Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní."— Transkript prezentace:

1 Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

2 2 Obsah nabídky 2 1. Základní údaje k projektu …………………………………………………………… 2. Nabídka reklamního plnění a propagace partnera ……………………………… 3. Návrh plnění od partnera …………………………………………………………… 4. Finanční pravidla ……………………………………………………………………. 5. Vyhodnocení ………………………………………………………………………… 6. Kontakty ……………………………………………………………………………... strana Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

3 ZÁKLADNÍ ÚDAJE K PROJEKTU 3Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

4 Cíle projektu  Ocenit dobrovolnou činnost hasičů.  Odborné posouzení činnosti přihlášených sborů a definování těch nejlepších v daném období.  Pomoci odborně posoudit a definovat nejlepší jednotky a sbory za dané období k žádostem o finanční podporu partnerů.  Finančně odměnit nejprofesionálnější zásahy a nejzajímavější preventivní aktivity v daném období.  Zvýšit veřejné povědomí o práci a odpovědnosti dobrovolných hasičů.  Motivovat stávající i potencionální členy.  Posílit pozitivní image jednotek i sborů dobrovolných hasičů. Základní údaje k projektu 4Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

5 Základní principy ankety  V roce 2014 probíhá v ČR již 4. ročník projektu „Dobrovolní hasiči roku“.  Projekt má záštitu GŘ HZS ČR, spolupráce všech HZS krajů ČR.  Účast v projektu je dobrovolná. 5  Posuzuje se profesionalita a preventivní činnost.  Fáze ankety: přihlášení - semifinále – finále Základní údaje k projektu I.fáze – výběr postupujících z jednotlivých soutěžních oblastí na základě posouzení zástupci krajských HZS II.fáze – stanovení finalistů a určení pořadí hlasováním veřejnost Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

6 1.3. Počet vítězů a ceny  Soutěž má dvě kategorie - SBORY - JEDNOTKY  Za každou oblast a každou kategorii se vyhlašují první tři místa  Vítěz obdrží - věcnou cenu - ocenění (diplom) - finanční dar na nákup hasičského vybavení Základní údaje k projektu 6Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

7 Časový harmonogram ankety  Vyhlášení anketybřezen - duben 2014  Přihlašování účastníků roadshow a propagace akce březen – červen 2014  Kontrola dat a ověření správnosti údajůčervenec- srpen 2014  Zasedání komise a nominace finalistůsrpen/září 2014  Veřejné finále, hlasování veřejnostizáří – říjen 2014  Slavnostní vyhlášení výsledků listopad Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

8 Principy financování a podpory Finanční plnění  Jsou čerpány pouze na finanční dary pro vítěze ankety a na zajištění organizace a realizaci projektu.  Na propagační aktivity činností dobrovolných hasičů.  Poskytované finanční prostředky jsou smluvně účelově vázány na nákup hasičského vybavení a hasičskou techniku přímo od partnera nebo prostřednictvím organizátora ankety. Věcné plnění  Partner má možnost poskytnout věcné dary pro soutěžící, které jsou poskytovány na přímo.  Věcná podpora organizačního zajištění ankety. Základní údaje k projektu Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

9 1.6. Pravidla prezentace logotypů Velikosti: 100%  loga generálních partnerů  loga hasičských institucí  logo organizátora 50%  loga partnerů  loga dalších mediálních partnerů  logo partnerů doprovodné foto-video soutěže Pořadí umísťování:  1. pozice - hasičské instituce a generální partneři  2. pozice - hlavní partneři  3. pozice - partneři, mediální partneři včetně hlavního  4. pozice - organizátor Základní údaje k projektu 75%  loga hlavních partnerů  logo hlavního mediálního partnera 9Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

10 NABÍDKA REKLAMNÍHO PLNĚNÍ A PREZENTACE PARTNERA Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku

11 2.1. PREZENTACE NA INTERNETU, WEBOVÝCH STRÁNKÁCH PROJEKTU a SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH Prezentace na webových stránkách projektu:  Aktivní prolink v podobě loga partnera na s prolinkem na hlavní stránku partnera.www.adhr.cz  Logo partnera Prezentace na sociálních sítích  Prostřednictvím sociální sítě Facebook, kde probíhá paralelní podpora ankety. „Přátelé“ a příznivci skupiny „dobrovolní hasiči“ jsou pravidelně informování o průběhu ankety s možným propojením na partnera. Direct maily  Adresné zasílání zpráv s informací o průběhu ankety na zástupce organizací jednotek a sborů dobrovolných hasičů s možností prezentace partnera uvedením logotypu nebo reklamního sdělení. Reklamní plnění a prezentace 11Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

