Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering =

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering ="— Transkript prezentace:

1 © 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering = služby – věda, řízení a realizace

2 SSME © 2010 IBM Corporation 2Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika

3 SSME © 2010 IBM Corporation 3Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika  Charakteristika –Mainframe a terminály –Datová střediska na pořizování dat –Dávkové zpracování, vlastní vývoj aplikací  Interní náklady (fixní náklady) –Vysoké náklady na vývoj a údržbu vlastních řešení –Závislost na nedostatkové pracovní síle –Vysoké náklady na dostupnost a bezpečnost

4 SSME © 2010 IBM Corporation 4Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika

5 SSME © 2010 IBM Corporation 5Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika  Charakteristika –PC a PC Servery, –Standardní interaktivní aplikace –Uživatelský vstup dat  Interní a externí náklady (variabilní a fixní náklady) –Vysoké investice do nákupu HW a SW –Nízká návratnost (ROI) –Vysoké náklady na dostupnost a bezpečnost

6 SSME © 2010 IBM Corporation 6Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika Dnes

7 SSME © 2010 IBM Corporation 7Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika  Charakteristika –Nezávislost na HW (sdílená datová centra) –Standardní služby –Distribuovaná struktura  Externí náklady (variabilní náklady) –Pouze variabilní náklady (platí se za výkon) –Nezávislost na nedostatkové pracovní síle (Offshoring) –Vysoká dostupnost a bezpečnost

8 SSME © 2010 IBM Corporation 8Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika Výzvy

9 SSME © 2010 IBM Corporation 9Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika Výzvy – a proto SSME  Obrovský tlak na snižování nákladů  Stále neexistuje plně akceptovatelný způsob hodnocení přínosů ITC  Neexistuje metodický a řízený přístup k inovacím těchto služeb (co prodáváme)  Neexistují uznávané definice a metriky pro –Kvalitu poskytovaných IT služeb –Produktivity IT služeb –Efektivitu IT služeb

10 SSME © 2010 IBM Corporation 10Stanislav Michelfeit, IBM IDC Česká republika ??? Produkty Informace


Stáhnout ppt "© 2010 IBM Corporation Stanislav Michelfeit, IBM IDC ČR, Služby – výzkum a výuka IT jako služba SSME - Service – Science, Management and Engineering ="

Podobné prezentace


Reklamy Google