Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online."— Transkript prezentace:

1 Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online

2 I v neziskovém sektoru se konkurence zvyšuje… Zdroje: Český statistický úřad, Albertina - Firemní monitor

3 Jak tedy dosáhnout nejlepších výsledků v komunikaci a marketingu NNO?

4 Odlište se…

5 Zjednodušte komunikaci… Méně je více Na druhé straně „sedí“ normální člověk ne grantový úředník… Používejte srozumitelný jazyk Vytvořte pozitivní diskriminaci vybraných informací… (nedávejte všechno všem…) Buďte struční Řekněte si, co chcete (imperativ!)

6 Máte správnou cílovou skupinu? Řada neziskových organizací cílí komunikaci příliš pocitově… Některé nekomunikují vůbec, protože „to nepotřebují“… Jiné nedokážou svou myšlenku „prodat“

7 … je třeba vylézt z ulit

8 Klíčová je vyváženost emocí a logiky

9 Nestačí mít přehledné informace, ale i emoce…

10

11 Nemluvte o sobě, ale o svých klientech

12 Jak uspět? Méně je více…

13

14 Navoďte atmosféru…

15 Shrnutí: 4 klíčové aspekty komunikace Srozumitelnost Umožňuje se zapojit osloveným OdlišnostPřesvědčivost

16 Mohou dávat jednotlivci více? Většina propagace NNO je jako informační nástěnka… nesnaží se nikoho přesvědčit Dejte lidem možnost, aby vám pomohli

17 Fundraising: Buďte konkrétní…

18 1.Řekněte si co potřebujete a nestyďte se za to! 2.Zaveďte moderní dárcovské metody, nespoléhejte jen na převody na účet 3.Nedávejte pobídky k darům jen na titulní stranu, dejte to všude, kde se hodí (podstránky apod.). Lidé spíše podpoří konkrétní příběh než obecné informace 4.Nebuďte zbytečně formální. Individuální dárce není odborná komise! 5.Konkurence je velká – zkuste být jiní, vymyslet něco navíc 6.Podporujte kontinuální dárcovství nebo na vás lidé zapomenou – kluby, apod. 7.Vytvořte si databázi kontaktů a komunikujte s nimi (newslettery, online výroční zpráva, zpráva o hospodaření s dary) 8.Aktivujte sítě – sociální a dobrovolníky, kteří budou šířit vaše myšlenky a žádosti dále Pravidla pro fundraising online

19 Co vám přináší spojení ČSOB & ERA & Fóra Dárců Dárcovský portál Fóra Dárců Nová platební možnosti a platební brána ČSOB & ERA (původně jen PaySec) nový projekt ČSOB & ERA – individuální dárcovství na sociální sítě

20

21 Klikniadaruj.cz

22

23 Krok 1. – výběr neziskovky

24

25 Krok 2. - Výběr metody

26 Krok 3. - Platební brána Dárcovská platba se uskutečňuje přes platební bránu Daruj online, která nevyžaduje žádnou instalaci. Na platební bránu se plátce dostane po kliknutí na Klikni a daruj.

27 Jak funguje platební brána 1.Dárce klikne na tlačítko Klikni a daruj (chce přispět). 2.Je přesměrován na platební bránu, brána obdrží informace o požadované platbě 3.Dárce na platební bráně vybere jednu z nabízených platebních metod a platbu potvrdí. 4.Částka je převedena na vaše konto. 5.Dárce je přesměrován zpět na vaše internetové stránky.

28 Získání kontaktů dárce I. Dárci se při placení přes Klikni a daruj zobrazí tato nabídka: Při zaškrtnutí prvního políčka získáte jeho osobní údaje pro další použití (jméno, příjmení, ) Při zaškrtnutí druhého políčka je nutné zaslat návštěvníkovi potvrzení o poskytnutí daru

29 Získání kontaktů dárce II. Data, které dárce zadal na platební bráně najdete v detailu transakce ve svém kontu: Nebo si tyto údaje můžete zjistit ve výpisu z vašeho konta v sekci Správa konta na záložce Výpisy Nebo si je můžete zjistit ve výpisu stahovaném pomocí rozhraní MAPI

30 1. Darujspravne.cz nahrazuje původní widget na web NNO novými bannery, které jsou snadné na úpravu a správu. 2. Díky Klikni a Daruj se rozšiřují se možnosti jak přispět: širší výběr on-line plateb (zejména prostřednictvím Novinky Mastercard Mobile), 3.Odpadá minimální částka dárce nemusí přispívat minimálně 300 Kč pomocí karty, ale třeba pouze 20,- Kč 4. Nově může dárce uvést své kontaktní údaje, příp. požádat i NNO o potvrzení o daru…tedy neziskovky budou mít možnost získat kontakty na dárce… Novinky na Darujsprávně.cz 2013

31 Ukázka jak to dnes vypadá na webu…

32

33 A jak to bude vypadat Vybrat si můžete z těchto možností grafiky:

34 Vložení na vaše stránky. Klikni a daruj si můžete dle našeho návodu jednoduše umístit na vaše webové prezentace, na blog nebo do popisu aukcí, zkrátka kamkoliv na internet. Dárci pak můžou platbu uskutečnit z účtu ČSOB/Era, platební karty libovolné banky nebo PaySec peněženky. Návštěvníkům vašich stránek tím umožníte provést dar. Po přihlášení do vašeho Konta na stránkách otevřete v sekci Správa konta záložku Platební tlačítko, kde můžete upravit požadované vlastnosti tlačítka a vygenerovat HTML kód. Vygenerovaný kód pak můžete vložit do zdrojového kódu webové prezentace. U Daruj Správně si v sekci neziskovky na webu můžete samo stáhnout grafický banner, webmaster ho pak nasměruje přímo na odkaz vaší neziskovky

35 Jak se zapojit Registrujte se na v sekci pro neziskovkywww.darujspravne.cz Pokud chcete přijímat dary pomocí Klikni a daruj musíte být vlastníkem Konta pro obchodníky, na které se vztahují Obchodní podmínky PaySecObchodní podmínky PaySec Tím získáte přístup k přednostnímu řazení na Darujsprávně, platebním metodám a do budoucna i Modrý život

36 Ukázka projektu Linky bezpečí

37

38 Co je Modrý život?

39 Modrý život má za cíl podpořit individuální dárcovství. Je internetový nástroj využívající možnosti Facebook. Modrý život odměňuje individuální dárce. Pomocí sociálních sítí ukazuje, že darovat je snadné, správné a máme být na svoji aktivitu hrdí. Modrý život prezentuje konkrétní projekty a konkrétní lidi. Umožňuje přispět na konkrétní projekt a dát vědět ostatním uživatelům. Co je Modrý život?

40 Nemusíte dělat vše, důležité je začít… Napište si dnes, kde začít

41 Vaše dotazy a názory… V případě zájmu vás budeme kontaktovat Platební metody: https://www.paysec.cz/businessform.aspxhttps://www.paysec.cz/businessform.aspx


Stáhnout ppt "Tomáš Jindříšek Několik tipů k individuálnímu dárcovství online."

Podobné prezentace


Reklamy Google