Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLibor Matějka
1
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka
2
Komunikace = výměna informací Jednosměrný komunikační model nikdy neexistoval. ZdrojMédiumCíl
3
Svět se změnil Nestačí podchytit hlavní média a těm dodávat informace Komunikovat chtějí všichni
4
Mění se i Internet Nestačí ani dříve obvyklá webová prezentace Web musí být nalezitelný, přístupný, otevřený, …
5
Internet má pro firemní komunikaci řadu výhod Možnost cíleného oslovování Zpětná vazba, počítáte-li s ní Okamžitá reakce Bezprostřednost Nové technologie a přístupy (ICQ, VoIP, video, social media marketing) Relativně nízké náklady
6
…a stejné množství nevýhod Nekontrolovatelný prostor Zrádná moc vyhledávačů Miliony „gatekeeperů“ Nutnost jiného přístupu k PR (pravidla starého světa neplatí) Vysoká cena za chyby
7
Blog vs. PR blog
8
Víte, v jaké jste společnosti? Zásah
11
Vždy budete stát proti přesile
12
To nejhorší, co můžete udělat: uzavřít se a opevnit
13
Otevřenost Korektnost Rovný přístup Otevřenost, otevřenost, otevřenost…
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.