Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března."— Transkript prezentace:

1 Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března 2014

2 Školení Trenérů kvality I. stupně ČSKS Praktickým dvoudenním školením Vás provede regionální koordinátor určený pro Vaši oblast, který Vám bude nápomocen nadále po celou dobu certifikace. Co se naučíte na školení: na praktických cvičeních pracovat s kvalitou služeb a poznáním potřeb zákazníka; stanovit vizi a směr, kterým se chcete dále rozvíjet; zavést všechny požadavky ČSKS v organizaci; Navážete důležité kontakty s jinými poskytovateli služeb CR v oblasti.

3 Co Vám ČSKS může přinést? metodickou a poradenskou pomoc při definování standardu kvality služeb v zapojených subjektech a při následné aplikaci těchto standardů vnímání kvality pohledem zákazníků a zaměření se na potřeby zákazníků standardizaci procesů v organizaci – usnadnění práce pracovníků usnadnění komunikace motivovanost a loajalita pracovníků – všichni jsme jeden tým vzdělání zpětnou vazbu o vnímání úrovně poskytovaných služeb

4 ČSKS mezi TIC Infocentrum Lanškroun Informační centrum Litoměřice Informační centrum města Plzně Městské informační centrum Liberec Regionální turistické informační centrum Krkonoše Turistické informační centrum Heřmanův Městec Turistické informační centrum Klášterec nad Ohří Turistické informační centrum Poděbrady

5 Čím pomohl ČSKS v TIC? Zpracování procesu služby ukáže i řadu věcí, které nemusí být na první pohled patrné. usnadnění navigace k TIC aktuálnost poskytovaných informací spolupráce s ostatními obcemi a turistickými zajímavostmi manuál pro nové pracovníky sběr připomínek a podnětů, nově zavedené postupy pro dotazování turistů a systém vyhodnocování získaných informací výzkum cílových skupin sebevzdělávání pracovníků TIC něco navíc…(programy pro školy, rodiny, expozice, prohlídky) přináší možnost získat podporu na realizaci jednotlivých opatření – finanční prostředky od zřizovatele

6 Jak vnímají TIC ČSKS? „Certifikační proces nám pomohl při stanovování našich priorit, a to právě ve vztahu k turistům, kteří naše TIC navštíví.“ „Rozhodli jsme se do procesu hodnocení kvality zapojit, protože nám záleží na dobře odvedené práci a protože tento projekt nabízí osvědčené metodiky.“ „ČSKS mi dal příležitost podívat se na vlastní práci novýma očima.“ ČSKS = „skvělý nástroj, jak svou práci dělat lépe“ a být tak „výkladní skříní“ ve své oblasti.

7

8 Co dále může ČSKS nabídnout? zviditelnění certifikovaných TIC nejen v rámci připravovaných webových stránek Trenér kvality II. stupně ČSKS vize „Q“ destinace

9 Zapojte se! Český systém kvality služeb začíná tam, kde ostatní končí. „Pojďte s námi cestou kvality…………“

10 DĚKUJEME ZA POZORNOST Martina Košlíková Specializované pracoviště ČSKS


Stáhnout ppt "Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března."

Podobné prezentace


Reklamy Google