Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů David Petrovič.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů David Petrovič."— Transkript prezentace:

1 Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů David Petrovič

2 Řemenový dopravník a jeho varianty Dopravníky, specifikace Jednotlivé části, jejich význam a použití Výrobní varianty a typy – popis, foto Výkresová a modelová dokumentace Instruktážní video funkce pásu a funkce senzorů David Petrovič

3 Specifikace a využití dopravníků : Zde prezentovaný dopravník je výrobkem firmy Blanco CS a je vyráběn v mnoha odlišných variantách. Možnosti výběru jsou jak délkové a směrové:  od 3m standardně po 12m (délkově neomezeno)  přímé či zatáčky (45°, 90°, 180°) Tak i druhové:  standardní dopravník  chlazený dopravník  řemenový či pásový Řemenový dopravník

4 Hlavní části řemenového dopravníku Horní plechový kryt Řemeny Ochranná lišta Nohy – podstavec Koncový senzor On/Off tlačítka Rozvaděč Řemenový dopravník

5 Hlavní části řemenového dopravníku Nouzové vypínač Podpěrná rolka Zásuvky Napínací stanice Motor Řemenový dopravník

6 Hlavní části řemenového dopravníku Plechový kryt Řemenový dopravník Hlavní díl sestavy. Tvoří tělo celého dopravníku, veškeré komponenty jsou k němu připojeny. Materiál – nerezový plech T1,5mm – Vypáleno na laseru, následně ohýbáno a svařováno.

7 Hlavní části řemenového dopravníku Rozváděcí skříň Řemenový dopravník Centrum elektrotechnického vybavení dopravníku. -„mozek“ pásu- Řídí veškeré procesy, přes motor, senzory, u chlazených pásů i teplotu. Často používaná řídící jednotka Siemens. (roste však cena) Ke každé zásuvce vlastní jističe.

8 Hlavní části řemenového dopravníku Napínací stanice Řemenový dopravník Slouží k dopnutí řemenu. Skládá se ze tří rolek, přičemž prostřední má napínací šroub.

9 Hlavní části řemenového dopravníku Motor a vodící rolka řemenů Řemenový dopravník Slouží k vedení řemenů. Skládá se z : 1x hřídel ø25mm 2x řemenice PUR 2x ložisko ASAHI FA205 4x poj. kroužek Ložisko je uloženo v litinovém pouzdru a umožňuje drobné naklápění.

10 Hlavní části řemenového dopravníku Motor a vodící rolka řemenů Řemenový dopravník Bezúdržbový motor Interroll. Výkon 0,16kW, tepelná pojistka na 108°C. Regulace rychlosti 2,5 – 12 m/min.

11 Pohon řemenového dopravníku Dopravník je poháněn bezúdržbovým motorem Interroll o výkonu 0,16 kW. Obsahuje tepelnou pojistku nastavenou na 108°C. Převodovka i ovládací elektronika je uložena v bubnu motoru a vše je v olejové lázni. Dopravníky se spojují po 2 až 3m modulech, tudíž je konečná délka neomezena. Motor je nutno umístit co 9m délky dopravníku, kvůli zaručenému výkonu. Maximální zatížení řemenu je cca 15kg/1m. Řemenový dopravník

12 Uložení rolky či motoru v dopravníku 1x vzpěra 2x hlavní držák Vzpěra je důležitou součástí pro vymezení vzdálenosti držáků rolky. Řemenový dopravník

13 Výroba jednotlivých dílů dopravníku Technologie a použité materiály Řemenový dopravník Technologie výroby: Většina dílů je vyrobeno z nerezového plechu rozdílných tloušťek. Hlavní operací teda bývá ohýbaní a svařování. Nerezové plechy se svařují za pomocí metody WIG (wolfram-inert-gas). Jako přídavný materiál se používá wolframová elektroda a inertní plyn je argon. Jako hlavní spojovací komponenty se používají nýtovací matice a nastřelovací šrouby.

14 Řemenový dopravník

15

16

17

18 Poděkování na závěr Čerpáno především z dokumentace firmy Blanco CS, která je majitelem veškerých práv pro tento typ a provedení dopravníkového pásu včetně jeho úprav a návrhů. Pro projekt Den strojařů v roce 2010 vypracoval David Petrovič Děkuji za pozornost Ostrava 2010 Řemenový dopravník


Stáhnout ppt "Řemenový dopravník Prezentace pro Den strojařů David Petrovič."

Podobné prezentace


Reklamy Google