Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová 15.1.2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová 15.1.2015."— Transkript prezentace:

1 Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová

2 2 Fiktivní automobilová firma ABC  cíl: prezentovat své zboží co největšímu okruhu lidí  kde: na internetových portálech (Atlas.cz, Seznam a Auto – news.cz)  pomocí: bannerů

3 3 Bannery  leaderboard leaderboard  velikost v px  garantovaný počet zobrazení  CPT (=cost per thousend)  cena/týden

4

5 5 Atlas.cz  Home Page (59%♂, 41%♀) uživatelů -CPT = 108 Kč, Kč  Auto (76%♂, 24%♀) uživatelů -CPT = 150 Kč, Kč

6 6 Seznam  Home Page uživatelů - CPT = 30 Kč, Kč  AutoMoto uživatelů -CPT = 267 Kč, Kč

7 Auto – news.cz

8 8  (66%♂, 34%♀) uživatelů -CPT = Kč, Kč

9 9 Shrnutí Počet uživatelů CPTCena/týden Atlas.cz (HP) Auto – news.cz Atlas.cz (HP) Auto – news.cz Seznam (HP) Atlas.cz (Auto)

10 Použité zdroje  enik_Atlas_2008_02_04_ext.pdf enik_Atlas_2008_02_04_ext.pdf  kompletni-cenik_ pdf? kompletni-cenik_ pdf?  id=307 id=307  news.cz/marketing/Prezentace_3w.auto- news.cz_1107.pdf news.cz/marketing/Prezentace_3w.auto- news.cz_1107.pdf

11 Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová 15.1.2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google