Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal."— Transkript prezentace:

1 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal na Slovensku

2 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Metodika výzkumu Zadavatel : Walmark, a.s. Realizátor : Respond & Co, s.r.o. Respondent : členové klubu KZW na Slovensku, kteří si v minulosti zakoupili Prostenal Metoda sběru dat : internetový dotazník Počet respondentů : 318 Termín sběru dat : II.kvartál 2007

3 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

4 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

5 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

6 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

7 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

8 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

9 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

10 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

11 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

12 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

13 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

14 Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Závěry agentury Respond & Co 1. Spokojenost – plných 98,1% uživatelů výrobku Prostenal s Perfect Compexem tvrdí, že bylo s tímto výrobkem spokojeno, zbytek respondentů tvrdí opak. Velmi spokojeno je 16,7% uživatelů, prostou spokojenost pociťuje 59,1% uživatelů a spíše spokojeno se cítí 22,3% uživatelů. 2. Cena – cena se zdá být více než dvěma třetinám uživatelů jako přiměřená, jako vysokou pak vnímá cenu Prostenalu 30,2% uživatelů. 3. Užívání výrobku – většina respondentů užívala jednu tabletu denně (83,3%), dvě tablety pak 16,4% uživatelů (0,3% neodpovědělo). Největší část uživatelů pak užívala Prostenal za poslední rok jedenkrát po dobu delší než 1 měsíc – 37,1%. Mezi uživateli je však i například 7,2% uživatelů, kteří Prostenal užívali za poslední rok 3x a po delší dobu než 1 měsíc. 4. Účinek – více než polovina uživatelů chodí po užívání Prostenalu méně často močit (50,6%) a skoro třetina uživatelů dokonce méně často vstává kvůli močení v noci (31,1%). Ale i další účinky jsou patrné a to u 10-20% uživatelů. 5. Doporučení – reklama byla rozhodujícím impulsem pro nákup u 42,5% uživatelů, zajímavý je údaj o ovlivnění manželkou (22%). Následují lékárník (15,7%) a kamarád (14,5%). 6. Opakovaný nákup – 62,6% uživatelů potvrdilo připravenost k opětovnému nákupu výrobku Prostenal. 35,5 % uživatelů prozatím neví, 1,6% uživatelů odmítá další koupi Prostenalu. 7. Reklama – jak bylo zmíněno v bodě 5 – nejdůležitější faktor výběru. TV reklamu na rostenal zaznamenalo 84,6% uživatelů a více než třem čtvrtinám z nich se reklama líbila.Tiskovou reklamu zaznamenalo 55,3% uživatelů.


Stáhnout ppt "Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal."

Podobné prezentace


Reklamy Google