if you were asked to go to space? Would you accept or refuse the offer? What would you watch on TV if you were at home? What would you……………….if ………………………….? I would probably/definitely scream. I wouldn‘t be frightened, I would také it out from my bag with my proper hands.

Použitá literatura: SOARS, Liz and John: New Headway, Pre- intermediate, Oxford University Press, Oxford, 2007, ISBN MURPHY, Raymond: English Grammar in Use, Cambridge University Press, Cambridge, 2004, ISBN