Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stahování aplikace dáváme sociální rozměr. Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stahování aplikace dáváme sociální rozměr. Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme."— Transkript prezentace:

1 Stahování aplikace dáváme sociální rozměr

2 Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme s předními osobnostmi sociálních médií, kteří si vyzkouší aplikaci doslova na vlastní kůži. Do stahování aplikace zapojujeme sociání rozměr, nastavujeme mediální budget. První fáze se propojuje se třetí a využíváme podklady z testování aplikace, také navrhujeme mediální budget.

3 Souhlas Agentura SYMBIO Digital, s.r.o. souhlasí se Zásadami komunikace při sjednávání smluv ve znění uvedném v žádosti o nabídku “Social Media” z března 2014.

4 Reference Twitter a Facebook serveru Tyinternety.cz Jeden z největších blogů zaměřený na svět digitální komunikace, který už pět let přináší novinky a inspiraci ze světa sociálních médií a startupů. Odkaz: https://www.facebook.com/tyinternety, Facebooková stránka Máme rádi psy Největší česká komunia milovníků psů, o kterou se staráme od jejího založení před 5 lety. Zároveň naše testovací hřiště pro zkoušení všech novinek a změn v chování Facebooku. Odkaz: https://www.facebook.com/mameradipsyhttps://www.facebook.com/mameradipsy Kontaktní osoba: Jakub Kuneš,

5 Reference - vybrané klientské projekty Správa Facebookové stránky projektu ChodícíLidé.cz Pro nadaci Sirius jsme navrhli strategii fungování na sociálních sítích a dva roky se staráme o jejich facebookovou stránku. Odkaz: https://www.facebook.com/chodicilide.czhttps://www.facebook.com/chodicilide.cz Kontaktní osoba: Slávka Hocká, Správa Facebookové stránky projektu Wayra CEE Pro největší světový startupový akcelerační program jsme navrhli, připravili a rozjeli prezenci na sociálních sítích pro středoevropský region. Wayra CEE na Facebooku a na Twitteru nastavuje benchmark pro ostatní akadamie po světě. Odkaz: https://www.facebook.com/WayraCEEhttps://www.facebook.com/WayraCEE Kontaktní osoba: Lenka Kučerová, Správa Facebookové stránky portálu Monster.cz Pro pracovní portál Monster.cz jsme navrhli a zrealizovali relaunch jejich facebookových aktivit. Odkaz: https://www.facebook.com/Monster.czhttps://www.facebook.com/Monster.cz Kontaktní osoba: Petr Skondrojanis,

6 Kalkulace

7 “Datová bojovka” pro internetové celebrity

8 Vybrané influencery povoláváme do akce ještě před samotným oficiálním testováním a vtahujeme je do děje díky “datové bojovce”, kde se mohou spolehnout jen na sebe a mobilní aplikaci Můj T- Mobile. Influenceři budou dostávat úkoly pomocí SMS. Díky jejich povaze tato akce bezesporu nezůstane bez šíření informací na sociálních sítích. K tomu je i také budeme v průběhu bojovky vybízet.

9 “Datová bojovka” pro internetové celebrity Kdo jsou naši influenceři? Lidé, kteří zaručí šíření mezi velké množství uživatelů sociálních sítí. Jakub Svoboda - tyinternety.cz, Vojta Bednář - tyinternety.cz, Jan Beránek - Lupa.cz, Martin Vyleťal - Lupa.cz, Pavel Hacker, Jenda Perla.

10 Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… „Milí fanoušci T-Mobile. Pokud se vám povede během následujícího měsíce dostat aplikaci Můj T-Mobile mezi 100 nejstahovanějších aplikací na Google Play nebo iTunes, dostanou všichni, kdo ji budou mít ve svém telefonu, skvělou odměnu. A čím výš aplikaci dostanete, tím větší vaše odměna bude.“

11 Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… Abychom podpořili šíření aplikace právě mezi širší cílovou skupinou, rozhodli jsme se poprvé dodat do stahování aplikace sociální rozměr. Tuto mechaniku budeme komunikovat v rámci všech našich sociálních kanálů, na kterých budou moci naši fanoušci navíc sledovat i průběžné výsledky a dostanou k dispozici obsah, kterým budou moci ke stažení aplikace motivovat své přátele.

12 Stahujeme společně aneb group byuing trochu jinak…… Mobilní facebooková reklama doporučený rozpočet pro nových instalací je ,- (včetně fee za správu reklamy) Speciální formát fcb mobilní reklamy zaměřené na nákup aplikace Další možnosti propagace využití interních kanálů T-Mobile - katalog mobilních aplikací a časopis Applikace.cz, TV pořad Applikace, výměna reklamy s vybranými českými vývojáři aplikací a mobilních her (výměnou pro ně za zviditelnění v budoucnu),

13 ? Název vymyslet s Martinem

14 Komiksovým seriálem ztvárníme nejvtipnější situace, které se přihodí našim influencerům během „datové bojovky“. Ukážeme například obrázek displeje mobilu se zprávou: "Tohle je moje posledni SMS. Jsem ztracen uprostred Olomouce, volat ani na interent uz nemuzu. Snazil jsem se, ale ukoly byly nad moje sily. At uz jste zasiti kdekoliv, preju vam, at vas zitra neboli hlava! Ja jdu cekat na nadrazi." Odpověd: MMS z nádražní hospody.

15 ? Název vymyslet s Martinem Aktivovat fanoušky můžeme i pomocí jednoduchých soutěžních konceptů na zvyšování engagementu. Příklad postu: „Stáhni si do mobilu naši aplikaci Můj T-Mobile a dej nám to vědět do komentářů. Poslední komentář vyhrává balíček masáží! Pečovat o vás nás baví!“

16 ? Název vymyslet s Martinem Kampaň bude probíhat vždy cca týden a časově se shoduje s vydáním updatu mobilní aplikace (cca 1 x za čtvrt rok). Není to jen o postech, ale také o grafice. Součástí je příprava coverů, obrázků k postům.

17 Děkujeme za pozornost


Stáhnout ppt "Stahování aplikace dáváme sociální rozměr. Manažerské shrnutí Připravit tři koncepty pro sociální média byla pro nás výzva. Humornou formou pracujeme."

Podobné prezentace


Reklamy Google