Verben 1 Das Präsens Konjugation der schwachen Verben Pomocí této prezentace se žáci seznámí s časováním slabých (pravidelných) sloves v přítomném čase.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
Podmiňovací způsob modálních (způsobových) sloves ≈ Konjunktiv von Modalverben Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Časování pravidelných sloves
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum aktivně posun myší Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Slabiky la, lo, le, lu, li Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiřina Zorková. Dostupné z Metodického portálu
Německý jazyk slovesa pravidelná časování – malen - préteritum pasivně 1 sekunda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
VYŠŠÍ X NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA NIŽŠÍ UPEVNĚNÍ SLOVA VYŠŠÍ CVIČENÍ
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
TRÉNUJEME PAMĚŤ HRAČKY Prezentace zaměřená na trénink paměti.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Edita Havránková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_43_NJ_VERBEN Téma VERBEN Číslo projektu.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Ferien, Urlaub, Reisen Myšlenková mapa Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhStation 3 TémaPréteritum.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_02 Autor: Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento materiál slouží k výuce německého jazyka na základní škole. Je možné ho využít při.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Lenka Kudrnová Název: VY_32_INOVACE_06_ A12_Préteritum pravidelných sloves Téma: Německá gramatika.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Lebenslauf, Zukunftspläne Myšlenková mapa Pomocí této metody se žácii zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Party Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková. Dostupné.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_15 Autor:Ing. Milana Zuhlová Anotace: Tento výukový materiál vysvětluje základní pravidla tvorby rozkazovacího způsobu slabých.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky v Červeném Kostelci, 17. listopadu 1197 Konjugation der schwachen Verben Časování pravidelných sloves VY_32_INOVACE_NJ_GRAMATIKA.02.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kladná a záporná odpověď
Schulwesen Myšlenková mapa
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
POČASÍ KALENDÁŘ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
POČASÍ GRAFOMOTORIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
DOPRAVNÍ ZNAČKY A JEJICH VYUŽITÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál
Podmiňovací způsob modálních (způsobových) sloves ≈ Konjunktiv von Modalverben Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.
Schulwesen Myšlenková mapa
Konjugation der Hilfsverben
NĚMĚCKÝ JAZYK PRÉTERITUM – SLABÁ SLOVESA Projekt POMOC PRO TEBE CZ. 1
Časování pravidelných sloves (přítomný čas)
Němčina pro jazykové školy nově 1
Digitální učební materiál
PUZZLE M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Jak to asi vypadá doma? Sleduj obrázky a povídej.
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Kde bydlí Honzík? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. L. Gregoríková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
KVARTETO – hláska R Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Digitální učební materiál
Rozlišování hlásek P, B, M
Doporučuji snímky, které obsahují vyšší počet, z počátku skrýt.
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Verben 1 Das Präsens Konjugation der schwachen Verben Pomocí této prezentace se žáci seznámí s časováním slabých (pravidelných) sloves v přítomném čase. Časování si poté procvičí v několika cvičeních. Materiál je určen pro jazykovou úroveň A1. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Lubor Zámostný. Dostupné z Metodického portálu cz, ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Ich lerne Mathe. Lernst du auch Mathe? Wir lernen Mathe. Sie lernt Mathe.

Sg. 1.ich mach 2.du mach 3.er sie mach es st e t Pl. 1.wir mach 2.ihr mach 3.sie Sie mach en t machen ‒ dělat

Sg. 1.ich bad 2.du bad 3.er sie bad es est e etet Pl. 1.wir bad 2.ihr bad 3.sie Sie bad en etet baden ‒ koupat se Slovesa typu baden (zakončení kmene na -d, -t ) z důvodu snazší výslovnosti ‒ rozšíření koncovky 2. a 3. os. č. j. a 2. os. č. mn. o -e.

Sg. 1.ich tanz 2.du tanz 3.er sie tanz es t e t Pl. 1.wir tanz 2.ihr tanz 3.sie Sie tanz en t tanzen ‒ tančit U sloves typu tanzen (kmen zakončený na sykavky) odpadá v koncovce 2. os. č. j. -s.

Sg. 1.ich samml 2.du sammel 3.er sie sammel es st e t Pl. 1.wir sammel 2.ihr sammel 3.sie Sie sammel n t n sammeln ‒ sbírat U sloves typu sammeln se v 1. os. č. j. často vypouští e z této slabiky.

Ergänzen Sie die entsprechende Form des Verbs wohnen. Du dort, nicht wahr? Ich in Prag. du bei ihr? Wo ihre Eltern? Wir auf dem Lande. Das Kind hier. Ihr im Hotel? Sie bei dem Onkel. Er in Berlin. wohnst wohnt wohnt ‒ wohnen Wohnst wohnen wohnt Wohnt wohne

Ergänzen Sie das entsprechende Personalpronomen. Lernst Deutsch? schreibt langsam. antworten richtig. studierst fleißig. warte lange. macht nichts. arbeiten gut. frage sie. rechnest schnell. du Er, sie, es, ihr Wir, sie, Sie Du Ich Er, sie, es, ihr Wir, sie, Sie Ich Du

Ergänzen Sie die entsprechende Form des Verbs. Wo du (wohnen)? Er richtig und laut (antworten). Wohin ihr (reisen)? ihr gern und oft (singen)? Sie Mathe (üben). Er noch (lernen). Wo du (sitzen)? Wer im Sommer gern (baden)? Wo dein Vater (arbeiten)? wohnst antwortet reist Singt übt ‒ üben lernt sitzt badet arbeitet

[cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: Použitá literatura: JUSTOVÁ, Hana. Wir üben deutsche Grammatik. 3. Havlíčkův Brod : Fragment, s. ISBN