Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu."— Transkript prezentace:

1 Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu ČeskéReality.cz REALITNÍ KONGRES 2012,

2 Představení společnosti Jsme na trhu od roku 1999 Provozujeme sítě ČESKÉREALITY. cz, REALITNÍSERVERY.cz REALITYEURO.cz Roční návštěvnost všech realitních serverů přes (Google Analytics) Denně přes inzerovaných nemovitostí Obchodní zastoupení ve všech regionech NÁVŠTĚVNOST REALITNÍCH SERVERŮ

3 Představení společnosti 1999 Spuštění realitního serveru ČESKÉREALITY.cz 2003 Překročeno nabízených nemovitostí 2008 Spuštění realitní sítě REALITNÍSERVERY.cz specializované na okresy 2008 Překročeno nabízených nemovitostí 2009 Získání portálu REALITYEURO.cz 2012 Otevření obchodních zastoupení v Brně, Ostravě, Plzni, Ústí nad Labem a Hradci Králové 2012 V nabídce přes nemovitostí DŮLEŽITÉ MILNÍKY

4 Co se děje na trhu? Ceny nemovitostí klesají (odhady předpokládají pokles cen dalších 5 let) Marže z uzavíraných obchodů se snižují Provozní náklady RK rostou Náklady na inzerci stoupají Ubývá malých realitních kanceláří Zvyšuje se podíl a vliv realitních sítí na trhu

5 Jak ušetřit? Nejsilnější inzertní médium je dnes internet Měřit efekt a kvalitu inzerce Omezení výdajů na inzerci ≠ nižší efekt! Špatně měřitelné kanályDobře měřitelné kanály TiskInternetová inzerce RádioBannerové kampaně Televiz ing

6 Porovnání úspěšnosti POČET POPTÁVEK / REALIZOVANÝCH PROHLÍDEK I.II.III.IV.V.VI.VII.VIII.IX.X.XI.XII.Celkem Server Server Server Tisk Z ulice Mailing Ostatní

7 Porovnání úspěšnosti UKÁZKOVÁ TABULKA Zjišťovat statistiky a měřit inzertní výkon Zjišťovat kvalitu zobrazení inzerce Provádět pravidelné vyhodnocování Výkon internetové inzerce Kvalita dodaného zájemce Cena/Měsíc Počet inzerovaných nemovitostí Počet zobrazení detailu Cena za zobrazení 1 detailu Počet prohlídek Cena za prohlídku Server ,38 Kč65231 Kč Server ,41 Kč4578 Kč Server ,92 Kč12500 Kč

8 Jak dále zvýšit efekt inzerce? Kvalitní popisy nemovitostí Kvalitní fotografie nemovitostí (pokud logo, tak ať neruší) Vyplnit upřesňující informace – pro přesné filtrování na realitních serverech Efektivně využívat TOP pozice

9 Závěr Bez inzerce se RK nemůže obejít Analýzou dokáže RK odlišit slabá a drahá inzertní místa Anylýzou dokáže RK objevit i efektivní zatím nevyužívané kanály Pravidelným sledováním účinnosti inzerce lze nejen ušetřit, ale více vydělat

10 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu."

Podobné prezentace


Reklamy Google