Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů."— Transkript prezentace:

1 Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů vpravo dole. Objekty (logo, multiplatforma, origami) jsou seskupeny a nedají se rozdělit. V šabloně jsou ve 3 velikostech, největší na úvodním snímku, nejmenší v „těle“ prezentace (snímek s bílým pozadím). Zvolené velikosti jsou ideální pro „branding“ prezetnace. Please do keep the size of the picture with branding elements. Použijte „zlatou“ barvu pro název / Pls. use the golden color for the title. (RGB: 237 / 213 / 9)

2 Historické poslání katalogů – Yellow Pages Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Abecední telefonní seznam domácností a firem Oborově řazený katalog firem Nalezení kontaktu na osobu či firmu na základě omezeného množství informací

3 Potřeby spotřebitelů i dodavatelů jsou diversifikované – různé produkty a média Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Tisk Mobil + Internet Tisk + Internet Uživatel Inzerent Informace o firmách nabízejících zboží a služby Lokální „komerční“ hledání Vytváření poptávky Hovory + Prokliky Poptávky + Objednávky

4 Spotřebitelé využívají různé zdroje Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Spotřebitelé hledají kontakty nebo informace o produktech či službách v různých životních situacích Podle situace a typu/rozsahu hledané informace využívají různá média  1181, 1185, 12 111

5 Inzerenti žádají různé finanční modely Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Obchod Platba za značku/pozici v katalogu Platba za zobrazení (‘000) Platba za proklik Platba za poptávku Platba za obchod CPC CPL CPX Platba za umístění CPT Tradiční tištěné a online katalogy, vertikály Online display (bannery a další kreativa) Search engine marketing Affiliate marketing, poptávkové systémy Rezervační systémy

6 Podíl investic SME do produktů „Lead Generation“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints SME Inzertní investice Other TV + Radio Tisk Classifieds Outdoor Website DM (vč. E-mail) SEM YP & IYP 25% 14% ______ 39% Zdroj: Jupiter Research (Direct Email), Forrester Research (SEM), E-Consultancy (Affiliate marketing), SKP (výzkum prováděn v Rakousku, Polsku a Nizozemsku)

7 Růst evropského trhu v oblasti „Lead Generation“ je odhadován na 8% Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints European Lead Generation Market Direct E-Mail Print YP Online YP SEM Affiliate Marketing €15 bn €bn €17 bn €18 bn €19 bn €20 bn €22 bn €24 bn 9% -4% 13% 10% 15% %CAGR (2009-13) 8% Zdroje: Kelsey Group, Forrester Research, Jupiter Research, e-Consultancy, PwC Entertainment & Media Outlook, Group M, Zenith, Optimedia, AMR, EDSA estimates Mobile 27% Total

8 Slovensko – růst investic SME Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Lead Generation Market - Slovakia Direct E-Mail Print YP Online YP SEM AM €m 13% -11% 16% 28% 25% %CAGR (2009-13) 16% €17m €22m €25m €29m €33m €45m €52m €38m Zdroje: Print YP and Online YP: Strategic Plans (Historic), Kelsey (Forecast Growth); SEM: Group M (2005 to 2010), Zenith Optimedia (beyond 2010), DTG, ClearSense, Ibis World, Forrester Research, Guava, Mediendorf ORF Affiliate Marketing: e-Consultancy, EDSA estimates Direct E-mail: Group M (2005-2010), Group M Extrapolation (beyond 2010), Jupiter Research, Scoot Media, Rottori Mobile: PwC Global Entertainment and Media Outlook 2009-2013 Mobile 32%

9 Jaká jsou hlavní kriteria při rozhodování o vhodné investici… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Inzerent nekupuje inzerát, reklamu nebo mediální prostor Pro Inzerenta je klíčová akce spotřebitele/uživatele Základem efektivní investice je počet komerčních hledání prostřednictvím různých produktů a rozlišných médií Inzerent platí za služby s efektivní návratností investice (ROI) a ne za papír nebo web Prokliky, hovory, návštěvy či poptávky jsou to, do čeho je Inzerent ochoten investovat Pro společnosti není tedy relevantní otázka tisk nebo internet, ale úspěch v Lokálním komerčním hledání a Generování objednávek

10 Nejvyšší návratnost investic zajistí efektivní multimediální prezentace… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints

11 …investice do jejího častého zobrazení… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Display reklama Přednostní pozice v katalozích a vyhledávačích PPC – SEM (AdWords, eTarget…) SEO – optimalizace webových stránek

12 …rozsah prezentovaných informací… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Základní prezentace Nabízené produkty, služby, značky Doplňkové služby, platební možnosti Aktuální nabídky, ceníky

13 …rozsah prezentovaných informací… Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Rozšířená - kreativní prezentace Fotografie Video Virtuální návštěvy

14 …a „Word of Mouth“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Tutoriály na webu Recenze v katalozích Zapojení do hodnocení v rámci sociálních sítí/blogů

15 Nové poslání firem na trhu „Lead generation“ Velikost obr.: 8,7 x 8,48. Použijte čtvercové odrážky / Pls. use squared bulletpoints Pro spotřebitele/uživatele Poskytnutí relevantní informace při komerčním hledání Pro dodavatele/inzerenta Zajištění návštěvy, poptávky nebo objednávky prostřednictvím efektivní multi-produktové nabídky Kdekoli, kdykoli, jakkoli

16 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "Budoucnost katalogů Tisk, internet nebo něco jiného? Velikost obr. / picture size: 10,28 x 10,8 Prosím dodržujte velikosti vložených obrázkových objektů."

Podobné prezentace


Reklamy Google