Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost."— Transkript prezentace:

1 Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost Téma: Mateřská škola a její význam pro dítě Číslo projektu: CZ.1.07/1.4./00/

2 Anotace: Žáci se seznámí pomocí prezentace a výkladu s pojmem MŠ-s jejím významem pro život dítěte,zjistí jaký je denní režim dítěte v MŠ. Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Jazyk: čeština Očekávaný výstup: rozumět významu mateřské školy pro rozvoj osobnosti dítěte Speciální vzdělávací potřeby: žádné Klíčová slova: mateřská škola Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žáci 2.stupně základní školy praktické Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání - lehké mentální postižení Typická věková skupina: 11-12et Celková velikost:1,28 MB Datum:

3 * předškolní zařízení pro děti od 3 do 6 let * rozvoj dítěte –rozum, pohyb, city, základy pravidel chování, dítě si zvyká na kolektiv, odloučení od rodičů, kteří chodí do práce

4 * alespoň částečně se svlékat a oblékat * sedět po dobu jídla u stolečku, používat lžíci a pít z hrnečku nebo ze skleničky * používat toaletu * umývat si ruce a utírat se do ručníku *snažit se uklízet hračky *být zvyklé na to, že maminka se vzdálí a zase se vrátí * reagovat na pokyn - přijít, podat, počkat, sednout si * pozdravit, požádat, poděkovat

5 7:00 – 8:30 – příchod dětí do školky 7:30 – 8:30 – individuální hry a činnosti dle výběru dětí 8:30 – 9:00 – přivítání, ranní rozcvička, společné rozhovory, učíme se básničky, hrajeme si s texty, učíme se a opakujeme všeobecně 9: 00 – 9:15 – pohybové hry, tanečky 9:15 – 9:30 – dopolední svačinka 9:30 – 10:30 – kreativní blok – činnosti rozvíjející představivost, kreativitu a estetické vnímání dítěte 10:30 – 11:45 – pobyt venku (na zahradě nebo procházka) 11:45 – 12:30 – příprava na oběd, oběd, hygiena 12:30 – 13:00 – odchod dopoledních dětí 13:00 – 14:30 – máme uši jen pro pohádku, odpočinek na lehátku 14:30 – 15:00 – odpolední svačinka 15 : 00 – odchod dětí „mezidobí“ 15:00 – 17:00 – pobyt na zahradě, pokud to počasí dovolí, jinak hry ve školce, individuální program s dětmi 17:00 – uzavření školky DENNÍ REŽIM v MŠ - denní režim se v každé školce odlišuje

6 1.Kdo z Vás chodil do MŠ? 2.Máte přehled o MŠ v našem městě? Uveď příklad… 3.Proč dávají rodiče své děti do MŠ? 4.Platí rodiče nějaké peníze za pobyt dětí v MŠ? Pokud ano, za co konkrétně? 5. Jaké výhody vidíte v tom, když dítě navštěvuje MŠ?

7 …aneb co děti ve školce jí ? svačina selský rohlík, pom. z taveného sýra, 1/4 ks jablka, ovocné mléko (čaj) oběd polévka česneková s bramborem zapečené těstoviny, červená řepa, ovocný nápoj svačina chléb, čočková pomazánka, salát. okurka, mléko (čaj) ÚKOL - zkus vymyslet jídelníček na jeden den

8 ZDROJE bublina


Stáhnout ppt "Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost."

Podobné prezentace


Reklamy Google