Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální."— Transkript prezentace:

1 internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální pokrytí nejvýznamnější politické události roku zdroj informací pro voliče s vysokým socioekonomickým profilem a pozicí „opinion leaders“ využití jedinečných zdrojů, pozice a zkušeností vydavatelství Economia unikátní platforma pro prezentaci politických stran a jejich komunikaci s voliči potenciál nejsilnějšího vydavatelství ekonomických a odborných titulů Economia vydavatel respektovaných titulů Hospodářské noviny, Ekonom a dalších odborných titulů silná profilace na nezávislé a objektivní zpravodajství, důraz na ekonomiku a politiku vysoká důvěra čtenářů publikace vydavatelského domu Economia Hospodářské noviny a týdeník Ekonom hrají mezi externími zdroji informací hlavní roli. Zpravodajský portál iHNed.cz se umístil lépe než Právo, Lidové novin, či Týden, TV Prima a Parlamentní listy jedinečné redakční zázemí (zpravodajství + komentáře), informační zdroje, archiv,... silná pozice a historie na internetu projekt iHNed - pravidelně aktualizovaný obsah, 350.000 návštěvníků měsíčně, vyšší socioekonomický profil, nejafinnější zpravodajský server k ekonomicky aktivním uživatelům zdroje projektu charakteristika projektu  Veškeré informace týkající se voleb  Prognózy výsledků voleb  On-line rozhovory s politiky  Komentáře k politickému dění s volbami související  Informace o kandidujících stranách, Volební programy

2 Prezentace Vaší strany ve Volebním speciálu. Máte možnost využít elektronické síly deníku Hospodářských novin VOLBY 2006. a týdeníku Ekonom ve speciálu VOLBY 2006. V rámci speciálu: - uveřejníme Vaše PR články - hypertextové sdělení - bannerová pozice (Leader Board) + Nekomerční plnění: Vygenerujeme Vaší politické straně vlastní sekci, kde Vám zveřejníme veškeré Vaše materiály: tiskové zprávy, fotografie, volební program, kandidátky, volební spot… www.iHNed.cz - VOLBY 2006 Buďte tam, kde jsou voliči Leader Board Volební speciál: unikátní projekt nejsilnějšího vydavatelství ekonomických a odborných titulů (Hospodářské noviny, Ekonom) Vlastní sekce

3 Zásah okolo 1 miliónu voličů Naše řešení: Buďte tam, kde jsou voliči! Kombinace: cílená volební kampaň ve volebním speciálu VOLBY 2006 doplněna masovou prezentací Vaší strany na tématických serverech se zásahem okolo 1 milionů uživatelů s vyšší socioekonomických profilem  Vaše kampaň osloví nejen opinion leaders, ale i ostatní voliče  Uvidí ji okolo 1 milionu voličů  S vyšším socioekonomický profilem, než průměrná i-net populace  Na 15 serverech (iHNed.cz, ČT24, ČT, Akcie.cz, iFondy.cz, Interval.cz, T-music.cz, Houser.cz, BusinessWorld, PCworld, Gamestar, LinuxBizWorld, ComputerWorld, ICQ, ScienceWorld) Speciál VOLBY 2006 Síť SUN Bannerová inzerce Vlastní sekce na www.ihned.cz

4 Cenová nabídka: Speciál VOLBY 2006 + Masová kampaň v síti SUN (RON) Cena volebního balíčku 200.000 Kč /po celou dobu trvání projektu Speciál VOLBY 2006 – 150.000 Kč RON (Ron On Network) – 90.000 Kč (200.000 impresí na 15 tématických serverech / měsíc) Délka projektu: 15. ledna - červen 2005


Stáhnout ppt "Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální."

Podobné prezentace


Reklamy Google