Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek."— Transkript prezentace:

1 SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz

2 Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek „KRABIČKA“ počet zaindexovaných stránek počet vstupních stránek z organicu Odkazy Stránky webu …… web1 wEb2 WeB3 CRAWLER INDEX FRESH INDEX Sitemap ? ? Stránky eshopu Procházené stránky Index Vstupní stránky z organicu Sportobchod.cz187 73865 81526 1629 128 ?

3 Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Analytics

4 Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Webmaster Tools Google Webmaster Tools „Průměrná doba stažení stránky robotem – 0,62 sekund “ Google Analytics „Průměrná doba načítání stránky uživatelem – 4,27 sekund “ Ideální doba je taková, která neprudí uživatele, neroste a neskáče

5 Jaká je ideální rychlost načítání stránek? Google Analytics

6 Co je tak špatného na sledování pozic? V zásadě nic, ALE…. Úzký / chybný výběr slov a vstupních stránek Nereflektování long tailu Personalizované hledání Nereflektuje přímý vliv na návštěvnost Kvalita a konverze schopnost návštěvnosti

7 Jak si který obsah vede? Není ten blog k ničemu? Počet klíčových slov 8 963 8 613 867 301 113 32 149 165 Poměr vstupů na unikátní dotaz 2,6 1,5 1,9 10,1 2,4 1,4 2,0 1,1 Podíl brandových spojení 0,9% 1,1% 2,5% 20,6% 15,9% 6,3% 0,00% 1,2% Podíl víceslovných spojení (bez brandu) 80,6% 83,6% 80,6% 72,4% 69,5% 70,0% 80,5% 91,4% Podíl návštěv z víceslovných spojení (bez brandu) 69,1% 83,2% 82,0% 56,0% 75,7 % 74,3% 62,2% 90,8%

8 Máme dobré pokrytí klíčovými slovy?

9 Poměr vstupů na unikátní dotaz 6,6 3,6 8,5 3,5 2,2 8,8 9,3 2,8 1,3 2,1 Podíl brandových spojení 5,5% 0,0% 14,9% 8,8% 3,7% 4,8% 11,1% 0,0% 1,8% 0,0% Podíl víceslovných spojení (bez brandu) 72,9% 90,7% 80,5% 57,4% 93,8% 45,0% 35,3% 94,1% 92,0% 93,9% Podíl návštěv z víceslovných spojení (bez brandu) 70,8% 97,2% 32,2% 23,1% 96,6% 5,6% 4,8% 91,2% 91,6% 96,5% Počet klíčových slov 383 97 47 57 82 21 18 50 107 64

10 Jak poznám kvalitní návštěvnost?

11

12 Je stránka dobře cílená?

13 Jaké otazníky nabízíme v e-shopu?

14 Pokrýváme long tail? Klíčové slovo inline brusle kolečkové brusle kopačky Frázová shoda Přesná shoda Podíl longtailu 2 436718 77,2% 5 646727 88,6% 3 642759 82,8% Frázová shoda Přesná shoda Podíl longtailu 3 056674 81,93% 1 9564 99,80% 1 522354 81,13% Statistiky hledanosti na Seznamu Přehled vstupních dotazů Google Analytics Podíl dotazů v rozšířené a přesné shodě

15 Děláme dobře linkbuilding? Počet zpětných odkazů, PageRank – NEDOSTATEČNÉ! Počet návštěv z referrerů a podíl na celkové návštěvnosti Počet nových návštěv a podíl na celkové návštěvnosti Obchodní výkonnost návštěvnosti z referrerů Náklad na konverzi Počet odkazujících domén, odchozích odkazů Majestic SEO Flow Metrics

16 Další zajímavé metriky Každá, kterou si dokážu zdůvodnit

17 Na jakých 5 věcí se zaměřit Kolik lidí se ke mně dostalo Proč jich nebylo více Jak se lidé na web dostali Co na webu dělali Proč se vrátili

18 Použité zdroje TICHÝ, Jan. In: [online]. Pozice nejsou správným měřítkem úspěchu SEO. Dostupné z: http://www.slideshare.net/h1cz/open-monday-pozice-nejsou-sprvnm-mtkem-spchu-seo- presentationhttp://www.slideshare.net/h1cz/open-monday-pozice-nejsou-sprvnm-mtkem-spchu-seo- presentation SNÍŽEK, Martin. Proč pořád měříte své SEO pozicemi? In: [online]. Dostupné z: http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/http://www.snizekweb.cz/weblog/seo-pozice/ PROKOP, Marek. In: [online]. Zásadní roli v úspěšnosti SEO hrají náklady. Dostupné z: http://www.sovavsiti.cz/weblog/127/seo-nakladyhttp://www.sovavsiti.cz/weblog/127/seo-naklady PROKOP, Marek. Kolik klíčových slov se vejde na jednu stránku. In: [online]. Dostupné z: http://vyhledavace.info/clanky/245/kolik-klicovych-slov-se-vejde-na-jednu-strankuhttp://vyhledavace.info/clanky/245/kolik-klicovych-slov-se-vejde-na-jednu-stranku PROKOP, Marek. In: [online]. Není váš dlouhý ocas příliš krátký? Dostupné z: http://www.sovavsiti.cz/weblog/140/kratky-dlouhy-ocashttp://www.sovavsiti.cz/weblog/140/kratky-dlouhy-ocas

19 Použité zdroje PROKOP, Marek. In: [online]. Jak správně hodnotit odkazovanou návštěvnost v Google Analytics. Dostupné z: http://www.sovavsiti.cz/weblog/129/ga-odkazovane-navstevyhttp://www.sovavsiti.cz/weblog/129/ga-odkazovane-navstevy PALMER, Justin. Alternatives to Google PageRank… 7 Worthwhile SEO Metrics. In: [online]. Dostupné z: http://www.palmerwebmarketing.com/blog/alternatives-to-google-pagerank-7- worthwhile-seo-metrics/http://www.palmerwebmarketing.com/blog/alternatives-to-google-pagerank-7- worthwhile-seo-metrics/ KRUTIŠ, Michal. Začněte analyzovat cenná data v Google Webmaster Tools ještě dnes. In: [online]. Dostupné z: http://blog.h1.cz/aktualne/zacnete-analyzovat-cenna-data-v-google- webmaster-tools-jeste-dnes/http://blog.h1.cz/aktualne/zacnete-analyzovat-cenna-data-v-google- webmaster-tools-jeste-dnes/ ISHAM, Mark. How Website Speed Actually Impacts Search Ranking. In: [online]. Dostupné z: http://moz.com/blog/how-website-speed-actually-impacts-search-ranking http://moz.com/blog/how-website-speed-actually-impacts-search-ranking DEMERS, Jayson. Google Webmaster Tools Now Tracks GoogleBot Download Time. In: [online]. Dostupné z: http://www.huffingtonpost.com/jayson-demers/google-webmaster- tools_b_4038530.htmlhttp://www.huffingtonpost.com/jayson-demers/google-webmaster- tools_b_4038530.html

20 Děkuji, že jsem tu dnes s vámi mohla být

21 Romana Velflová www.medio.cz @chromanna velflova@medio.cz Říkejte mi Romano a nebojte se mi napsat


Stáhnout ppt "SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek."

Podobné prezentace


Reklamy Google