Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

© 2009 IBM Corporation Udržitelnost jako podmínka úspěchu Radek Hovorka – IBM Česká Republika DOX, 16.4.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "© 2009 IBM Corporation Udržitelnost jako podmínka úspěchu Radek Hovorka – IBM Česká Republika DOX, 16.4.2013."— Transkript prezentace:

1 © 2009 IBM Corporation Udržitelnost jako podmínka úspěchu Radek Hovorka – IBM Česká Republika DOX,

2 2 © 2013 IBM Corporation Udržitelnost jako Imperativ Sociální a ekonomická transformace týdenní vydání novin obsahuje více informací, než se kterými přišel do styku člověk žijící v 18. století za celý život absolventi univerzit projdou před dosažením 38 let přibližně 10 – 14 zaměstnání 6 nejpopulárnějších povolání před 10 lety neexistovalo počet textových zpráv dnes přesáhl počet obyvatel zeměkoule

3 3 © 2013 IBM Corporation Udržitelnost jako Imperativ Nová ekonomika je Globálně propojená Nová ekonomika je Teritoriálně rozptýlená Nová ekonomika je Inteligentní Nová ekonomika

4 4 © 2013 IBM Corporation Udržitelnost jako Imperativ

5 5 © 2013 IBM Corporation Udržitelnost jako Imperativ ++= Příležitost myslet a konat v nové realitě: Udržitelně, Sociálně, Ekonomicky, Inovativně.


Stáhnout ppt "© 2009 IBM Corporation Udržitelnost jako podmínka úspěchu Radek Hovorka – IBM Česká Republika DOX, 16.4.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google