Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANOTACE Žáci se seznamují s německými názvy zvířátek na fotografiích a své znalosti si ověřují přiřazováním názvů k obrázkům o odpověďmi na jednoduché.
Advertisements

Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_15_NJ_KOMMUNIKATION téma Kommunikation číslo projektuCZ.1.07/ /
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_18_NJ_SPRICHWÖRTER témaSprichwörter číslo projektuCZ.1.07/ /
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_43_NJ_VERBEN Téma VERBEN Číslo projektu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_ INOVACE_12-11 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorMgr.
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_06_NJ_EINKAUFEN témaEinkaufen číslo projektu CZ.1.07/ /
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_11_NJ_POMOCNESLOVESOSEIN téma Pomocné sloveso sein.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_456 Nj/8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Adresa školy: ZŠ Třeboň, Na Sadech 375 Jméno autora: Mgr. Jana Písaříková Název: VY_32_INOVACE_458Nj/7 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma hodiny:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.11_welche_jahreszeiten_sind_das Datum : Ročník.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_01_NJ_FARBEN témaFarben číslo projektuCZ.1.07/ /
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_14_PRÁCE_S_TEXTEM.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_42_NJ_FRAGEN Téma FRAGEN Číslo projektu.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.19_mnozne_cislo_podstat nych_jmen Datum:
RISKUJ DEUTSCH MIT MAX. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Procvičování písmen N, D
Tiere PhDr. Taťána Tonová.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
MEIN ZIMMER Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Autor: Mgr. Eva Procházková
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.10_co_si_oblekame Datum : Ročník : devátý.
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
FAMILIENMITGLIEDER Název školy
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_238_ČJ2
Procvičení a upevnění učiva
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola VY_32_INOVACE_03_NJ_WOHNEN
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Milena Brádlová; datum:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_20_Počasí
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Název školy : Základní škola Nový Kostel , okres Cheb
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
Škola Základní škola Tehov, okres Praha-východ, Tehov 78, Autor
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
SPEISEN ÜBUNGEN název školy
Pády podstatných jmen, rod ženský, člen neurčitý
DUM - Digitální Učební Materiál
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Druh učebního materiálu
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_02_Hudební obrázky
Transkript prezentace:

název školy ZŠ. J.E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_24_NJ_HAUSTIERE témaHaustiere číslo projektuCZ.1.07/ /

Anotace a metodika Prezentace je určena pro 7. ročníky k výuce i procvičování slovní zásoby na téma zvířata. Nejprve je na 8 stranách prezentováno pomocí obrazového materiálu 16 zvířat, která si žáci zapamatovávají a slovíčka zapisují do slovníčků. Následuje procvičování – doplňování vynechaných českých / německých výrazů do tabulky (řešení vždy následuje na následující straně). Úkol na závěr – žáci odpovídají na zadané otázky, učitel je koriguje a jejich výkon popř. ohodnotí.

die Katze der Hund

das Kaninchen der Hamster

der Fisch der Frosch

die Vögel der Papagei der Kanarienvogel

die Schildkröte die Schlange

das Huhn der Truthahn

die Henne die Gans Sie legen Eier. Sie legen Eier. Snášejí vejce.

Sie geben uns Milch. Sie geben uns Milch. Dávají nám mléko. Die Ziege die Kuh

das Pferd der Stier Sie haben große Kraft. Mají velikou sílu.

Ergänzt die Tabelle Nr. 1 Doplňte tabulku DOMÁCÍ ZVÍŘATA die Katze pes die Schildkröte křeček

Zur Kontrolle - Lösung Pro kontrolu - řešení die HaustiereDOMÁCÍ ZVÍŘATA die Katzekočka der Hundpes die Schildkröteželva der Hamsterkřeček

Ergänzt die Tabelle Nr. 2 Doplňte tabulku der Frosch kůň die Schlange koza die Gans

Zur Kontrolle - Lösung Ke kontrole - řešení der Froschžába das Pferdkůň die Schlangehad e Ziegekoza die Ganshusa

Fragen zum Beantworten. Fragen zum Beantworten. Otázky k zodpovědění. Hast du zu Hause ein Haustier? Welche Tiere leben im Wasser? Nenne Tiere, die uns Milch geben. Welche Tiere legen Eier? Welche Tiere sind stark?

Zdroje obrázků ilustrace aplikace Microsoft PowerPoint (vč. obrázků z webu Office.com)

Shrnutí práce s materiálem, užití v hodině Žákům se s učebním materiálem pracovalo snadno, nové slovní zásobě se naučili díky vizualizaci poměrně rychle. Se zadanými úkoly si poradili bez větších problémů.