Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ing. Zuzana Synková Ředitelka odboru exportního zpravodajství a marketingu CzechTrade 18.06.2014 CzechTrade:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ing. Zuzana Synková Ředitelka odboru exportního zpravodajství a marketingu CzechTrade 18.06.2014 CzechTrade:"— Transkript prezentace:

1 Ing. Zuzana Synková Ředitelka odboru exportního zpravodajství a marketingu CzechTrade CzechTrade: Partner pro Váš export

2 Současný profil CzechTrade Stabilní partner exportérů  Znalost trhů a oborů díky 17ti letým zkušenostem. Pro- klientská a komunikaci otevřená agentura  Oborový konzultant pro každou firmu.  Nová Klientská zóna pro sdílení informací a požadavků firem.  Exportní klub CT pro diskuzi s exportéry. Agentura rozvíjející se v souladu s požadavky exportérů  Monitorování spokojenosti firem se službami CT.  Exportní balíčky. 2Na zahraničních trzích se vyznáme

3 Služby CzechTrade 3 PORADENSTVÍ & SLUŽBY ZAHRANIČNÍ SÍTĚ INFORMAČNÍ SLUŽBY MARKETINGOVÁ PODPORA V ZAHRANIČÍ VZDĚLÁVÁNÍ BASICBUSINESSPLUS HODINOVÉ SAZBY NAHRAZENY PAUŠÁLNÍMI PLATBAMI V RÁMCI BALÍČKOVÝCH PROGRAMŮ HODINOVÉ SAZBY NAHRAZENY PAUŠÁLNÍMI PLATBAMI V RÁMCI BALÍČKOVÝCH PROGRAMŮ Na zahraničních trzích se vyznáme

4 Design pro konkurenceschopnost 4Na zahraničních trzích se vyznáme INFORMAČNÍ SERVIS 4x Design Newsletter Cílová skupina: všechny MSP zdarma ODBORNÉ VZDĚLÁVÁNÍ 4 x odborné semináře a workshopy Cílová skupina: 100 MSP zdarma INDIVIDUÁLNÍ SPOLUPRÁCE DESIGNÉRA dotace do výše Kč uznatelných výdajů Cílová skupina: 87 MSP „v roce 2013 zahájilo inovaci designu 13 MSP/Odhadovaná investice do vývoje produktů – Kč, požadovaná dotace celkem Kč“ PROPAGACE V ZAHRANIČÍ dotace do výše Kč uznatelných výdajů Cílová skupina: 18 MSP Projekt Operačního programu Podnikání a inovace (OPPI) Podpora 200 podniků zaměřených na průmyslovou výrobu:

5 Doing business pro prioritní země, Trendy a příležitosti v Kazachstánu … Analýza prodejnosti produktu pro PBS Velká Bíteš, analýza příležitostí v železničním sektoru pro firmu Legios … Aktuální zpravodajství, profily prioritních zemí, sektorové analýzy (automobilový průmysl v ČR) … Informační služby CzechTrade 5Na zahraničních trzích se vyznáme bezplatné zpravodajství ze zahraničních trhů a klíčových oborů ZPRAVODAJSTVÍ PRO EXPORT Individuální analytické služby EXPORTNÍ BALÍČEK PLUS nadstandardní informační servis EXPORTNÍ KLUB A KLIENTSKÁ ZÓNA CZECHTRADE

6 CzechTrade působí po celém světě prostřednictvím zahraničních zástupců Ministerstva průmyslu a obchodu České republiky 6 Evropa Belgie: Brusel Bulharsko: Sofie Černá Hora: Podgorica Dánsko: Kodaň Francie: Paříž Chorvatsko: Záhřeb Itálie: Milán Lotyšsko: Riga Maďarsko: Budapešť Německo: Düsseldorf Holandsko: Amsterdam Polsko: Varšava Rakousko: Vídeň Rumunsko: Bukurešť Rusko: Moskva, Petrohrad, Jekatěrinburg Srbsko: Bělehrad Španělsko: Madrid Švédsko: Stockholm Turecko: Istanbul, Ankara Ukrajina: Kyjev Velká Británie: Londýn Afrika Egypt: Káhira Jižní Afrika: Johannesburg Maroko: Casablanca Amerika Argentina: Buenos Aires Brazílie: Sao Paulo Kanada: Calgary Mexiko: Mexico City USA: Chicago, New York, San Francisco Asie Čína: Peking, Chengdu, Šanghaj Indie: Mumbai Indonésie: Jakarta Izrael: Tel Aviv Japonsko: Tokyo Kazachstán: Almaty Thajsko: Bangkok Spojené arabské emiráty: Dubai Vietnam: Ho Či Minovo Město Austrálie Austrálie: Sydney Na zahraničních trzích se vyznáme

