Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011."— Transkript prezentace:

1 prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011

2 Co nás zajímá? Jak se vám líbí grafika Jak se vám líbí hra Jak přemýšlíte o ostatních lidech

3

4

5 Průběh hry Úvod příběhu –Variabilní situace Dopoledne (+ Tajemství) Posun příběhu (Zvonění) –Variabilní situace Odpoledne (+ Tajemství) Posun příběhu (Klekání) –Variabilní situace Soumrak Konec příběhu

6

7 Tah jednoho hráče Hod kostkou, posun o tolik polí, kolik určí kostka Vyhodnocení symbolu na cílovém poli Líznutí situace (Dopoledne, Odpoledne, Soumrak) Zadání situace čte hráč po pravici! Volba v situaci (výsledek čte hráč po pravici) Zisk nebo ztráta žetonů

8 Příklad situace:

9

10 STOP První hráč, který jde přes pole s označením STOP, se na něm musí zastavit Získá automaticky červený a zelený žeton Přečte odpovídající Kartu příběhu Ostatní přesunou svoje figurky na pole, které odpovídá zvolené volbě Hra pokračuje tahem dalšího hráče

11

12 Ikony na herním plánu: ? : Lízni si kartu Tajemství. Přečti si ji sám pro sebe, tím tvůj tah končí. 2x + : Pokud v situaci získáš nějaké žetony, získáš jich dvojnásobný počet 2x - : Pokud v situaci ztrácíš nějaké žetony, ztrácíš jejich dvojnásobný počet

13 Ikony na herním plánu II: *- : V situaci nemůžeš získat žádné žetony, pouze ztratit *+ : V situaci nemůžeš ztratit žádné žetony, pouze získat +b : Automaticky získáváš bílý žeton +č : Automaticky získáváš červený žeton +z : Automaticky získáváš zelený žeton -z : Automaticky ztrácíš zelený žeton

14 Ikony na herním plánu III. ~ Diskrétnost: Hráč nesmí do začátku svého příštího kola říct nic jiného než odpověď na situaci a zadání situace. Pokud to poruší, ztrácí 1 zelený žeton. // Můžeš si přizvat k řešení situace jiného spoluhráče. Pokud se na řešení shodnete, získáte (nebo ztrácíte) žetony oba dva. #Pokud nechceš situaci řešit, tak ji odhoď a lízni si jinou. ! Můžeš se podívat na kartu Tajemství, které má u sebe jiný hráč.

15 Magické žetony Zelený žeton: pohoda –Rozvíjí identitu založenou na „bytí“, založená na prožívání vnitřního i vnějšího světa Bílý žeton: osobní vnitřní růst – neváže se ke společenskému uznání. Červený žeton: vnější úspěch - včetně statusu v kolektivu

16 Čtyři postavy V situacích vystupují zpravidla 4 postavy Hráčům pomůže, když o nich budou přemýšlet Při řešení situací důležitá empatie, co kdo a proč dělá?

17 Dva hráči na stejném poli Pokud hráč řeší situaci na poli, kde je i figurka jiného hráče, tento jiný hráč automaticky ztrácí nebo získává žetony stejně jako hráč, který situaci řeší. Situaci a volby musí přečíst hráč, který na poli nestojí.

18 Konec hry Hra končí tím, že se první hráč dostane na poslední pole označené STOP a vyhodnotí se závěrečná karta příběhu. Vyhlásí se vítěz podle získaných zelených, červených a bílých žetonů. Následuje diskuse o hře a práce s pracovním listem


Stáhnout ppt "Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011."

Podobné prezentace


Reklamy Google