Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka."— Transkript prezentace:

1 Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka

2 Komunikace = výměna informací Jednosměrný komunikační model nikdy neexistoval. ZdrojMédiumCíl

3 Svět se změnil Nestačí podchytit hlavní média a těm dodávat informace Komunikovat chtějí všichni

4 Mění se i Internet Nestačí ani dříve obvyklá webová prezentace Web musí být nalezitelný, přístupný, otevřený, …

5 Internet má pro firemní komunikaci řadu výhod Možnost cíleného oslovování Zpětná vazba, počítáte-li s ní Okamžitá reakce Bezprostřednost Nové technologie a přístupy (ICQ, VoIP, video, social media marketing) Relativně nízké náklady

6 …a stejné množství nevýhod Nekontrolovatelný prostor Zrádná moc vyhledávačů Miliony „gatekeeperů“ Nutnost jiného přístupu k PR (pravidla starého světa neplatí) Vysoká cena za chyby

7 Blog vs. PR blog

8 Víte, v jaké jste společnosti? Zásah

9

10

11 Vždy budete stát proti přesile

12 To nejhorší, co můžete udělat: uzavřít se a opevnit

13 Otevřenost Korektnost Rovný přístup Otevřenost, otevřenost, otevřenost…


Stáhnout ppt "Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka."

Podobné prezentace


Reklamy Google