7 7 INCOMINGOVÉ MISE CZECHTRADE SOURCING DAYS CZECHTRADE Sourcing Day Německo / červen 2014 Zaměření: subdodávky pro strojírenství Kongsberg Oil & Gas Technologies / březen 2014, ZK Stockholm: Zaměření: výběr dodavatelů svařovaných konstrukcí a olejářských armatur REWE Německo / 8.dubna, Praha Zaměření: výběr nových dodavatelů do potravinářských řetězců Fincantieri Cantieri Navali Italiani S.p.A / Itálie Účast: mj. Vítkovice Power Engineering, ZVU Potez, SES Bohemia, Wikov Gear Zaměření: dodavatelé do sektoru energetického strojírenství ÚZKÁ SPOLUPRÁCE MEZI ČESKÝMI FIRMAMI A ZAHRANIČNÍMI SUBJEKTY Exportní příležitosti = účinný způsob napojení českých exportérů na konkrétní zahraniční klienty = reálný zakázkový potenciál Na zahraničních trzích se vyznáme

8 Marketingová podpora v zahraničí 8Na zahraničních trzích se vyznáme OFICIÁLNÍ ÚČASTI ČR České oficiální účasti 2013 : 32 veletrhů (3/4 v prioritních a zájmových zemích) České oficiální účasti 2014 : 30 veletrhů PROJEKT SPECIALIZOVANÉ VÝSTAVY A VELETRHY CELKEM 90 veletrhů (14 veletrhů ve 2. pololetí 2013, 76 veletrhů ve 2014) Podpora na způsobilé výdaje 120 tis. Kč bez DPH ZAHRANIČNÍ AKCE CZECHTRADE 2013: organizace 65 zahraničních akcí 2014: plán 66 zahraničních akcí z rozpočtu CzechTrade

9 Exportní balíčky BASIC Pro začínající nebo rozhodující se exportéry – zahrnuje tyto služby: Úvodní informace k vybraným trhům Zmapování konkrétních exportních příležitostí a poptávek Účast na odborně a teritoriálně zaměřených seminářích Konzultace se zahraničními zástupci Ministerstva průmyslu a obchodu BUSINESS Rozšířená forma nabídky Basic zahrnuje: Přímé oslovení zahraničních partnerů Organizování obchodních jednání Konzultace v oblasti průmyslového vlastnictví PLUS Služby převážně individuálního a dlouhodobého charakteru : Dlouhodobá exportní asistence Realizace akvizičních cest Office outsourcing Teritoriálně a oborově zaměřené analýzy Další asistenční služby dle individuálního zadání, které nejsou zahrnuté v základní nabídce 9 PODPORA MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ PODPORA EXPORTU DO PRIORITNÍCH A ZÁJMOVÝCH ZEMÍ PODPORA MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ PODPORA EXPORTU DO PRIORITNÍCH A ZÁJMOVÝCH ZEMÍ CENOVÉ ZVÝHODNĚNÍ Na zahraničních trzích se vyznáme

10 Úspěšná spolupráce s CzechTrade 10Na zahraničních trzích se vyznáme

11 Centrála: Dittrichova Praha 2 Česká republika Tel.: Děkuji Vám za pozornost


Stáhnout ppt "Ing. Zuzana Synková Ředitelka odboru exportního zpravodajství a marketingu CzechTrade 18.06.2014 CzechTrade:"

Podobné prezentace


Reklamy Google