Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NEC Komplexní řešení pro hotelové a ubytovací služby

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NEC Komplexní řešení pro hotelové a ubytovací služby"— Transkript prezentace:

1 NEC Komplexní řešení pro hotelové a ubytovací služby
Dobrý den, hned na začátku mi dovolte Vám poděkovat za Váš čas.

2 ELKO TRADING spol. s r.o. – GCS
Divize Global Communication Solution (GCS) je prvním implementačním partnerem pro hotelové systémy společnosti NEC ve střední Evropě Lídr na trhu s informačními technologiemi Na českém trhu od roku 1990 První IT specialista po roce 1989 u nás Jeden z 10 největších distributorů v ČR Více než 60 špičkových odborníků na 6 pobočkách v ČR a SR Zkušenosti z působení na zahraničních trzích (Německo, Polsko, Bělorusko, Litva, Maďarsko a mnoho dalších) Implementační partner řady tuzemských i zahraničních společností Společnost ELKO TRADING se v letošním roce stala implementačním partnerem společnosti NEC pro střední a východní Evropu a jsme prvním partnerem v Evropě mimo území Velké Británie.

3 Program prezentace NEC TALIA
Výrobce a implementační partneři O systému – funkce a možnosti Instalace, implementace a podpora Administrace a reporty o používání a stavu systému Shrnutí výhod pro hosta a hoteliéra Výnosy a finanční kalkulace Smyslem dnešní prezentace je informovat Vás o novém řešení společnosti NEC, která razantně vstoupila na trh multimediálních a interaktivních systémů pro hotely. V závěru prezentace budete seznámeni s konkrétními finančními přínosy pro váš hotel.

4 O společnosti NEC 53 bilionů USD roční obrat
Hodnocena jako 55-tá ve Fortune Global 500 Největší výrobce PC v Japonsku 3 největší světový producent patentů (přes 15,000 patentů) 2 největší světový výrobce polovodičů Zařazena mezi 5 světových lídrů pro oblast polovodičů, výpočetní techniky & komunikací Společnost NEC patří mezi přední světové výrobce výpočetní techniky a elektroniky a nemalé investice společnost vynakládá do vývoje nových technologií.

5 NEC – historie NEC úspěšně instaloval komunikační vybavení do 1 miliónu pokojů na trhu ubytovacích služeb! Největší zaznamenané úspěchy společnosti NEC v sektoru ubytovacích služeb: No. 1 v Japonsku (40-45% trhu) No. 1 v Asii (20-25% trhu; obsahuje 50% instalací v Hong-Kongu) No. 3 v Americe (15% trhu; obsahuje 50% ze všech 4/5* hotelů v Las Vegas) No. 1 v Austrálii (40-45% trhu) V Evropě je zastoupena OEM značkou Philips a Packard Bell Společnost NEC má za sebou velké zkušenosti s dodávkami komunikačních systémů do hotelů a penzionů a na mnoha mimoevropských trzích patří k svým podílem na trhu k jednoznačným leaderům.

6 Úvod k hotelovým systémům společnosti NEC
Travel and Leisure Interactive Applications (TALIA) Kvalitní Video a Audio „on demand“ Integrace se systémy PMS HSIA – pevný a bezdrátový přístup k Internetu Integrace s PBX (pobočková telefonní ústředna) Širokopásmové zobrazovací řešení Zpřístupnění komplexních informací a služeb prostřednictvím televizoru NEC v evropských zemích nabízí jedinečné komplexní multifunkční řešení Řešení společnosti NEC vychází z reálných požadavků hotelů a hotelových řetězců. Aby bylo možné tyto požadavky splnit, byla zvolena plně digitální platforma systému TALIA. Důležitým požadavkem byla rovněž možnost využití stávající infrastruktury hotelu a dalšího technického vybavení, jako například televizní přijímače.

