Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, 272 01 Kladno, www.1kspa.cz.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, 272 01 Kladno, www.1kspa.cz."— Transkript prezentace:

1 Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, 272 01 Kladno, www.1kspa.cz Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0292 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_ZCR-05 Tematický celek (sada): Zeměpis CR Evropy Téma (název) materiálu: Oblasti CR Předmět: Zeměpis cestovního ruchu Ročník / Obor studia: 1. / obor cestovní ruch Autor / datum vytvoření: Mgr. Petra Těšitelová/ 5.1. 2013 Anotace: Výukový materiál je určený k výkladu nové látky na téma: Oblasti CR Metodický pokyn: Prezentace je určena k promítání v hodině nebo samostudiu

2 Oblasti CR  Oblasti CR jsou rozsáhlejší území s výraznými předpoklady rozvoje cestovního ruchu  Rozhodující pro vznik takové oblasti jsou: LOKALIZAČNÍ PŘEDPOKLADY a REALIZAČNÍ PŘEDPOKLADY

3 Kategorie oblastí CR  Podle významu členíme oblasti do4 kategorií:  I. Oblasti s mezinárodním významem  II. Oblasti s celostátním významem  III. Oblasti s regionálním významem  IV. Oblasti s místním významem

4 I. kategorie  I. oblasti s mezinárodním významem Např.  Havajské ostrovy  Pobřeží Karibského moře  Středomoří  Alpy

5 II. Kategorie  II. Oblasti s celostátním významem Např.  Krkonoše

6 III. kategorie  III. Oblasti s regionálním významem jsou přitažlivé pro návštěvníky ze širšího okolí Např.  Údolí Berounky a Sázavy pro Prahu  Beskydy pro Ostravsko

7 IV. kategorie  IV. Oblasti s místním významem - přitahují pozornost obyvatel z blízkého okolí Např.  Brněnská přehrada pro Brno

8 Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoli další využití podléhá autorskému zákonu. Použité zdroje  HOLEČEK, Milan; MARIOT, Peter; STŘÍDA, Miroslav. Zeměpis cestovního ruchu. Praha: Nakladatelství České geografické společnosti, s.r.o., 2005, ISBN 80-86034-64-X.


Stáhnout ppt "Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, 272 01 Kladno, www.1kspa.cz."

Podobné prezentace


Reklamy Google