Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

E-learning – moderní elektronická podpora výuky

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "E-learning – moderní elektronická podpora výuky"— Transkript prezentace:

1 E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Ing. Roman Guráň

2 Střední průmyslová škola chemická, Brno, Vranovská 65
E-learning využíváme pro distanční formu výuky žáků Umožňuje dlouhodobě nemocným studentům vzdělávání z domova Umožňuje on-line testování a automatické vyhodnocování znalostí Využíváme 4 portály

3 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Zadáme přihlašovací login uživatele a přihlašovací heslo

4 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Tento portál je zaměřen na teoretickou výuku odborných předmětů Žáci vstupují na vzdělávací portál

5 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Žáci si vyberou v daném vyučovacím bloku požadovaný modul (např. Dynamika v bloku Fyzika)

6 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Pro vlastní výuku žáci spouštějí text (webovou aplikaci)

7 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
V textu se žáci pohybují po jednotlivých kapitolách obsahu nebo postupně pomocí navigačních šipek

8 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Pro vlastní sebekontrolu po několika kapitolách mají žáci možnost spustit autotest, který jim okamžitě vyhodnotí získané vědomosti

9 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Pro kontrolu znalostí žáků můžou učitelé vygenerovat vlastní test.

10 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
V testu učitelé vytvářejí otázky, ke kterým vytvářejí odpovědi, z nichž žáci vybírají (zatrháváním) ty správné

11 1. Implementace e-learningových technologií do ŠVP
Počet otázek je libovolný, učitel určuje kolik otázek se bude žákům generovat (každý žák má jedinečnou kombinaci otázek) Učitel určuje dobu spuštění testu a kritéria hodnocení

12 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří
Portál je určen pro podporu laboratoří Žáci zde mají k dispozici kompletní návody do laboratoří

13 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří
Žáci jsou povinni do laboratoří chodit připraveni U některých přístrojů součásti návodů je interaktivní výukový manuál ovládání daného přístroje

14 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří
Žák si z daného výukového bloku (např. fyzikální chemie) vybere text ve formě webové aplikace

15 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří
Podle textu se připraví na laboratoře

16 2. Implementace e-learningových technologií do výuky v chemických a biologických laboratoří
Spustí si flashovou animaci ovládání daného přístroje

17 3. Směrem k evropské úrovni
Třetí portál obsahuje odborná cizojazyčná slovíčka (anj a nej) Po přihlášení žáci spustí test (kliknutím na ikonu L)

18 3. Směrem k evropské úrovni
Žáci si vyberou kategorii slovíček (např. Ekologii)

19 3. Směrem k evropské úrovni
Po vybrání kategorie slovíček, mají žáci k dispozici daná slovíčka včetně výslovnosti

20 3. Směrem k evropské úrovni
Nabyté znalosti může žák otestovat (např. spustí výběr slovíčka) Z rozbalovacího menu vybírá k anglické (německé) verzi slovíčka český překlad

21 3. Směrem k evropské úrovni
Po vyplnění všech slovíček kliknutím na tlačítko „Zkontroluj“ provede vyhodnocení

22 3. Směrem k evropské úrovni
Zeleně označené pole znamenají správné odpovědi

23 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů
Systém přihlašování je stejný ve všech portálech

24 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů
Žák ke studiu může využít více nástrojů (výukový text – webová aplikace, prezentace) Úkoly žák zpracovává do pracovních listů, které jsou k dispozici portálovém centru.

25 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů
Výukové texty – webové aplikace, prezentace apod. jsou cizojazyčné (anj nebo nej). Úlohy zpracovávané žáky jsou ukládány do cizojazyčných pracovních listů (formát doc)

26 4. Integrace odborného anglického a německého jazyka do výuky přírodovědných předmětů
Součástí teoretických textů jsou flashové animace výukových prezentací

27 Závěr Děkuji za pozornost
Všichni žáci naší školy mají přístup do všech portálů na všechny výukové moduly Žáci 4. ročníků využívají portály k přípravě na maturitní zkoušku Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "E-learning – moderní elektronická podpora výuky"

Podobné prezentace


Reklamy Google