Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay Multichannel Marketing & Sales 24.10.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay Multichannel Marketing & Sales 24.10.2013."— Transkript prezentace:

1 Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay Multichannel Marketing & Sales

2 Osobní prodej postupně přebírá podíl ostatních prodejních kanálů (např. obchodní domy) Page 2 Zdroj: Euromonitor, celosvětově

3 Podíl segmentu kosmetiky z celkových prodejů v rámci osobního prodeje Page 3 Zdroj: Euromonitor

4 Co ženy chtějí (při nákupu kosmetiky) Příjemné prostředí Vyzkoušet si přípravky předem Výběr Page 4

5 Jak důležitý je osobní přístup vs. katalog Forma prodeje v Mary Kay: osobní poradenství Katalog vs. Kniha o kráse Page 5

6 Role emocí při prodeji Emoce při prodeji i na firemních konferencích a školeních Page 6

7 Page 7

8 Page 8

9 Page 9

10 Page 10

11 Page 11

12 Obohacujeme životy žen Kdo jsou naše kosmetické poradkyně?  Věk  Region  Vzdělání  Rodina Page 12

13 Jeden příklad za všechny: Eva Palacká Page 13

14 Jeden příklad za všechny: Eva Palacká Page 14

15 Hodně splněných přání Page 15


Stáhnout ppt "Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay Multichannel Marketing & Sales 24.10.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google