7 TALIA - Přehled Vše plně uživatelsky modifikovatelné
Vícejazyčné digitální VoD (Video on Demand) filmy – nabízí nejposlednější filmové „trháky“, ale také nezávislou tvorbu Digitální TV (DVB-T/C/S) – závislé na dostupnosti signálu v dané lokalitě HSIA – vysokorychlostní připojení k internetu (notebooky (LAN / WiFi) nebo TV) Doplňkové marketingové služby Počítačové hry – klasické 2D a akční 3D hry Pokojové služby – přímý marketingový nástroj Možnost integrace s 95% existujícími PMS – včetně nejčastějších Fidelio V6 a 7 Instalace prostřednictvím datové kabeláže nebo existující telefonní infrastruktury Vše plně uživatelsky modifikovatelné Hlavní předností systému je široká nabídka interaktivních služeb, které jsou samozřejmě zpoplatněny. Základem nových příjmů hotelu je nabídka filmů systémem film na požádání a nabídka vysokorychlostního připojení na Internet.

8 Video a Audio „on demand“
Nabízí veškeré funkce a kvalitu přehrávání jako CD/DVD Rychlý posun vpřed Posun vzad Pause Navázání – umožňuje uživateli navázat přehrávání v místě posledního přerušení Další záznam Digitální kvalita zvuku i obrazu s možností přehrávání v normě Dolby Digital® Plníme přesně to, co zákazník požaduje a přesně v čase, ve kterém to požaduje…… Nabídka filmů je pravidelně automaticky obměňována. Sledování filmů nabízí stejný komfort jako přehrávání na DVD přehrávačích s tím rozdílem, že stejný film může současně sledovat nezávisle na sobě více hostů. Sledování filmu je možné kdykoliv přerušit sledování dokončit třeba následující den.

9 HSIA prostřednictvím TV nebo notebooku
Zprostředkuje přístup na www stránky pro obchod i zábavu Zajišťuje zabezpečený neomezený přístup k Internetu buď prostřednictvím TV přijímače nebo hostova notebooku Zajišťuje volný přístup na speciální webové stránky Hotelový web s informacemi a rezervacemi Nástěnky pro turisty, počasí, aktuální zprávy nebo místní informační servis Vytváří nové možnosti vedlejších příjmů díky zprostředkování volného přístupu k placeným službám na partnerských www Turistické zajímavosti, restaurace, doprava, kulturní akce Nabídka vysokorychlostního Internetu zahrnuje tři možnosti připojení: Prostřednictvím TV, pevným připojením nebo bezdrátový přístup. Hotelové stránky s nabídkou doplňkových programů hotelu mohou být k nahlédnutí bez nutnosti registrace a zpoplatněn bude až přístup k ostatnímu obsahu.

10 Doplňkové marketingové služby
Další informace o hotelu a jeho nabídce Registrace na poznávací zájezdy Rezervace sauny, osobního trenéra, beauty treatment Rezervace míst v restauraci Objednávka jídel na pokoj dle aktuálního menu Zobrazení harmonogramu konferencí Přenos obrazu a zvuku z vybraných míst hotelu Nabídka dalších aktivit Informace o probíhajících kulturních a sportovních akcích Turistické zajímavosti Informace o počasí Partnerské restaurace Informace o dalších hotelech řetězce Informace o dopravě Nabídka vysokorychlostního Internetu zahrnuje tři možnosti připojení: Prostřednictvím TV, pevným připojením nebo bezdrátový přístup. Hotelové stránky s nabídkou doplňkových programů hotelu mohou být k nahlédnutí bez nutnosti registrace a zpoplatněn bude až přístup k ostatnímu obsahu.

