Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY 15.6.2013.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY 15.6.2013."— Transkript prezentace:

1 Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY 15.6.2013

2 O festivalu projekt má za cíl prezentovat široké veřejnosti tradiční pokrmy a nápoje jednotlivých zemí. Jídlo je důležitou složkou kultury každého národa, tradiční recepty a stravovací návyky jsou předávány po generace; i v nejchudších koutech světa je každý nový příchozí přizván ke stolu svého hostitele, aby s ním pojedl a popil. Jídlo neslouží pouze k zahnání hladu, ale plní také funkci společenskou. Pojďme se tedy zastavit v čase, zapomenout na fastfoody, polévky z pytlíku, večeře před televizí a prožít den plný známých i neznámých chutí, vůní a barev a společně se seznámit s novými kulturami a tradicemi.

3 O místě konání festival je svou koncepcí situován do klidného a malebného prostředí města Dobřichovic u Prahy. Město leží v údolí řeky Berounky, od Prahy je vzdáleno 20 km, doprava je zajišťována příměstským vlakovým spojením nebo autem. Veřejnosti je město známo nejen díky své příjemné a klidné lokalitě, ale také díky pořádání kulturních akcí jsou např. Dobřichovické divadelní slavnosti, Vinařské slavnosti, Královský průvod Karla IV, Vánoční trhy, Farmářské trhy atd. Pro organizaci festivalu Všechny chutě světa byl vybrán prostor,Dobřichovického Zámku. Pro účastníky bude připraveno několik odpočinkových zón a jídelních stanů, na podiu vystoupí zástupci zúčastněných zemí s kulturním programem ( hudba, divadlo, tradiční obřady, bojová umění, tanec.atd. )

4 Fotografie místa konání

5 Dramaturgie festivalu Na Zámku bude rozmístěno cca. 20 - 30 stánků, každý stánek bude reprezentovat tradiční kuchyni jedné ze zúčastněných zemí. Součástí programu budou i stánky s lokálními potravinami např. řeckými specialitami, japonskými potravinami, indickým čajem, kořením, třtinovým rumem, čerstvými bylinkami, kávou, vínem, doutníky atd. Budou postaveny jídelní stany, podium, kde se bude odehrávat pestrý etnický program, na několika místech se uskuteční workshopy a školy vaření. Část programu bude určena rodinám s dětmi.

6 Základní údaje Datum konání :15. červen 2013 Místo konání : Dobřichovice Doprava : vlak, vlastní doprava Vstupné : 80 Kč ( děti do 12 let zdarma) Odhadovaný počet návštěvníků : 3 tis.- 4 tis. Jedná se o první ročník, nicméně vzhledem k atraktivnosti, mediální kampani a návštěvnosti okolních akcí ( Hrnčířské trhy Beroun 18tis. Vinařské slavnosti Dobřichovice 3 tis. Karlštejnské vinobraní 30 tis. ), lze s výše uvedeným počtem kalkulovat. Cílová skupina : 20+, střední a vyšší příjmová skupina, 30 % rodiny s dětmi

7 Koncepce medializace akce Tisk : 800 – 1000 plakátů B2 vylepeno v regionu Praha, Praha Západ, Beroun Billboardy: Smíchovské nádraží, Strakonická výpadovka, Praha (10ks) CityLight vitríny (CLV): Hl.n., Smíchov, Radotín, Beroun (16ks) Letáky A6 5000 ks / restaurace kavárny Banner přes most v Dobřichovicích AV : Spot na velkoplošných obrazovkách Nuselský most a křižovatka Anděl. RailVision

8 Koncepce medializace akce PR a tisková inzerce : bude osloven mediální partner akce ze stran jednoho deníku a týdeníku ( LN, MF,HN, Právo, Týden, Reflex, Respekt, ) zveřejnění tiskové zprávy pro novináře lokální noviny Řevnický Ruch, Naše Noviny, Dobnet zpravodaj, Černošické listy apod Odborné časopisy zaměřené na vaření, jídlo a nápoje Internet : Využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn a MemeReactor CPC reklama v případě navázání mediálního partnerství

9 Koncepce medializace akce Rozhlas : spotová kampaň na Radiu 1, případně Beat, rozhovory na ČR 1, Frekvence 1, Impuls, Radio Country TV : rozhovory na ČT Studio 6, Sama doma, Snídaně s Novou, reportážní příspěvek odvysílaný ve zpravodajských blocích

10 Nabídka partnerům V souvislosti s konáním akce hledáme partnery, kteří by finančně, materiálně nebo mediálně pomohli při její organizaci. Generální partner 150.000,- název partnera součástí názvu festivalu umístění partnerského titulu a loga na všechny tiskoviny (billboardy, CLV, plakáty, inzerce v periodikách...),a to v exklusivní pozici na úrovni názvu akce uvedení partnerského titulu coby generálního partnera v rozhlasovém spotu uvedení partnerského titulu a loga na samostatném banneru, v centrální pozici nad pódiem

11 Nabídka partnerům Pokračování Generální partner : umístění až 2 prezentačních stanů v místě konání několikeré poděkování pořadatelů moderátorem v průběhu festivalu, 1x s osobní účastí oficiálního zástupce generálního partnera možnost zařazení soutěže o věcné ceny z produkce partnera v mediích a v místě konání VIP vstupenky pro hosty partnera potisk ID náramků a voucherů logem partnera předání partnerovy profesionální foto dokumentace z akce opce na další ročník za stejných podmínek

12 Nabídka partnerům 4 x hlavní partneři 20 000 Kč : umístění partnerského titulu a loga na všechny tiskoviny (billboardy, CLV, plakáty, inzerce v periodikách...), v partnerském pruhu možnost umístění stánku v místě konání uvedení partnerského titulu a loga na samostatném banneru, v centrální pozici na pódiu několikeré poděkování pořadatelů moderátorem v průběhu festivalu možnost zařazení soutěže o věcné ceny z produkce partnera v mediích a v místě konání VIP vstupenky pro hosty partnera profesionální foto dokumentace z akce

13 Nabídka partnerům Prezentace v místě konání 10 000 Kč -pronájem místa, možno i stanu -soutěž o vaše dárky v místě konání, případně v médiích -profesionální fotodokumentace vašeho stánku -10 volných vstupenek - další aktivity po dohodě

14 Reference organizátora Vlastní realizované projekty : Twin Peaks Maraton Autokino Strahov – LM Drive in Cinema Strahov Letní kino Střelák Profinancování a marketing filmů : Kamenný most, Cesta z města, Rafťáci, Účastníci zájezdu, Pusinky, Poslední plavky, Skřítek Dokumentární seriál Rodinné stříbro Road show pro společnost Stock Organizace festivalu Řev Řevnice atd.

15 Kontakt Vážení přátelé dobrého jídla a pití děkuji za pozornost, kterou jste věnovali prezentaci Štefan Oršoš Sochorova 629 Řevnice 252 30 mlsnybudha@seznam.cz www..mlsnybudha.cz 776 312 538


Stáhnout ppt "Všechny chutě světa Open air festival tradičních kuchyní celého světa I.ročník Dobřichovice u PRAHY 15.6.2013."

Podobné prezentace


Reklamy Google