Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Průzkum kvality a spokojenosti s PID ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Průzkum kvality a spokojenosti s PID ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy."— Transkript prezentace:

1 Průzkum kvality a spokojenosti s PID ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy

2 Základní údaje o průzkumu 1308 respondentů anketní průzkum se provádí každé 2 roky již od roku 1993 Zjišťování názorů cestujících na úroveň služeb PID Analýza důležitosti a spokojenosti PID Možnost sledování vývojových trendů Poučení s čím se pochlubit a na co naopak zaměřit úsilí ke zlepšení Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

3 Celková spokojenost s PID Mimořádně vysoká spokojenost: 80% Trend: oproti roku 2007 zvýšení o 7% Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

4 Analýza důležitosti a spokojenosti Kritéria kvality s největší spokojeností (jen tak dál): informovanost o jízdních řádech a o cenách jízdného přesnost provozu (dodržování jízdního řádu) kapacita spojů (obsazenost, intervaly) Kritéria kvality s nejmenší spokojeností (na co se zaměřit): ochrana před trestnou činností a vandalismem čistota a údržba zastávek a stanic cenová úroveň jízdného (zde však nárůst spokojenosti oproti roku 2007) Trend oproti roku 2007: - nárůst spokojenosti u 12 ze 13 kritérií - nejvíce u cenové úrovně jízdného a u přístupnosti pro cyklisty Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

5 Četnost cest a přestupů Cestu za prací a do školy prostředky PID podnikám Trend: Stabilní stav – cestující jsou věrní veřejné dopravě Počet přestupů v PID při cestě za prací nebo do školy Trend: - mírný nárůst oproti roku radikálně se snížil počet cestujících, kteří při obvyklé cestě ani jednou nepřestoupí Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

6 Využití jízdních dokladů Jakou jízdenku obvykle používáte při cestě do práce nebo školy ? Trend: - mírný pokles počtu jízd na jednotlivé jízdenky (2,3 jízdy na 1 jízdenku) - nárůst počtu cest na předplatní jízdenky (127 jízd měsíčně) Jednotlivé jízdenky – způsob zakoupení Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

7 Názory cestujících Praha dává cca 50 % svého rozpočtu na dopravu Při cestě prostředky PID dáváte přednost Myslíte si, že by bylo dobré systém PID dále rozšiřovat do regionu ? Jednoznačný a dlouhodobý trend již od roku 1993 Pražská integrovaná doprava – průzkum kvality a spokojenosti s PID

8 Průzkum kvality a spokojenosti s PID Díky za pozornost


Stáhnout ppt "Průzkum kvality a spokojenosti s PID ROPID – Regionální organizátor Pražské integrované dopravy."

Podobné prezentace


Reklamy Google