Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno 16. - 17.9.2010 Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno 16. - 17.9.2010 Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o."— Transkript prezentace:

1 Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.

2 Cesta ke zvyšování konkurenceschopnosti malých a středních podniků vede přes orientaci na maximální plnění potřeb zákazníků prostřednictvím zvyšování kvality a flexibility poskytovaných služeb Tyto procesy však také přináší riziko zvýšených nákladů a potřebu efektivní alokace a řízení a zdrojů Informační systém SAP Business One nabízí prostředky pro efektivní řízení malých a středních podniků včetně plně integrovaného CRM Použití moderních metod vizualizace a možností integrace s aplikacemi jako jsou například Google Maps nebo Google Earth výrazně zjednodušuje a zefektivňuje práci servisního dispečinku a řízení sítě servisních techniků

3 SAP Business One Komplexní ERP pro malé a střední firmy Vytvořen specielně pro malé a střední firmy Plně integrované řešení včetně CRM Intuitivní ovládání Flexibilita a snadné přizpůsobení Jasně definované náklady na vlastnictví Potenciál rychlého zhodnocení investice Vysoká míra ochrany investice

4 SAP Business One > partnerských firem > 550 řešení 9,100 5,300 13, > referenčních zákazníků ,200 17, verzí pro jednotlivé země

5 Ukázka řešení Nové uživatelské rozhraní SAP Business One  Personalized Workplace Servisní dispečink Versino Service Factory  Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps On-line rozhraní pro servisní techniky Versino Field Service Portal  Podpora komunikace a řízení servisních techniků

6

7 SAP Business One Personalized Workplace Nové uživatelské rozhraní SAP Business One Osobní kokpit Dashboardy Powersearch Drag&Relate

8 Efektivní řízení servisu s využitím Google Earth a Google Maps Servisní dispečink Versino Service Factory Vytvoření regionů a přiřazení techniků s podporou Google Earth a Google Maps Příjem požadavku na servis Automatické dohledání technika na základě kvalifikace, přiděleného regionu a dostupnosti Ověření kapacity a dostupnosti a technika Zaplánování servisního případu Předání servisního případu technikovi

9 Podpora komunikace a řízení servisních techniků Versino Field Service Portal Příjem zprávy o přidělení servisního případu Kontrola servisního případu Zobrazení místa a trasy přiděleného servisního případu prostřednictvím Google Maps Objednání náhradního dílů Potvrzení o provedení opravy

10 Servery IBM System x™ IBM BladeCenter® S Storage a páskové mechaniky IBM System Storage™ 3500 IBM System Storage™ TS2900/3100 Tape Library Zálohování a archivace dat IBM Tivoli Continuous Data Protection IBM Tivoli Storage Manager FastBack IBM Tivoli Storage Manager IBM – komplexní platforma pro SAP® Business One

11 Versino CZ, s.r.o. Přední dodavatel podnikových řešení pro malé a střední firmy na platformě informačního systému SAP® Business One v České republice a na Slovensku Vlastní oborová řešení a moduly Versino Solution Factory™ pro SAP® Business One  Zakázková výroba  Distribuce  Služby Dodavatel BI řešení pro malé a střední firmy na platformě SAP® BusinessObjects

12 Kontakty Linked-in: Linked-in Groups: Versino Solution Factory Twitter: twitter.com/versino_cztwitter.com/versino_cz Facebook: Versino Solution Factory, SAP Business One YouTube:

13 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno 16. - 17.9.2010 Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o."

Podobné prezentace


Reklamy Google