Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Historie akce „Žatecká Dočesná“ Tato akce vznikla původně jako oslava dočesání posledního chmelového štoku, a v průběhu let doznávala mnoha proměn. V.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Historie akce „Žatecká Dočesná“ Tato akce vznikla původně jako oslava dočesání posledního chmelového štoku, a v průběhu let doznávala mnoha proměn. V."— Transkript prezentace:

1

2 Historie akce „Žatecká Dočesná“ Tato akce vznikla původně jako oslava dočesání posledního chmelového štoku, a v průběhu let doznávala mnoha proměn. V dnešní podobě se těžištěm oslav a zábavy stalo centrální náměstí Svobody, kde je před radnicí umístěno hlavní pódium, na kterém se po oba dny střídají zábavné pořady především hudebních žánrů. Nedílnou součástí jsou chmelové a pivní soutěže, mezi nejoblíbenější patří ruční česání chmele a tanec s korbelem piva na hlavě. Výjimečnost programu umocňuje historická divadelní scénka, jejímž vyvrcholením je korunování krále chmele chmelovým věncem, volba královny chmele a strhnutí posledního štoku v nejmenší chmelnici na světě, která se nachází přímo na žateckém náměstí. Speciální programy jsou na další scéně. Na dětské scéně do podvečera probíhají pásma soutěží, písniček a her, do kterých se děti zapojují a mají možnost vyhrát zajímavé věcné ceny. Ve večerních hodinách na tomto pódiu probíhá rockový program převážně amatérských skupin, doplněný o vystoupení jedné či dvou rockových hvězd. Třetí scénu tvoří pódium s programem zaměřeným na folkovou a country muziku.

3 Na žatecké Dočesné se představují pivovary z celé České republiky, ale i ze zahraničí. S ohledem na skutečnost, že akcí podobného charakteru se v ČR koná několik, snažíme se posunout slavnosti do roviny neformálního setkání pivovarů, především těch, které vaří pivo ze žateckého chmele. Lokace do centra města na náměstí Svobody, Hošťálkova a Žižkova, autobusového nádraží, včetně přilehlých ulic umožňuje značnou návštěvnost více jak lidí. Tradičně se zde představuje 15 až 25 pivovarů, prezentujících kolem 45 druhů piv. Po několik let je také organizována odborná degustace, která se stala prestižní záležitostí přihlášených pivovarů a svým rozsahem a významem patří mezi 5 nejvýznamnějších degustací v České republice a její výsledky jsou mezi pivovary velmi ceněny. Pravidelně se jí zúčastní kolem 20 pivovarů se 50 druhy vzorků. Celkově se této soutěže účastní 120 degustátorů z řad laické i a odborné veřejnosti. Koná se ve Chmelařském institutu pod vedením poroty, složené z odborníků na pivo a chmel, výsledky jsou druhý den prezentovány široké veřejnosti na hlavním pódiu a ve všech médiích. Mezi zajímavé doprovodné akce náleží tradiční výstava drobného zvířectva, burza pivních etiket, volejbalový turnaj, a v posledních letech aktivity občanského sdružení Chrám chmele a piva a recesní expozice Muzea Homolupulů s nejstarším pivařem Lojzou Lupulínem v husitské baště. Účast na „Žatecké Dočesné“

4 Karel Gott, Vladimír Hron, Vláďa Mišík, Honza Vyčítal, Michal Nesvadba, Karel Černoch, Marie Rottrová, Vlastimil Horváth, Bára Basiková, Dan Bárta, Leoš Mareš, Ivo Jahelka, Jakub Třasák. Dále pak skupiny Verona, Žatečanka, Cocotte Minute, Alphaville, Visací zámek, -123 Minut, Pumpa, Nezmaři, Katapult, Neřež, 100 °C, La Grupa, Lochness, Tři Sestry Revival Banda, Radim Hladík a Blue Effect, Pražský Výběr 2, Rangers, Greenhorns, František Nedvěd a Druhé podání, Le Monde, J.A.R., Monkey Business, Hrací skříň Praha, Neřež, Petr Kalandra Revival, Laura a její tygři, Touch, Děda Mládek Illegal Band. Ivan Hlas a K Nezaplacení, Švihadlo, Nightwish Revival, Beautiful Cafilery, Lenka Filipová, Michal Pavlíček, Věra Martinová, Maduar, G-point Hunters, Anna K, Roman Dragoun, Ondřej Havelka, Jaroslav Uhlíř, Horkýže Slíže, Škvor a mnoho dalších. Kompletní aktuální program k nahlédnutí na nebo Ohlédnutí za posledními ročníky „Žatecké Dočesné“ V programu “Žatecké Dočesné ” mimo jiné vystoupili :

5 Náhled na oboustranný leták akce „Žatecké Dočesné“ Možnost umístění černobílého, nebo barevného loga v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky. Celkový náklad ks o velikosti skládanky A3

6 Náhled na webovou stránku „Žatecké Dočesné“ Možnost umístění reklamy s odkazem na Vaše stránky po dobu 1.roku

7 Náhled na plakát akce „Žatecká Dočesná 2008“ Zde je možné umístit barevné logo za názvem pořadu a pod čarou na plakátech formátu A2 v množství ks, které jsou vylepeny v okruhu cca 200 Km

8 Náhled na loga a návštěvníky „Žatecké Dočesné“

9 Náhled na prezentační stánky „Žatecké Dočesné“ Možnost umístění prezentačních a prodejních stánků v prostorách akce

10 Náhled videospotu na „LCD“ obrazovce a loga na „Žatecké Dočesné“ „Žatecké Dočesné“ Možnost zobrazení statického loga nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku.

