Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/2010 - Svět informačních.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/2010 - Svět informačních."— Transkript prezentace:

1 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/ Svět informačních systémů 2010, Brno

2 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Náš svět je menší a propojenější.

3 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost ++= Naše společnost se tak stává propojená, inteligentní a využívá moderní nástroje. Máme jedinečnou příležitost myslet a jednat zcela novými způsoby.

4 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost A naše planeta se tak stává chytřejší. Chytřejší doprava Chytřejší energie Chytřejší zdravotnictví Chytřejší potravinářství Chytřejší maloobchod Výpočetní síla se začíná objevovat ve věcech, které bychom za počítače nepovažovali. Skutečně téměř vše - jakákoli osoba, jakýkoli objekt, jakýkoli proces nebo jakákoli služba, v libovolné organizaci, ať již velké nebo malé - může využívat digitální data a být propojeno. Chytřejší vodohospodářství Chytřejší počasí Chytřejší země Chytřejší logistika Chytřejší regiony Chytřejší města Chytřejší těžba surovin

5 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 5

6 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 6

7 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 7 IBM 2010 Global CEO Study

8 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 8 Tři cesty, jak se vypořádat se složitým prostředím Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita

9 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita 9 Kreativita na prvním místě Kreativita je klíčovou kvalitou lídrů. Proaktivně vést změny v organizaci a získat tak náskok před trhem. Zapojit širokou škálu komunikačních nástrojů. Nebát se změnit „status quo“ v odvětví, ve firmě, nebo formě podnikání.

10 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Kreativní vedení Přístup k zákazníkům Přístup k zákazníkům Provozní efektivita Provozní efektivita 10 Zapojení zákazníků „Přiblížit se zákazníkům“ je často nejdůležitější úkol všech CEOs. V případě akvizic a dalších změn firmy je zákazník v centru rozhodnutí, jedině tak se může firma transformovat a sledovat výzvy digitální éry. Spolupráce a sdílení informací jsou hlavními způsoby, jak lépe porozumět potřebám zákazníků.

11 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 11 Efektivita v centru pozornosti Lepší zvládnutí náročného prostředí díky zjednodušení operací. Dosáhnout rychlých, podložených rozhodnutí a urychlit jejich realizaci. Integrovat činnosti, zvýšit cenový rozptyl a rozšířit partnerství za účelem zvýšení flexibility.

12 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 12 Skutečná síla pramení z kombinace vůdčích kvalit Zdroj: IBM CEO Study 2010, M&E n=70; 3. Lidé „Klíčem k úspěchu je mít ve vedení firmy ty nejlepší lidi. Společnosti s dobrými výsledky jsou v tomto ohledu většinou velice stabilní.“ CEO, TV, Evropa 2. Integrita „Integrita pro mě znamená důvěru. Lidem kolem sebe musím důvěřovat. Vždy je důležité mít kolem sebe ty správné lidi, kteří vás vedou tím správným směrem.“ CEO, kabelová síť, USA 1. Kreativita „Potřebujeme kreativitu rozpoznat a ocenit. Není časté, aby nejvyšší představitelé byli kreativní, ale přesto je potřeba kreativitu hledat, rozpoznat a dcenit.“ CEO, vydavatel vzdělávacích publikací, USA

13 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 13 IBM Global CIO Study 2009

14 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 14 Úspěšní CIOs se zaměřují na tři hlavní cíle Zavádění inovací do praxe Zvýšení návratnosti investic do IT Rozvíjení pozitivního dopadu IT na podnikání

15 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Zvýšení konkurenceschopnosti organizace Business intelligence a analytické nástroje zvýší konkurenceschopnost organizací. 15

16 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 6 hlavních trendů pro konkurenceschopnost podniku 16

17 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Prostor pro kreativitu díky porozumění datům

18 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Masarykův onkologický ústav v Brně - nasazení RFID do procesu přípravy a aplikace léků 18

19 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 19 Abychom využili potenciálu chytřejších řešení, potřebujeme společně pracovat na třech zásadních oblastech. Zaměřit se na kvalitu Dělat více s méně Důraz na hlavní činnosti Prohloubit vztahy Využít příležitosti Rozvíjet podíl na trhu Budovat budoucí kapacity Měnit „status quo“ Flexibilně jednat Řídit změnu Risk a transparentnost Zaujmout vůdčí pozici

20 © 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost 20


Stáhnout ppt "© 2010 IBM Corporation Informace + kreativita = konkurenceschopnost Vladek Šlezingr – generální ředitel IBM Česká republika 16/09/2010 - Svět informačních."

Podobné prezentace


Reklamy Google