 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Advertisements

A wish clause I wish + past simple. Put the verbs in the correct form I wish I …………… French. (speak) I wish I …………… a house in the country. (have) I wish.
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
to BE  was (1. a 3. osoba jednot.čísla) were (všechny ostatní osoby) I waswe were you wereyou were he she wasthey were it.
Modal verbs Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_108 ZŠ Jenišovice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_179 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Modal verbs of probability in present and past Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
ANOTACE Prezentace s výkladem a úkoly na použití některých způsobových sloves v anglickém jazyce. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy písemně,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_58.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Modální slovesa VY_22_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Past Tense Simple Past Questions Negatives
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Tázací dovětky – 8. ročník ZŠ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_49.
Translation Translate the following sentences from English into Czech. Vzor: I don’t like the translation of this book. Who translated it? Nelíbí se mi.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Must, needn´t, may, mustn´t Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, HLUŠICE AUTOR: PAEDDR. VAŇKOVÁ MARCELA ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_1A_20_CAN,
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Jana Kňourková Datum/období: leden 2014 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění materiálu.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ First conditional Název sady: Project 3 Číslo projektu:
FIRST CONDITIONAL – PRVNÍ PODMÍNKA. Tvoření: If + present simple, will + sloveso Příklad: If it doesn't rain tommorow, I will visit my friend. (Jestli.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám.
WAY TO WIN 7 UNIT 1 : Způsobové sloveso MUST, CAN + +zápor.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Texty jsou vlastní originální tvorbou autora.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
Modal verbs.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA I. (Modal verbs I.)
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Modal verbs. Modal verbs Mezi modální slovesa patří: can, could may, might shall, should will, would must.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_Sei_III_13 Question tags
TÁZACÍ DOVĚTKY - QUESTION TAGS
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_09_25_Have to
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
ZPŮSOBOVÁ SLOVESA II. (Modal verbs II.)
Transkript prezentace:

 ANOTACE  Anotace:  Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá ze cvičení určených k upevnění materiálu.  METODICKÝ POKYN:  Očekávaný výstup: pravidla užívání modálních sloves včetně výjimek, na základě znalosti pravidel schopnost doplnění jednotlivých sloves do textu a užívání v mluvené řeči.

MODAL VERBS EXERCISES

TRANSLATE  Když mi bylo sedm, uměl jsem jezdit na kole.  Nevadilo by vám otevřít okno?  Ve škole jsme nesměli kouřit.  Ve škole nesmíme kouřit.  Neměl bys tolik kouřit. Není to zdravé.  Musím se dnes učit na zkoušky.  Mohl by si mi udělat laskavost?  Musel jsem odejít.

TRANSLATE - SOLUTION  When I was 7, I could ride a bike.  Would you mind opening the window?  We weren´t allowed to smoke at school.  We aren´t allowed to/mustn´t smoke at school.  You shouldn´t smoke so much.It isn´t healthy.  I must study today for the exams.  Could you do me a favour?  I had to go away.

TRANSLATE  Nesmíš být drzý!  Neměl by sis dělat starosti.  To nemůže být pravda!  Možná, že není tak špatný člověk.  V budoucnosti budeme umět řídit letadla.  Mohl bys mě,prosím, poslouchat?  Proč jsi to musel udělat?  Možná se vzali.

TRANSLATE - SOLUTION  You mustn´t be rude!  You shouldn´t be worry.  It mustn´t be true!  Maybe he isn´t so bad man.  We will be able to drive a plane in the future.  Could you listen to me, please?  Why did you have to do it?  He may come back.

COMPLETE THE SENTENCES  You mustn´t tell lies to your parents.  I was sleepy but I couldn´t sleep.  I don´t have to get up early at the weekend.  I couldn´t /wasn´t able to speak when I was 1.  Can/may I go out tonigt?  I think you should do it becaouse it is the right thing.  I have to/should buy a present for my mother becaouse of her birthday.

EXPRESS CERTAINTY USING MODAL VERBS  The suit was very expensive.  He is thirsty.  Why did you tell it?  Where do you move away?  It is love between these people.  I stay at home today.  You are joking!  Why do you spent so much time alone?

EXPRESS CERTAINTY USING MODAL VERBS - SOLUTION  The suit had to be very expensive.  He must be thirsty.  Why did you have to tell it?  Where do you have to move away?  It must be love between these people.  I have to/must stay at home today.  You must be joking!  Why do you have to spent so much time alone?

PUT SENTENCES INTO PAST TENSE  I can swim but I can´t ski.  I must go there by train.  You may go out now.  I have to help my parents at home.  He doesn´t have to visit his gradfather today.  I mustn´t speak during Math lesson.  What can I do for you?  Do you have to stay with your parents?

PUT SENTENCES INTO PAST TENSE - SOLUTION  I could swim but I couldn´t ski.  I had to go there by train.  You were allowed to go out now.  I had to help my parents at home.  He didn´t have to visit his gradfather today.  I wasn´t allowed to speak during Math lesson.  What could I do for you?  Did you have to stay with your parents?

RESOURCES  Slide 3 – 12 Vlastní tvorba