Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-learning – moderní elektronická podpora výuky Ing. Roman Guráň.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-learning – moderní elektronická podpora výuky Ing. Roman Guráň."— Transkript prezentace:

1 E-learning – moderní elektronická podpora výuky Ing. Roman Guráň

2  E-learning využíváme pro distanční formu výuky žáků –Umožňuje dlouhodobě nemocným studentům vzdělávání z domova –Umožňuje on-line testování a automatické vyhodnocování znalostí  Využíváme 4 portály Střední průmyslová škola chemická, Brno, Vranovská 65

3  Zadáme přihlašovací login uživatele a přihlašovací heslo 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

4  Tento portál je zaměřen na teoretickou výuku odborných předmětů  Žáci vstupují na vzdělávací portál 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

5  Žáci si vyberou v daném vyučovacím bloku požadovaný modul (např. Dynamika v bloku Fyzika) 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

6  Pro vlastní výuku žáci spouštějí text (webovou aplikaci) 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

7  V textu se žáci pohybují po jednotlivých kapitolách obsahu nebo postupně pomocí navigačních šipek 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

8  Pro vlastní sebekontrolu po několika kapitolách mají žáci možnost spustit autotest, který jim okamžitě vyhodnotí získané vědomosti 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

9  Pro kontrolu znalostí žáků můžou učitelé vygenerovat vlastní test. 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

10  V testu učitelé vytvářejí otázky, ke kterým vytvářejí odpovědi, z nichž žáci vybírají (zatrháváním) ty správné 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

11  Počet otázek je libovolný, učitel určuje kolik otázek se bude žákům generovat (každý žák má jedinečnou kombinaci otázek)  Učitel určuje dobu spuštění testu a kritéria hodnocení 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP

12 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří  Portál je určen pro podporu laboratoří  Žáci zde mají k dispozici kompletní návody do laboratoří

13 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří  Žáci jsou povinni do laboratoří chodit připraveni  U některých přístrojů součásti návodů je interaktivní výukový manuál ovládání daného přístroje

14  Žák si z daného výukového bloku (např. fyzikální chemie) vybere text ve formě webové aplikace 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří

15  Podle textu se připraví na laboratoře 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří

16  Spustí si flashovou animaci ovládání daného přístroje 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří

17 3. Směrem k evropské úrovni  Třetí portál obsahuje odborná cizojazyčná slovíčka (anj a nej) (anj a nej)  Po přihlášení žáci spustí test (kliknutím na ikonu L)

18  Žáci si vyberou kategorii slovíček (např. Ekologii) 3. Směrem k evropské úrovni

19  Po vybrání kategorie slovíček, mají žáci k dispozici daná slovíčka včetně výslovnosti 3. Směrem k evropské úrovni

20  Nabyté znalosti může žák otestovat (např. spustí výběr slovíčka)  Z rozbalovacího menu vybírá k anglické (německé) verzi slovíčka český překlad 3. Směrem k evropské úrovni

21  Po vyplnění všech slovíček kliknutím na tlačítko „ Zkontroluj “ provede vyhodnocení 3. Směrem k evropské úrovni

22  Zeleně označené pole znamenají správné odpovědi 3. Směrem k evropské úrovni

23 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů  Systém přihlašování je stejný ve všech portálech

24  Žák ke studiu může využít více nástrojů (výukový text – webová aplikace, prezentace)  Úkoly žák zpracovává do pracovních listů, které jsou k dispozici portálovém centru. 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů

25  Výukové texty – webové aplikace, prezentace apod. jsou cizojazyčné (anj nebo nej).  Úlohy zpracovávané žáky jsou ukládány do cizojazyčných pracovních listů (formát doc) 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů

26  Součástí teoretických textů jsou flashové animace výukových prezentací 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů

27 Závěr  Všichni žáci naší školy mají přístup do všech portálů na všechny výukové moduly  Žáci 4. ročníků využívají portály k přípravě na maturitní zkoušku Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "E-learning – moderní elektronická podpora výuky Ing. Roman Guráň."

Podobné prezentace


Reklamy Google