Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Automatizované pořizování dat. COMPAREX - historie  1987 Založení společnosti COMPAREX Informationssysteme GmbH jako Joint- Venture firem BASF a Siemens.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Automatizované pořizování dat. COMPAREX - historie  1987 Založení společnosti COMPAREX Informationssysteme GmbH jako Joint- Venture firem BASF a Siemens."— Transkript prezentace:

1 Automatizované pořizování dat

2 COMPAREX - historie  1987 Založení společnosti COMPAREX Informationssysteme GmbH jako Joint- Venture firem BASF a Siemens  1991 COMPAREX se stává 100% BASF subsidiary  1995 Založení dceřiné společnosti COMPAREX Informační systémy spol.s.r.o. se sídlem v Praze  1996 Persetel získává 40% COMPAREXu  1998 PQ Holdings/Persetel se stává většinovým vlastníkem společnosti (75%) a přejmenovává PQ Holdings na COMPAREX Holdings  1999 COMPAREX Holdings se stává jediným vlastníkem firmy COMPAREX  2002 Vlastníkem firmy v Evropě se stává management firmy  2004 Změna názvu na COMPAREX CZ s.r.o. a přestěhování firmy do nových prostor  2007 COMPAREX CZ se stává členem PC-WARE Group AG Automatizované pořizování dat

3 Strategická partnerství Automatizované pořizování dat

4 COMPAREX + ReadSoft  Dlouholetá spolupráce, již od roku 2000  Solution Partner  Instalace  Implementace a customizace  Podpora  Servis  Školení Automatizované pořizování dat

5 Základní myšlenka systémů Papír Fax Web XML PDF Obrazy … Mainframe Databáze Výstupní soubor DMS Archiv Obrazy … Výstup Vstup Automatizované pořizování dat

6 Výhody DOCUMENTS for INVOICES  Elektronické zpracování a předání dat  Zvýšení kvality dat  Úspora času  Vysoké zabezpečení  Kontrola toku dokumentů  ………… Faktury Papír PDF Fax... Platby ERP Systém Finanční systém Workflow Archivy Automatizované pořizování dat

7  Jednotný vstup dat  Rychlé a přesné rozpoznávání  Jednoduché a rychlé opravy  Automatický výstup dat  Paralelní řízení práce Vstup ERP systém INVOICES Rozpoznávání Verifikace Obrazový archiv faktur Nákupy Obchodní pravidla Databáze Splatné položky Finanční systém Výstup Workflow Kódování Porovnání Ověření Platby Proces zpracování Automatizované pořizování dat

8 Proces zpracování  INVOICES čte fakturu jako Vy  Kdo fakturu poslal?  Je faktura kompletní?  Jsou data v pořádku? Automatizované pořizování dat

9 Proces zpracování  INVOICES čte fakturu jako Vy  Kdo fakturu poslal?  Je faktura kompletní?  Jsou data v pořádku? Jako identifikaci lze použít jakýkoliv unikátní údaj dodavatele (IČ, DIČ, číslo účtu, logo…) Automatizované pořizování dat

10 Proces zpracování  INVOICES čte fakturu jako Vy  Kdo fakturu poslal?  Je faktura kompletní?  Jsou data v pořádku? Definujte, co potřebujete a INVOICES to za Vás najdou… Automatizované pořizování dat

11 Proces zpracování  INVOICES čte fakturu jako Vy  Kdo fakturu poslal?  Je faktura kompletní?  Jsou data v pořádku? Každý údaj může být porovnáván s externími databázemi, podnikovými pravidly i dalšími uživatelskými kontrolami… Opravy jsou rychlé a jednoduché… Každý údaj může být porovnáván s externími databázemi, podnikovými pravidly i dalšími uživatelskými kontrolami… Opravy jsou rychlé a jednoduché… Automatizované pořizování dat

12 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Rychlé a kvalitní rozpoznávání Přehledný tok dokladů Jednoduchá a účinná archivace Redukuje riziko lidské chyby Přihlašování uživatelů MS SQL Server / Oracle Centrální zpracování Rychlé a kvalitní rozpoznávání Přehledný tok dokladů Jednoduchá a účinná archivace Redukuje riziko lidské chyby Přihlašování uživatelů MS SQL Server / Oracle Centrální zpracování Automatizované pořizování dat

13 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Všechny typy dokumentů mohou být interpretovány Nezávislý vstup dat (papír, fax, web, nebo ) Nastavitelné na zpracování jakéhokoliv počtu dokumentů Zabudované VBA pro integraci jakýchkoliv nadstaveb Otevřený systém pro integraci s jinými aplikacemi Všechny typy dokumentů mohou být interpretovány Nezávislý vstup dat (papír, fax, web, nebo ) Nastavitelné na zpracování jakéhokoliv počtu dokumentů Zabudované VBA pro integraci jakýchkoliv nadstaveb Otevřený systém pro integraci s jinými aplikacemi Automatizované pořizování dat

14 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Známé intuitivní prostředí Rychlé a jednoduché opravy Nastavitelné prostředí Jednoduchý pro naučení se a používání Rozsáhlá nápověda na obrazovce Známé intuitivní prostředí Rychlé a jednoduché opravy Nastavitelné prostředí Jednoduchý pro naučení se a používání Rozsáhlá nápověda na obrazovce Automatizované pořizování dat

