Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
GEET Pantone CZ Realizace, postřehy Duben 2005
2
Realizace Úprava orig. plánů na naše prvky Stavba Záběh
Přechod benzín – GEET Nedostatky Připravovaná zlepšení Prozatimní zhodnocení Nové poznatky !!! Fotodokumentace KONEC
3
Úprava orig. plánů Vzhledem k nedostupnosti některých konstrukčních prvků v Čechách, je nutné plánek přepracovat. Původní plánek Upravený plánek
4
Původní plán
5
Upravený plán 1
6
Upravený plán 2
7
Upravený plán
8
Stavba - konstrukce Vstup a výstup z bojleru přivařit (větší otáčky = větší tlak), jinak dojde k vytlačení směsi. Veškerá šroubení opatřit těsněním (dochází k nasávání vzduchu a nestabilnímu chodu motoru). Řídit sání vzduchu do karburátoru.
9
Stavba - konstrukce Nákup materiálu cca 2 dny
Soustružení, řezání závitů cca 3 dny Montáž reaktoru cca 2 hodiny Montáž do vozu cca 5 hodin Cena materiálu na reaktor 2.237,- Cena pokusného vozu Š 120 +TP 5.000,-
10
Záběh POZOR !!! Zcela uzavřít ventil 1 Zcela otevřít ventil 2,3,4
Nasměrovat vůz tak, aby horká strana reaktoru směřovala přímo na sever. Doba celého záběhu minut. Po celou dobu záběhu běží motor na čistý benzín.
11
Přechod na benzín. Po nastartování nechat motor cca minuty v chodu na benzín (ohřev reaktoru). Uzavřít přívod paliva. Otevřít ventil 1 Přivřít ventil 2,3 Pokud je řízeno sání vzduchu, nutno též přivřít ventil 4.
12
Nedostatky Nestabilní odpařování v bojleru.
Zanášení svíček (důvod zpětné spalování výfukových plynů). Přivíráním ventilu 3 dochází k většímu namáhání motoru. Různé odpařování různých směsí Nutnost připravit směs mimo vůz Není zajištěno optimální složení směsi před reakční komorou.
13
Připravovaná zlepšení
Předreaktorový blok, dvojí vstřik Elektronicky řízené vstřikování standardního paliva do bloku Elektronicky řízené vstřikování vody do bloku Elektronicky řízené sání vzduchu
14
Prozatimní zhodnocení
Momentální konstrukci lze použít pouze jako experimentální (nevylučuje však možnost pojíždění). Není možné určit přesný poměr směsi před reaktorem. Velké tepelné namáhání ventilů reaktoru. Nutnost po provozu na reaktor přejít cca na 30 vteřin na standardní palivo.
15
Nové poznatky Pokud se nechá vůz přes zimu v klidu, musí se před první jízdou opět provést záběh dle pokynů. Jinak dojde k demagnetizaci reaktoru, což se nám stalo, a tím jsme reaktor znehodnotily.
16
Fotodokumentace
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.