Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

HEINEKEN Konference VODA 2014. Výrobce piva s nejširším globálním působením  Číslo 1 v Evropě a číslo 3 celosvětově  Pivovary v 70 zemích celého světa.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "HEINEKEN Konference VODA 2014. Výrobce piva s nejširším globálním působením  Číslo 1 v Evropě a číslo 3 celosvětově  Pivovary v 70 zemích celého světa."— Transkript prezentace:

1 HEINEKEN Konference VODA 2014

2 Výrobce piva s nejširším globálním působením  Číslo 1 v Evropě a číslo 3 celosvětově  Pivovary v 70 zemích celého světa  Číslo 3 na českém trhu Vaříme výborná piva, budujeme silné značky Dlouhá a bohatá historie a rodinné dědictví Udržitelnost je jednou z hodnot společnosti HEINEKEN | Hrdý, nezávislý a zodpovědný globální výrobce piva 2

3 HEINEKEN | Celosvětová působnost 3 Dceřiná společnost Heineken Joint venture Export Licenční výroba

4 4 Brewing a Better Future Od roku 2010 vaříme pivu lepší budoucnost

5 Cesta k udržitelnost 5 Z Z Na

6 Voda je významná v našem hodnotovém řetězci 6

7 Proč právě voda? 7 Pivo je z 95% voda  Jen méně než 1% světové objemu vody je dostupné a pitné  Voda má významný vliv na chuť piva  HEINEKEN v roce 2013 po světě potřeboval přibližně 800 M hl vody aby uvařil své pivo  V Čechách to v roce 2013 bylo 8,9 M hl

8 Jasné globální cíle Spotřeba vodySnížit spotřebu vody na 3.9 hl/hl Snížit spotřebu vody o 25% na 3.7 hl/hl Ochrana vodních zdrojů v oblastech s nedostatkem vody 100% našich výrobních jednotek v oblastech s nedostatkem vody bude mít aktivní plán na ochranu vodních zdrojů Výrazná kompenzace spotřebované vody výrobou v našich výrobních jednotkách v oblastech s nedostatkem vody

9 Jasné lokální cíle a měření Abych řídil, musím vědět. Abych věděl musím měřit 9 Víceleté cíleRoční plánKvartální analýzy Měsíční reporting

10 Každoroční zlepšení Podrobné interní cíle na 3 roky dopředu  Každý rok snížíme spotřebu vody na jednotku v našich pivovarech.  ,3 hl / hlPr  ,9 hl / hlPr  ,8 hl / hlPr  ,7 hl / hlPr  Naším rekordmanem je pivovar Starobrno s průměrnou spotřebou 3,08 hl na hl vyrobeného piva.  Absolutní měsíční rekord v loňském roce byl 2,5 hl na hl vyrobeného piva. 10

11 Osvěta a zapojení ostatních Předáváme know how a zkušenosti  CHKO a regionální aktivity  Byznys pro Společnost a národní aktivity  Mediální popularizace  Interní komunikace a zapojení zaměstnanců 11

12 Zapojení zaměstnanců Teprve pochopení od zaměstnanců vytvoří přidanou hodnotu  Trvalá edukace  Projekty s našimi partnery  Ambasadorské projekty 12

13 Co nám na naší cestě pomáhá Dlouhodobě pracuje celý management team na tématu udržitelnosti Pravidelná diskuze se zainteresovanými osobami a odborníky Transparentní komunikace a reporting 13

14


Stáhnout ppt "HEINEKEN Konference VODA 2014. Výrobce piva s nejširším globálním působením  Číslo 1 v Evropě a číslo 3 celosvětově  Pivovary v 70 zemích celého světa."

Podobné prezentace


Reklamy Google