15 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Vlastní certifikovaná řešení • SAP • Oracle Financials • PeopleSoft • Spousty dalších systémů po celém světě Vlastní certifikovaná řešení • SAP • Oracle Financials • PeopleSoft • Spousty dalších systémů po celém světě Automatizované pořizování dat

16 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Web Monitor Automatizované pořizování dat

17 Vlastnosti systémů DOCUMENTS  Rychlost a zabezpečení  Flexibilita a otevřenost  Snadné používání  Přímá integrace s ERP systémy  Škálovatelnost  Monitorování, kontrola a statistiky  ……………… Automatizované pořizování dat

18 Digitalizace a archivace faktur  Skenování faktur  Automatické čtení dat  El. podepisování faktur a časové razítko  Archivace  Sledování stavu faktur  Skartace faktur  Archivace EDI faktur Globus ČR, k.s. Automatizované pořizování dat

19 Děkuji za pozornost a přeji hezký den Jaroslav Kůstka Account Manager

20 Případová studie implementace AVAMAR u Honeywell, spol. s r.o

21 Původní stav Využívaná řešení: •Zálohování serverů na pásky v jednotlivých lokalitách •Externí HDD pro cestovní uživatele cca 100 x PC •Objemy zálohovaných dat cca 40TB Nevýhody •Doba zálohování až 60min pro cestovní PC •Doba zálohování až 6hodin pro servery •Obrovská redundance dat •Ruční obsluha mnoha procesů •Složitá evidence záloh •Zálohy uživatelských stanic ponechány na „svědomí“ uživatele Případová studie AVAMAR

22 Požadavky •Jaké řešení hledáme? •Pokryje všechny naše zdrojové systémy dat (SQL, LN, …) •Centralizované a škálovatelné •Unifikované přes všechny použité OS, servery, stanice, … •Vyřešit případnou duplikaci dat („ukázat kde a jak“) •Co nejvíce automatizované pro správce •Jednoduché pro ovládání uživatele •Minimalizovat nároky na trvalou obsluhu Případová studie AVAMAR

23 Zvítězil systém AVAMAR Důvody? •Je možno rozšiřovat „dle potřeb“ •Moderní způsob plánování, kontroly a obnovy záloh •Efektivní a bezpečný způsob ukládání •Centralizovaná obnova dat přes IT dep. •Odstranění duplicity dat při zálohování •De-duplikace je prováděna za „letu“ •Konfigurace AVAMAR 3 TB určené pro zálohovaní klientů / serverů Případová studie AVAMAR

24 Deduplikace na cílovém zařízení •Plná data jsou přenášena přes LAN •Až 50 násobná redukce za-zálohovaných dat •Deduplikace je prováděna off-line Deduplikace na zdroji •Přenáší ~ 2 % primárních dat •Až 50 násobná redkce za-zálohovaných dat •Až 500 násobné snížení snížení LAN komunikace •Až 10 násobně rychlejší plná záloha De-duplikace na zdroji nebo na cílovém prostoru ? Network EMC Avamar Storage Případová studie AVAMAR

25 Vzdálená lokalita  Modifikace Data Center Plná záloha  První záloha Identifikace nového datového segmentu Provedena záloha Avamar: de-duplikace na zdroji Vzdálená lokalita  De-duplikace Data jsou již zálohována Uloží se pouze jedinečný ID ukazatel (20 byte pointers) Deduplikovaná data A B C D A B C D E Případová studie AVAMAR

26 Implementace •HW + SW Instalace a konfigurace AVAMARu během týdne •Full backup prováděn pouze lokálně 12x PC + 1x server za týden •Nastavení plánování zálohování v původním rozsahu 0:00h – 1:00h PC 0:00h – 6:00h servery •Nastavení dvou ver. záloh •Otestování/záloha obnova Případová studie AVAMAR

27 Reálný provoz Výhody: •Centralizované řešení pro zálohování •Snadná obnova dat vzdáleně i lokálně •Výrazné zrychlení zálohování Dříve 0:00h – 1:00h pro PC dnes reálně 12min na PC Dříve 0:00h – 6:00h pro serverydnes reálně 2hodiny na server •Udržování 60 dní zpětně ver. záloh •Výrazné snížení zálohovaných dat Dříve cca 40TBdnes reálně 2,7 TB na celé IT •Klient pro de-duplikaci nezatěžuje zásadně CPU •Průměrně 2x týdně je prováděna obnova dat pro PC nebo servery •100% úspěšnost při obnově dat •Odstavení všech páskových mechanik centrálních, pobočkových •Pro 20x PC postačuje linka 256kb Případová studie AVAMAR

28 Reálný provoz Nevýhody: •Počáteční full backup = celkem 3 měsíce •Nelze provádět automatizované instalace a konfigurace klienta přes AD … •Chybějící podpora LN •Při zálohování může být alokována celá šířka LAN pásma ( vyřešeno na routerech ) Případová studie AVAMAR

29 •Komplexní návrhy IT infrastruktur •Certifikovaný partner pro AVAMAR •VMWARE VAC •Ve vlastních LAB prostorech možnosti testování zákaznických požadavků •Návrhy zálohování •Implementace zálohování AVAMAR •Následná podpora Comparex CZ Případová studie AVAMAR

30 Děkuji za pozornost a přeji hezký den Aleš Fidrich


Stáhnout ppt "Automatizované pořizování dat. COMPAREX - historie  1987 Založení společnosti COMPAREX Informationssysteme GmbH jako Joint- Venture firem BASF a Siemens."

Podobné prezentace


Reklamy Google