EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: C1 – Verbs – Thinking Číslo vzdělávacího materiálu: ICT13-07 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Advertisements

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_11.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: House Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-8 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: C1 – Verbs – Communication Číslo vzdělávacího materiálu: ICT13-08 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Hands in action Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-10 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Hana Červená Název:VY_32_INOVACE_78 _angličtina-gramatika Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Body Actions Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-05 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Feelings - collocations Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-22 Šablona: II2 Inovace a zkvalitnění.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Relationships Číslo vzdělávacího materiálu: AJ1 – 28 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes II Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-5 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
Jméno autora: Mgr. Jiří Kala Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Shopping 2. ledna 2014 VY_32_INOVACE_150119
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
I haven´t seen your ID card.
EU peníze středním školám
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výukový materiál VY_22_INOVACE_22_ Phrasal verbs. Part 2
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Transkript prezentace:

EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: C1 – Verbs – Thinking Číslo vzdělávacího materiálu: ICT13-07 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT. Název sady vzdělávacích materiálů:ICT13 – AJ sloves (slovesa, fráz. slovesa, slovní spojení) ve 20 tématech pro úroveň C1 Autor: Jaroslava Tůmová Datum vytvoření: Garant (kontrola):Marie Zajíčková Ročník: Vyšší gymnázium (4. ročník) Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Anglický jazyk Téma: Slovní zásoba Metodika/anotace:Slovesa na téma „myšlení a přemýšlení“– osvojení a procvičování Časový rozvrh:45 minut Zdroje: ( Možné uvést v závěru) viz. poslední slide Gymnázium Františka Křižíka a základní škola, s.r.o.

Thinking C1

Verbs to revise: concentrateconsider contemplatedeliberate gathergrasp ponderreckon supposededuce

concentrate Come on, concentrate! We haven't got all day to do this. I can't concentrate on my work with all that noise.

consider Don't make any decisions before you've considered the matter. We're considering selling the house.She's being considered for the job.

contemplate I'm contemplating going abroad for a year. You're not contemplating a change of job, are you? FUTURE ACTION

deliberate The jury took five days to deliberate on the case. The committee has deliberated the question at great length. THINK SERIOUSLY

gather I went to several libraries to gather information about the scheme. COLLECT A crowd had gathered to hear her speak. COME TOGETHER Harry loves his new job, I gather. BELIEVE

grasp Rosie suddenly grasped my hand. QUICKLY TAKE SOMETHING IN YOUR HAND(S) We must grasp every opportunity to strengthen economic ties with other countries. GRASP AN OPPORTUNITY I think I managed to grasp the main points of the lecture. UNDERSTAND SOMETHING

ponder She sat back for a minute to ponder her next move in the game. FOR A NOTICEABLE LENGTH OF TIME

reckon I reckon it's going to rain. How much do you reckon that it's going to cost? "Can you fix my car today?" "I reckon so."

suppose He found it a lot more difficult to get a job than he supposed it would be. We all supposed him to be German, but in fact he was Swiss. I suppose that all the tickets will be sold by now.

deduce We cannot deduce very much from these figures. The police have deduced that he must have left his flat yesterday evening.

Complete the following sentences using the correct form of the given words. Sometimes two or all three options are correct.

It took me quite a long time to _____ what the aim of the game was. GATHERRECKON GRASP

It took me quite a long time to _____ what the aim of the game was. GATHERRECKON GRASP

The jury are still _____, but they‘re expected to reach a verdict soon. DELIBERATINGPONDERING SUPPOSING

The jury are still _____, but they‘re expected to reach a verdict soon. DELIBERATINGPONDERING SUPPOSING

From what I can _____ she‘s madly in love with him. CONCENTRATEGATHER SUPPOSE

From what I can _____ she‘s madly in love with him. CONCENTRATEGATHER SUPPOSE

You really have to _____ very hard when you are doing calligraphy. CONCENTRATEPONDER CONSIDER

You really have to _____ very hard when you are doing calligraphy. CONCENTRATEPONDER CONSIDER

I am seriously _____ asking for a pay rise tomorrow. CONSIDERINGCONTEMPLATING DELIBERATING

I am seriously _____ asking for a pay rise tomorrow. CONSIDERINGCONTEMPLATING DELIBERATING

How long do you _____ it will take to get to London? CONSIDERSUPPOSE RECKON

How long do you _____ it will take to get to London? CONSIDERSUPPOSE RECKON

Finding fossils far inland, he _____ that the area had once been covered by water. RECKONEDCONSIDERED DEDUCED

Finding fossils far inland, he _____ that the area had once been covered by water. RECKONEDCONSIDERED DEDUCED

I don‘t _____ I could borrow your lecture notes, could I? RECKONSUPPOSE GATHER

I don‘t _____ I could borrow your lecture notes, could I? RECKONSUPPOSE GATHER

If you‘ve ever _____ the question WHY DO WE EXIST, this is the book for you? PONDEREDCONSIDERED CONTEMPLATED

If you‘ve ever _____ the question WHY DO WE EXIST, this is the book for you? PONDEREDCONSIDERED CONTEMPLATED ALL

Odkazy k obrázkům: Slide 2: PWlI/AAAAAAAAL2E/uoEeAQxtLuM/s640/Thinking%2Bmonkey%2Bhd%2Bwallpaper%2Bfor%2Bdesktop%2B1366x768%2B% 255B%2Bsharethesepictures.blogspot.com%2B%255D.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-oNC8XLoYcaQ/UAzU2C- PWlI/AAAAAAAAL2E/uoEeAQxtLuM/s640/Thinking%2Bmonkey%2Bhd%2Bwallpaper%2Bfor%2Bdesktop%2B1366x768%2B% 255B%2Bsharethesepictures.blogspot.com%2B%255D.jpg Slide 3:

Použité materiály