11 2D a 3D hry Sytém umožňuje plnohodnotné hraní počítačových her
Možnost skupinových her Snadné připojení Joysticku (USB) Zaznamenávání výsledků

12 Pokojové služby Buzení na požádání Zobrazení hotelového účtu
Interní TV kanál pro propagaci nadstandardních doplňkových služeb hotelu: kasino, bar, luxusní obchody,… Krátké video prezentace běžící na pozadí menu TALIA Reklamní spoty a informační zprávy o hotelu nebo jeho partnerech (restaurace, muzea, …) Systém TALIA samozřejmě nabízí další doplňkové služby pro hotelové hosty, jako je možnost objednání hotelových služeb, registrace na pořádané okružní a poznávací zájezdy, kontrolu aktuálního hotelového účtu nebo expresní Check Out.

13 Služby pro hosty - menu Základní nabídka může být dodána v libovolné jazykové mutaci včetně japonštiny. Komunikační jazyk může být nastaven přímo v recepci hotelu včetně příslušné uvítací zprávy.

14 TALIA – systémové centrum
Zákaznické Výhody Plně integrovaný digitální zábavní systém Testování a nastavení výrobcem Rychlá instalace do stávající infrastruktury Jednoduchá správa a údržba Spolehlivost Jisté výnosy Hardwarová část Montáž mechanických částí (zásuvky, napájení, síťová kabeláž...) Identifikace a technická dokumentace zařízení Aktivní síťové a zálohovací prvky (Server, back up, UPS..) Softwarové Moduly Softwarový duplikační nástroj, podpora hardwarových prostředků Komplexní dodávka společnosti NEC zahrnuje veškeré požadované hardwarové komponenty a softwarové aplikace včetně nabídky filmů. Instalace systému na pokojích nezabere více než 30 minut včetně nastavení. Speciální Dodávky a Služby Speciální dodávka zákazníkovi „na míru“ Instalace & konfigurace serverové části : NEC UltraCare

15 Help desk a síťové operační středisko
Vícejazyčný Helpdesk (Francouzština / Portugalština / Španělština / Angličtina) 24x7 Nepřetržitá linka pomoci pro zaměstnance hotelu zajišťovaná systémovými operátory (SO) Podpora pro hardwarovou část Rozšířená záruka na komponenty On Site podpora Doba odezvy specifikována podmínkami SLA Náhradní díly dostupné ve všech zemích do 8 hodin Aktualizace software a multimediálních balíčků Zajištěno vzdáleně prostřednictvím SO TALIA www správa a reporty v reálném čase pro SO a hotelové IT oddělení Kompletní přehled o stavu a možnostech správy systému na technické i finanční úrovni Barvami vyjádřené stavy systému usnadňují rychlou reakci v případě poruchy Důležitým faktorem po implementaci systému je servisní podpora společnosti NEC. Systém je možné vzdáleně monitorovat a předcházet tak případným problémům. K dispozici je nepřetržitá linka podpory a servisní zásahy probíhají formou výměny vadného zřízení.

16 TALIA – dokonalá kontrola jedním kliknutím
Proaktivní monitoring v Operačním středisku NEC Monitorovací systém umožňuje definovat poruchu na úrovni jednotlivých pokojů a servisní technik se nezdržuje hledáním závady.

17 Stav jednotlivých pokojů nebo služeb

18 Vhodně volený produkt přináší vysoké výnosy
Stoupající zisky ….. Vhodně volený produkt přináší vysoké výnosy “12-15% hotelových hostů každý večer platí za sledování filmů, a tento trend bude nadále stoupající, tak jak dochází k vylepšování souvisejících technologií” Caterer Online ‘04 Rozšíření nabídky placených služeb je jednou z cest ke zvyšován výnosů hotelu. Čím bude služba dostupnější a pestřejší, tím více bude využívána.

19 Využití nabídky filmů během týdne… během dne…
Z reálných statistik jednoznačně vyplývá, že nejčastějším využitím služby „film na přání“ je sledování filmů s erotickou tématikou. Systém umožňuje přímou platbu za sledování těchto pořadů za pomoci platební karty. Poplatek se neobjeví na hotelovém účtu a tato okolnost ještě dále zvyšuje četnost využití této služby.

