Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích."— Transkript prezentace:

1 Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

2  Motivace k řešení daného problému  Cíl práce  Současný stav MHD v ČB  Použité metody  Dosažené výsledky  Shrnutí  Doplňující dotazy

3  Vztah k ČB  Využívání MHD v ČB  Zájem o MHD

4  Cílem této diplomové práce je optimalizovat současné vedení drážní dopravy ve vybraném městě a na základě relevantních dat stanovit páteřní dopravní systém.

5  8 trolejbusových linek  Č. 1, 2, 3, 5, 8 a 9 a 53, 59  58 trolejbusů

6  Dopravní průzkum  Přiřazovací problém  DUMKOSA

7 Okrsek ZZZZZZZZZ ∑ IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX DoI11133145355921750255163102285383 DoII3671424842651409134192071803486 DoIII5352921221341332569112774687376 DoIV9724277866611184356353241435167 DoV1943175249691729126740422391632165017585 DoVI8927239846417614621846 DoVII6343861682771291210521577372719655 DoVIII1631682332291590127142251263460 DoIX267137491166148842471123863298 ∑608336451042448521538962178993870347356256

8 Okrsek Okrsek a jeho podíl na celkovém počtu cest KódPodílKódPodílKódPodíl IV32%IV14%VII10% IIV44%VII11%III11% IIIV47%VII15%IV6% IVV29%I16%VII14% VIII25%VII16%I11% VIV59%VII11%IV9% VIIV29%III15%VIII8% VIIIV44%VII20%IV8% IXV46%III14%VII8%

9

10 OkrsekIIIIIIIVVVIVIIVIIIIX I0001000001 II000EPS010 1 III0000100001 IV1EPS00000001 V001000 001 VI0ALT- 000000011 VII0000EPS00101 VIII0EPS00001001 IX01000EPS0001 111111111

11 Okrsek ZZZZZZZZZ IIIIIIIVVVIVIIVIIIIX DoI11136811070156436931141150473495 DoII681142776692316140805375317 DoIII1070776122111278294292593510959 DoIV1564692112766129131331406553309 DoV36933161829429131267868515132223138 DoVI1144029133868171665825 DoVII115080525931406515116621571451518 DoVIII4733755105533222581451225238 DoIX495317959309313825518238386

12  A) I – IVF) VI – II  B) II – IXG) VII – VIII  C) III – VH) VIII – VII  D) IV – II) IX – VI  E) V – III

13  Vzhledem k trakčnímu vedení – 4 linky  AIII – VMáj - Nádraží  BVII – VIIISuché Vrbné - Rožnov  CI – IVNemanice - Centrum  DVI – II (VII)České Vrbné – Vidov, Hodějovice (Papírenská)

14  Spojení Máj – Nádraží  Potvrzení správnosti tohoto spojení  Linka č. 5  Délka linky: 5,7 kmDoba jízdy: 19 minut

15  Spojení Suché Vrbné – Rožnov  Linka ve směru Suché Vrbné  Rožnov: ◦ Délka linky: 6,6 km Doba jízdy: 22 minut  Linka ve směru Rožnov  Suché Vrbné: ◦ Délka linky: 6,9 km Doba jízdy: 20 minut

16  Spojení Nemanice – Centrum  Okružní linka  Délka linky: 12,1 km  Doba jízdy: 32 minut

17  Spojení České Vrbné – Papírenská  Směr České Vrbné  Papírenská - točna: ◦ Délka linky: 10,3 kmDoba jízdy: 32 minut  Směr Papírenská - točna  České Vrbné: ◦ Délka linky: 10,7 km ◦ Doba jízdy: 31 minut

18  Linka 8 ◦ Částečné nahrazení linkou C  Linka 9 ◦ Částečné nahrazení linkou B a D

19  Cíl práce byl splněn  Posouzení současného stavu  Návrh nových linek

20  1) Jak byste obhájil využití přiřazovacího problému a nástroje DUMKOSA na řešení problematiky MHD? Nástroj lze využít pro lineární problémy s dodavateli a odběrateli, počet odběratelů do 100. MHD je nelineární systém s výrazně větším počtem odběratelů (cestujících).  2) Proč model použitý v přiřazovacím problému zahrnuje oblasti bez trolejového vedení, když podle zadání práce má být optimalizována pouze elektrická trakce?  3) V kap. 3.3.3 píšete o nedostatečném spojení nádraží a nemocnice a chcete dvě stávající linky nahradit třemi. Na základě čeho jste stanovil, že spojení je nedostatečné? Nedalo by se řešit úpravou intervalu, příp. prokladem grafikonu? Porovnejte např. s dnešním spojením nádraží a univerzity jen jednou linkou.

21  4) Metoda přiřazovacího problému dává jednosměrné výsledky trasování, jak je vidět u oblastí II, VI a IX. Jak jste toto zohlednil ve Vašem výstupu?  5) V jaké části města bydlíte a jaké spojení MHD využíváte? Nemohl tento fakt ovlivnit výsledek Vaší práce?  6) Co Vás přimělo zařadit trolejbusovou linku č. 1 mezi páteřní, když špičková hodina v jednom směru obsahuje pouze 4 spoje a o víkendu linka není v provozu?

22  7) Jak souvisí uvedená optimalizace v Třinci s analýzou drážní dopravy?  8) Co znamená hodnota účelové funkce o velikosti 23 000 uvedená u tabulky č. 3?  9) Souhlasíte s citovaným tvrzením v úvodu kap. 2.4.3, že v MHD jde o přepravu osob na krátkou vzdálenost, a proto je v pořádku, že většina cestujících ve vozidle stojí?

23 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Autor DP:Bc. Pavel Hájek Vedoucí DP:Ing. Jiří Čejka, Ph.D. Oponent DP:Ing. Vladimír Faltus, Ph.D. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích."

Podobné prezentace


Reklamy Google