11 Potenciál projektu „Žatecké Dočesné“ Díky vysoké úspěšnosti předešlých ročníků a historické tradici se dostává do povědomí stále širšího okruhu veřejnosti. - Rostoucí úroveň projektu = zvyšování návštěvnosti - S vývojem projektu stoupající požadavky v rozpočtové oblasti - Žatecká Dočesná je jedna ze stěžejních akcí roku Zvyšování úrovně = vzrůstající zájem mediálních prostředků ročníku se účastnilo více jak 66 partnerů projektu. Akci mediálně podpořily regionální rádia, tisk a televize. - Účast širokého spektra malých, středních a velkých pivovarů - Žánrová různorodost programu zasahuje nejširší vrstvy návštěvníků

12 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA na souhrnném panelu umístěném na hlavní scéně - získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ ( podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Žatecké Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks o velikosti skládanky A3 moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3 x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

13 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a BAREVNÉHO LOGA, odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“www.docesna.cz s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ ( podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Žatecké Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks a o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga Vaší firmy na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. V rozsahu společného zobrazení se čtyřmi partnery akce na jedné grafické obrazovce a opakování jedenkrát za 2 hodiny. (cca pátek 4x, sobota 8x) moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

14 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA, odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná 2009“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na celorepublikových plakátech formátu A2 v množství ks. - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga nebo zvukového videospotu v délce max.30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku s ostatními partnery moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

15 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem pořadu a pod čarou na plakátech formátu A2 v množství ks. - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem pořadu a pod čarou v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks a o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga, nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku s ostatními partnery a navíc minimálně 3x při vystoupení vybraného interpreta moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009 moderátoři seznámí diváky s činností společnosti před začátkem Vámi vybraného pořadu

16 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost POJMENOVÁNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku ( cca 7500 ks. ) - získá možnost POJMENOVÁNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga, nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. - získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu hlavní scény moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

17 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti HLAVNÍ scény Dočesné 2009 v hodnotě Kč. (partner HLAVNÍ scény Dočesné 2009) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce, možnost umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost POJMENOVÁNÍ HLAVNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění barevného loga za názvem scény na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) - získá možnost POJMENOVÁNÍ HLAVNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení STATICKÉHO LOGA, NEBO ZVUKOVÉHO VIDEOSPOTU v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. - získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu na nám. Svobody - moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

18 Nabídka spolupráce – prezentace společnosti GENERÁLNÍ Dočesné 2009 v hodnotě Kč. (GENERÁLNÍ partner Dočesné 2009) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a možnost umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností.www.docesna.cz Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem akce Dočesná 2009 na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem akce Dočesná 2009 na hlavní stránce programových letáčků určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem ks a o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení STATICKÉHO LOGA, NEBO ZVUKOVÉHO VIDEOSPOTU na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. - získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu hlavní scény - moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 8x v průběhu programu návštěvníky se generálním partnerem Dočesné získá možnost umístění prodejních a promo stánků v prostorách akce

19 Nabídka spolupráce – další formy - soutěže na pódiích o ceny a produkty Vaší společnosti, ankety, inzeráty a hlasovací lístky na programových letácích Aktuální informace o programu akce a o partnerech budou zveřejňovány na stránkách divadla Žatec nebo na stránkáchwww.divadlozatec.cz Společnost dodá pro spolupráci, reklamu na akci: materiály, na pódia ( loga, bannery, plachty, prapory, stojany ) osobně v městském divadle v Žatci proti podpisu, nebo je možné zaslat poštou. podklady pro reklamu Vašich INTERNETOVÝCH STRÁNEK ( logo, odkaz ) prosím posílejte elektronickou poštou na možnost umístění prodejních a promo stánků v prostorách akce Další informace Vám ochotně sdělíme při osobní schůzce, nebo na níže uvedených kontaktech.

20 Ředitel Mgr. Martin Veselý Mobil: Promo Manager Karel Fiala Mobil: Obchodní Manager Richard Vondrášek Mobil: Městské Divadlo Žatec Dvořákova Žatec Tel.: WEB:


Stáhnout ppt "Historie akce „Žatecká Dočesná“ Tato akce vznikla původně jako oslava dočesání posledního chmelového štoku, a v průběhu let doznávala mnoha proměn. V."

Podobné prezentace


Reklamy Google