Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2nd Announcement GOLF MAGAZÍN PRO-AM TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2nd Announcement GOLF MAGAZÍN PRO-AM TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010."— Transkript prezentace:

1 2nd Announcement GOLF MAGAZÍN PRO-AM TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

2 Milujete golf a také se již nemůžete dočkat příchodu jara ? Máte ve firmě zapálené golfisty ? Jste společností, která svoje jméno chce spojit se špičkovým golfem prostřednictvím televizní obrazovky ? Zahrajete si rádi golf i se svými obchodními partnery ? Uvědomujete si, že čím častěji trénujete a hrajete pod vedením profesionálního trenéra, tím lepších výsledků ve Vaší hře dosáhnete ? Jste soutěživí ? Dbáte na fair play a dodržování pravidel a nesnášíte podvádění při hře ? Pokud jste odpověděli na většinu otázek „ano“, pak je tato nabídka určena právě Vám a můžete se směle začíst do tohoto již třetího oznámení o konání zajímavé a ne zcela tradiční golfové túry, kterou jsme pro Vás a Vaše partnery v letošním roce připravili. Série turnajů Golf Magazín Tour 2010 byla vytvořena na základě dlouholetých zkušeností s pořádáním amatérských a profesionálních turnajů a vychází z nápadů a inspirací, které náš organizační tým po několik let při své práci shromažďoval. Doufáme, že Vás herní systém, umožňující skloubení individuální a týmové hry, nadchne a společně s nutností správně používat taktiku hry vtáhne do soutěžního dění. GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

3 Pro koho je túra určena ? Přihlásit se mohou firemní týmy, které si chtějí společně či se svými obchodními partnery zahrát pod vedením profesionálních hráčů a změřit své týmové i individuální síly. Složení soutěžního týmu Soutěžní tým, startující pod značkou své firmy, je tvořen minimálně třemi a maximálně pěti amatérskými hráči, a jedním stabilním profesionálem. Počet přihlášených amatérských hráčů v týmu (3, 4 nebo 5) záleží na rozhodnutí každého soutěžního týmu. V případě přihlášení menšího počtu hráčů než 5, má tým možnost ponechat místa volná a na jednotlivé turnaje přihlásit svého hosta. Složení flightu V každém turnaji startují z předem přihlášeného soutěžního týmu společně ve flightu 3 amatéři a 1 profesionál, který je současně odborným patronem týmu a garantem dodržování pravidel ČGF a golfové etikety. Předem přihlášení hráči se dle úvahy mohou v průběhu série střídat, ale při sestavování soutěžního týmu je vhodné si uvědomit, že bodový systém bude uspořádán tak, že pro možný úspěch v celkové bodové klasifikaci jak v kategorii jednotlivců, tak i týmů, bylo odehráno co nejvíce z pořádaných turnajů Golf Magazín Tour GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

4 GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Kdy a kde se bude hrát Série se skládá ze čtyř turnajů hraných na mistrovských 18-jamkových hřištích (Ropice, Mladá Boleslav, Mnich a Haugschlag), které budou hrány ve všední dny. Tři turnaje budou sehrány ve formátu „stableford“ v případě amatérů a „na rány“ v případě profesionálů. Závěrečný, čtvrtý turnaj, po kterém se rozhodne o celkovém vítězi týmové soutěže, bude hrán systémem Texas Scramble. Poslední dva turnaje (3. a 4.) jsou umístěny do resortů umístěných v těsné blízkosti, což umožní, aby byly sehrány ve dvou po sobě následujících dnech. Součástí programu je společenský večer mezi těmito turnaji. Mediální prezentace túry Celá série bude pravidelně prezentována v pořadu Golf Magazín na ČT. Týmový výsledek se stanoví jako součet výsledků členů týmu dle předem zveřejněného bodovacího systému. Vedle týmové soutěže budou vypsány standardní kategorie soutěže jednotlivců dle handicapů. Jak v případě jednotlivců, tak i týmů, bude vyhodnocen vždy jednotlivý turnaj a výsledek pak započítán do celkové klasifikace. Dominantním parametrem hodnocení amatérských hráčů bude zlepšování. Tedy vyhraje ten tým, který se v průběhu turnajů Golf Magazín Túry nejvíce zlepší. Série bude obsahovat řadu vložených soutěží včetně soutěže ve znalosti pravidel. Protože amatérský statut umožňuje sázet na vlastní hru, bude součástí turnaje „sázková kancelář“, která umožní hráčům vsadit na nejrůznější parametry jejich výkonu a posílit tak jejich motivaci. Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

