Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní."— Transkript prezentace:

1 Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní již neplatné!)

2 Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:

3 Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:

4 Linka 2 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:

5 Linka 8 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku Křižíkova – Hl. n. polovina spojů Vozy:

6 Linka 17 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku a dopoledne Poruba voz. – Vřesinská polovina spojů Vozy:

7 Páteřní síť provozovaná ve špičku v intervalech 5 min

8 Linka 7 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Poruba vozovna – Vřesinská v pracovní den od 7 do 16 h Vozy:

9 Linka 4 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 mimo špičku na NH intervaly 30 min Vozy:

10 Linka 14 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 na Hranečník pouze ve špičku Vozy:

11 Linka 3 Intervaly: 10/20/-- -prázdniny 15/15/-- o víkendech pouze návozy na/ze směn Vozy:

12 Linka 11 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Vozy:

13

14


Stáhnout ppt "Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní."

Podobné prezentace


Reklamy Google