Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace."— Transkript prezentace:

1 Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět: Fyzika Ročník: 7.ročník Pohyb těles.Světelné jevy. Téma: Pohyb těles.Světelné jevy. Autor: Viktor Huk VY_32_INOVACE_15_HU Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak,je Viktor Huk. OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak,je Viktor Huk. OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.

2 Anotace - Sada obsahuje 20 pracovních listů které je možné využit při vysvětlení učiva z fyziky v 6.ročníku zš, a opakování učiva za 6.ročník zš. Cílem učebního materiálu - je pomocí animací a video souborů vysvětlit pojmy pohyb a klid, průměrná a okamžitá rychlost, naučit správně kreslit grafy rychlosti a dráhy pohybu a vypočítat rychlost, dráhu a dobu pohybu.Seznámit se světelnými jevy, zákonem odrazu a lomu světla,vlastnostmi zrcadel a čoček a vysvětlit jak fungují optické přístroje /oko,dalekohled, fotoaparát/. Očekávaný výstup - žáci dokážou popsat rozdíly mezi různými typy pohybů, dokážou řešit úlohy na pohyb grafickým způsobem, budou umět vypočítat rychlost,dráhu a čas pohybu. Budou vědět jak vzniká zatmění Slunce a Měsíce, dokážou určit vlastnosti obrazu na různých zrcadlech a čočkách a dokážou rozlišit vady oka. Druh učebního materiálu - Power Pointová prezentace,aplikace SMART Notebook, pracovní list, kontrolní test.

3 Odraz světla.

4 dopadající paprsek odražený paprsek αβ kolmice bod dopadu Světelný paprsek na rozhraní dvou Světelný paprsek na rozhraní dvou prostředí se odrazí pod stejným úhlem prostředí se odrazí pod stejným úhlem pod jakým dopadá. pod jakým dopadá. Odražený paprsek zůstává v rovině Odražený paprsek zůstává v rovině dopadu. dopadu. α = β

5

6 Zdroje literatury: 1. Učebnice Fyzika pro 6-9.ročník z.š.,nakladatelství SPN(F.Jáchim,J.Tesař). 2. Miroslav Šimon,Slovník pojmů z fyziky pro z.š.,nakladatelství Prometheus,2009. 3. Učebníce Fyzika pro 6-9.ročník z.š.,nakladatelství Fraus(K.Rauner,V.Havel.J.Prokšová.M.Randa). Grafy 1. http://www.flash.cz/portal/clanek.aspx?id=992 Obrázky : 1.LANGMaster BRÁNA VĚDĚNÍ Fyzika 1,Fyzika 2. Animace: 1.LANGMaster BRÁNA VĚDĚNÍ Fyzika 1,Fyzika 2.


Stáhnout ppt "Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace."

Podobné prezentace


Reklamy Google