5 GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Organizace soutěže Přihlásit se mohou pouze hráči s aktivním handicapem. Výkonnostně není přihlášení omezeno, je ale potřeba, aby hráči dobře znali pravidla a byli schopni dodržovat tempo hry. V průběhu túry bude kladen mimořádný důraz na dodržování pravidel a tempa hry. Organizátoři nezodpovídají za jakoukoliv finanční náhradu startovného či jiných výdajů v případě diskvalifikace jednotlivce či celého týmu. PRO hráči hrají o finanční dotaci, amatéři o věcné ceny. Kromě věcných cen získá vítězný firemní tým jako hlavní cenu natočení reportáže o vlastní společnosti, kterou odvysílá ČT v rámci pořadu Golf Magazín. Pro časné přihlášení a získání výhody 20% slevy na startovném je potřeba vyplněnou přihlášku odeslat nejpozději do (kontaktní údaje viz na poslední straně). V případě většího počtu přihlášených rozhoduje termín podání přihlášky a připsání platby za startovné. Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

6 GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Kalendář turnajů GMT Ropice Mladá Boleslav Mnich Haugschlag Součástí programu je společenský večer dne Zájemci o ubytování se mohou obrátit s požadavkem na organizátory túry. Bližší informace rozešleme přihlášených týmům. Změny termínu nebo místa konání turnaje v případě zásahu vyšší moci vyhrazeny. Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

7 FINANCOVÁNÍ Primární Cena startovného pro jeden flajt na celou túru (4 turnaje) je ,- Kč. Profesionál je patronem družstva a startuje zdarma! Platbu startovného je nutno uskutečnit před zahájením túry na účet promotéra (uvedeno na přihlášce). Po obdržení platby Vám vystavíme daňový doklad - fakturu. Při platbě uskutečněné do je poskytnuta sleva 20% ,-Kč Cena po slevě: ,-Kč GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

8 Sekundární HLAVNÍ PARTNER GOLF MAGAZÍNU Společný sponzorský odkaz a umístění loga před a po vysílání premiér i repríz pořadu (21x ) Prezentace partnera v průběhu celé túry Logo na webových stránkách (celoročně) PLNĚNÍ ,- Kč PARTNER GOLF MAGAZÍNU Společný sponzorský odkaz a umístění loga před a po vysílání premiér i repríz pořadu (3x ) Bannery s logem na hřištích v průběhu Golf Magazín Tour 2010 PLNĚNÍ ,- Kč Konkrétní rozsah plnění, stejně jako konečná cena, budou stanoveny na základě individuálního jednání s partnerem. GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

9 Pravidelný, již pět let vysílaný, informačně - vzdělávací televizní magazín, 20 minutový čtrnáctideník, na programu ČT4 Sport Společný pořad agentury Public Service, s.r.o. a České televize, Redakce sportu Jediný televizní magazín z českého i světového golfového prostředí Jasně strukturovaná charakteristika diváků: 18 – 60 let, manažeři, lidé s vyšším vzděláním, sportovním a sociálním kapitálem, s rozhodovacími pravomocemi Vysílání v roce 2010: od května do října 14 premiér a cca dvě reprízy pořadu GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 COJE GOLF MAGAZÍN ? CO JE GOLF MAGAZÍN ? Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

10 Stabilní společnost zabývající se také následujícími činnostmi: Příprava a produkce pořadu Golf magazín pro Českou televizi (2005-dosud) Produkce přímých TV přenosů ČT z golfových turnajů REPROMEDA (2008, 2009) Konzultantská činnost pro golfové kluby (BGC, ZGCK) Mediální poradenství a prezentační činnost pro PGAC (2005 – 2008)‏ Příprava a organizace firemních golfových turnajů a turnajových sérií (Dalkia ČR, Ness…) GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 KDO JE ? Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

11 V případě Vašeho zájmu vyplňte přihlášku a odešlete: a) em na: b)nebo písemně na adresu: Public Golf Partners, s.r.o. Svatá Kateřina Šebrov – Kateřina Pro získání dalších informací použijte následující kontakty: Ing. Lada Heydová Tel: PhDr. Stanislav Schneeweis GOLF MAGAZÍN TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010

12 Současní partneři:


Stáhnout ppt "2nd Announcement GOLF MAGAZÍN PRO-AM TOUR 2010 Public Golf Partners, s.r.o., ©2010."

Podobné prezentace


Reklamy Google