Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Olympijský park Soči – Letná 2014 Základní předpoklady vzniku OP Olympijské hry = nejsledovanější sportovní událost světa. Povinnost využít OH pro šíření.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Olympijský park Soči – Letná 2014 Základní předpoklady vzniku OP Olympijské hry = nejsledovanější sportovní událost světa. Povinnost využít OH pro šíření."— Transkript prezentace:

1

2 Olympijský park Soči – Letná 2014

3 Základní předpoklady vzniku OP Olympijské hry = nejsledovanější sportovní událost světa. Povinnost využít OH pro šíření sportu mezi českou veřejností, zejména dětmi a mládeží. PROPAGACE ZDRAVÉHO ŽIVOTNÍHO STYLU.

4 Východiska Soči je daleko. Češi nesportují. KONCEPT PROPOJENÍ OH S DĚNÍM V ČR.

5 Klíčová role ČT při osvětě sportu jako životního stylu Studio Letná přímo v Olympijském parku (41 minut denně na ČT2) Přenosy, rozhovory, telemosty AKTIVNÍ ZAPOJENÍ DO ČESKO SPORTUJE.

6 Sociální sítě Profil Česko sportuje na Facebooku: nárůst o 500 %

7 NÁVŠTĚVNOST OP CELKEM: 409 148 lidí 1/3 dětí včetně školních týmu zapojených do projektu Moje olympiáda ½ mimopražští návštěvníci

8 Průzkum Millward Brown KDO? Návštěvníci Olympijského parku (N=412) KDE? Česká republika – Olympijský park Soči – Letná KDY? Únor 2014 JAK? CAPI (návštěvníci Olympijské parku)

9 struktura návštěvníků podle sociodemografických ukazatelů

10

11 Olympijský park přilákal návštěvníky možnostmi sportovního vyžití

12 Naprostá většina respondentů by uvítala podobné akce jako Olympijský park i v budoucnu Uvítal/a byste, kdyby byl Olympijský park v provozu během každé olympiády?

13 Nejviditelnějšími partnery OP byly Škoda Auto, skupina ČEZ, T-Mobile a Alpine Pro

14 Partneři myšlenku Olympijského parku chválí „Aktivity značky spojené se zimními olympijskými hrami v Soči včetně prezentace v Olympijském parku hodnotíme jako velmi úspěšné. Velký zájem byl především o ŠKODA SKOK, který denně přilákal stovky návštěvníků. Rovněž do soutěže o nový vůz ŠKODA YETI pod názvem „Skenuj QR kódy a vyhraj nový vůz ŠKODA YETI“ se zapojilo více jak tři tisíce soutěžících. Celkově jsme tedy spokojeni,“ Václav Koucký, vedoucí marketingu a strategie ŠKODA AUTO Česká republika.

15 Partneři myšlenku Olympijského parku chválí „Olympijský park považujeme za výborný nápad a věříme, že Český olympijský výbor ve spolupráci s námi podobný projekt zrealizuje i za dva roky. Ukázalo se, že nejen Pražanům podobné sportoviště chybí. Se zviditelněním naší značky, respektive s návštěvností T-Mobile parku, jsme byli spokojeni.“ Markéta Vychytilová, manažerka sponsoringu a akcí T-mobile

16 Marketingový expert o Olympijském parku „Medaile za marketing bych rozdělil mezi tyto české značky - Český olympijský výbor (ČOV), Škodu Auto a Hamé. Hodně kritiků obviňuje ČOV z nabubřelosti či pragocentrismu, ale pokud osobně navštívíte Olympijský park na Letné, tak vám dojde, že se jedná o výbornou akci, která skvěle doručuje slibované "Žijeme olympiádou". Pořadatelé očekávali denní návštěvnost mezi 6 a 8 tisíci lidí a hravě dosahují 20 až 30 tisíc lidí denně. Akce je po technické stránce velice dobře připravená, což je velice dobře vidět při současné nepřízni počasí. A že to celé stálo 66 milionů? Polovinu z této sumy zaplatili komerční partneři, a za jejich peníze se lidé, jejich zákazníci, konečně výborně baví. Pokud by nebylo Olympijského parku, tak by partneři utratili své peníze za něco jiného, třeba za další nesmyslné TV spoty. Těším se za dva roky na Letnou znovu, na "Žijeme olympiádou v Riu". Miroslav Jiřík zakladatel agentury Customer pro Marketing Sales and Media

17 Osobnosti o Olympijském parku „Myslím si, že je to úplně úžasná myšlenka. Ten projekt je perfektně udělaný. Lidé jsou tu spokojení. Je potřeba si uvědomit jednu základní věc. Když někdo říká, kolik by se za šedesát milionů korun postavilo hřišť, odpovídám, že by se nic takového nepostavilo ani náhodou. Projekt platí z většiny sponzoři a ti by to na hřiště nedali. Oni dávají peníze sem, protože tady chtějí být taky vidět a vidět jsou. Jan Železný, atletika

18 Osobnosti o Olympijském parku „Jen hlupák může říkat, že to jsou vyhozené peníze, protože naopak jsou to peníze velice účelně vynaložené. Předával jsem tu ceny při závodě v běhu na lyžích. Je úžasné vidět ty rozzářené dětské oči a to, že ty děti se budou hýbat a budou sportovat!“ Jan Pirk, kardiochirurg

19 NÁKLADY Velké akce nelze dělat zdarma Do konce roku 2013 obtížná situace ve vládě Rozpočet: ¾ komerční prostředky – proaktivní aktivace partnerů nad rámec jejich dlouhodobých partnerství s ČOT ¼ vládních prostředků (15 mio MŠMT + 3,2 mio MPO) vstupné a individuální rezervace sportovišť na konto České olympijské nadace (3 mio Kč - přičemž děti, senioři a držitelé ZTP, lidé se vstupenkami z mobilní aplikace, obyvatelé P7 zdarma)


Stáhnout ppt "Olympijský park Soči – Letná 2014 Základní předpoklady vzniku OP Olympijské hry = nejsledovanější sportovní událost světa. Povinnost využít OH pro šíření."

Podobné prezentace


Reklamy Google