12 2.2. TISKOVÉ KONFERENCE V PRŮBĚHU PROJEKTU Organizátor pořádá minimálně 3 tiskové konference v průběhu akce, místo konání Brno. Organizátor poskytuje informaci o termínu konání TK nejpozději 14 dnů před datem jejího konáním. Tiskové konference proběhnou při:  Vyhlášení soutěže – březen/duben  V závěru přihlašování –počtu přihlášených jednotek a sborů – červen/červenec  Zasedání komise pro výběr finalistů a zahájení hlasování – září Plnění partnera :  Možnost účasti zástupce partnera v panelu na všech tiskových konferencích.  Umístění společného roll-upu soutěže s logem partnera.  Umístění samostatného roll-upu partnera (roll-up dodává partner).  Možnost umístění stojanu s propagačními materiály partnera (partner). Reklamní plnění a prezentace 12Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

13 2.3. TISKOVÉ ZPRÁVY Tiskové zprávy z každé tiskové konference připravuje organizátor soutěže, partner je vyzván nejpozději týden před jejím vydáním k případnému doplnění citace a k připomínkování. GP má na vyjádření 3 pracovní dny. Tiskové zprávy:  Vydávají se při pořádání tiskových konferencí.  Dále se vydávají průběžné zprávy o počtech přihlášených jednotek a sborů.  Obsahují loga všech partnerů v dle pravidel a vazeb mezi nimi  Distribuce TZ do všech celostátních i regionálních médií. Plnění partnera:  Monitoring a vyhodnocení tiskového servisu soutěže jednotlivých TZ.  Generální partner má nárok na uveřejnění vlastní citace v každé TZ. Reklamní plnění a prezentace 13Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

14 2.4. INZERCE V TISKU, ROZHLASE A TELEVIZI TISK  Uvedení loga partnera ve všech hrazených inzercích (v případě realizace).  Prezentace v partnerských médiích - poskytuje především partnerovi možnost další prezentaci. př. Požáry, Hasiči150.tv. ROZHLAS  Uvedení jména partnera ve všech objednaných inzertních spotech k anketě (v případě realizace). TELEVIZE  Uvedení loga partnera v pořadu vysílaném k závěrečnému vyhlášení ankety Dobrovolní hasiči roku 2014 v rámci scénáře večera (v případě realizace).  Další možnosti reklamního plnění mohou být poskytnuty v závislosti na počtu a finanční výši partnerství. Reklamní plnění a prezentace 14Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

15 Plánovaný rozsah spolupráce s ČT Probíhající jednání se zástupci ČT ukazují následující možnosti spolupráce v rámci ankety Dobrovolní hasiči roku 2014  Vysílání slavnostního vyhlášení výsledků ankety na stanicích ČT (schváleno radou ČT – předáno do výroby).  Pětidílný dokument o dobrovolných hasičích z každé z 5 soutěžních oblastí realizovaný TS Brno (projednává rada ČT).  Široká možnost prezentace partnerů dle standardních pravidel pro partnerství pořadů a reklamu.  Rozsah plnění v základní nabídce se odvíjí od celkového počtu GP a HP. 15 Reklamní plnění a prezentace Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014

16 2.6. OUTDOOROVÁ PREZENTACE Prezentace v rámci ROADSHOW, pořádaných v rámci propagace ankety ve všech krajích ČR, v rámci víkendových soutěžích SDH a JSDH v době přihlašování. Plnění partnera:  Umístění loga na společném roll-upu soutěže v prezentačním místě.  Umístění samostatného roll-upu partnera v prezentačním místě (samostatný roll-up dodá partner soutěže).  Umístění propagačních materiálů partnera v předem definovaném a odsouhlaseném rozsahu.  Možnost uspořádání neformálního setkání zástupců HZS a partnerů pod za finančního zajištění partnera a pod jeho záštitou. Reklamní plnění a prezentace 16Nabídka partnerství ankety Dobrovolní hasiči roku 2014


Stáhnout ppt "Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní."

Podobné prezentace


Reklamy Google