20 Statistika výnosů (www.caterer-online.com)
Převzato z nedávných výzkumů: 12-15% hostů sleduje filmy z nabídky placených titulů každou noc Tato hodnota se stále zvyšuje s nástupem nových univerzálnějších technologií obsahujících více funkcí 4-5% používá každý den vysokorychlostní připojení k Internetu zpoplatněné 15€ 20% hostů by využívalo vysokorychlostní Internet, pokud by byl zdarma 65% hotelových hostů odpovědělo že by raději zvolili hotel s instalovaným interaktivním systémem Založeno na statistice získané v konkrétním 250 lůžkovém hotelu se 70% obsazeností pokojů s použitím konzervativních hodnot: Příjmy z PayTV/VOD = 12% x 175 pokojů x 14,2€ (jeden film) = 298,2 €/den Příjmy z HSIA = 4% x 175 pokojů x 14,2€ (jeden den) = 99,4 €/den Celkové příjmy za měsíc = € Þ 48,37 € za pokoj a měsíc Výpočty jsou založené na konzervativních hodnotách z hotelů s analogovými systémy a průměrnými odhady plateb za zpoplatněné služby Podstatným atributem nového systému společnosti NEC je schopnost přinášet zisk již v prvním měsíci po instalaci. Jinými slovy - rozšíříte nabídku hotelových služeb bez nutnosti investovat vysoké částky do nového systému.

21 Vybrané referenční instalace
Přes 52% podílu na trhu Travelodge 251 hotelů v UK, 51 dokončeno ( pokojů), ukončení instalací v r.2005 CAT telefony, propojení TALIA a PBX pro elektronické účtování hovorů Travel inn, Premier lodge 68 hotelů, pokojů, ukončení instalací v říjnu r.2005 Plán rozšíření do dalších hotelů řetězce během r.2006 – až pokojů The Lodge on Loch Lomond nákup nových TV a integrace s PBX, využití multimediální nabídky služeb nárůst používání oproti analogovému systému 35% Hylands hotel Rychlé připojení k internetu (HSIA) pro business klientelu Nárůst použití VOD proti analogovému systému o 40% Úspěšnost nového digitálního řešení společnosti NEC dokládá rychlost získávaní podílu na trhu. Tento úspěch je dán především technologickým náskokem systému a zajímavými finančními podmínkami.

22 TALIA – budoucí vývoj Podpora moderních platebních mechanismů
Podpora plateb všech služeb přes Internet Video s nízkým datovým tokem MPEG4 komprese h264 Veškeré funkce PVR nebo time-shift TV Integrace s VoIP servery NECu Calling Line Identity (CLI) přes TV ON screen zprávy čekající na textovou nebo hlasovou odpověď Integrace faxových služeb Společnost NEC je garantem dalšího vývoje a rozšiřování možností systému TALIA. Mezi nezajímavější připravované funkce bude jistě patřit možnost nahrávání až dvou televizních pořadů současně. Například bude možné nahrávat sportovního utkání a sledovat film a v případě vyrušení (telefon, …) bude možné spustit záznam a film dohlédnout později.

23 Naše silné stránky Stabilní produkty a velký počet referenčních instalací Komplexní nabídka Kvalitní obsah multimediálních balíčků Využití existující IT infrastruktury Jednoduché stanovení výnosů za pokoj a měsíc Okamžitá dostupnost Řešení společnosti NEC nabízí instalaci a implementaci systému na klíč včetně následné servisní péče. Pro instalaci systému nejsou požadovány žádní investice a není nutná výluka hotelu. Sytém rozšiřuje nabídku hotelu a přináší okamžitý zisk.

24 navržené předním světovým výrobcem.
Závěr Pokrokové a robustní řešení na klíč, navržené předním světovým výrobcem. Děkuji Vám za pozornost a můžeme přejít k přejít k samotné demonstraci systému TALIA.


Stáhnout ppt "NEC Komplexní řešení pro hotelové a ubytovací služby"

Podobné prezentace


Reklamy Google