Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí."— Transkript prezentace:

1 Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí

2 Charakteristické rysy vyhledávání nemovitostí v ČR Člověk v ČR nakupuje nemovitost průměrně pouze 1x až 2x za život Jde o velice citlivé rozhodnutí Uživatel si chce zjistit v takové chvíli maximum informací a rozhodnout se co nejlépe V době krize se počet „rychlých rozhodnutí“ ohledně realit ještě snížil, potřeba získávat informace je ještě vyšší

3 Běžný nákupní proces Zjištění problému / potřeby Vyhledávání Ohodnocení dalších možností, alternativ Rozhodnutí o koupi a akce Zhodnocení po provedení koupě (= post purchase evaluation)

4 Charakteristické rysy nákupního procesu realit Nákupní proces trvá týdny / měsíce Vyhledávání je velice důkladné Komparace eventualit je maximální Uživatel (=hledající) je silně zatížen emocemi – Snaží se být racionální – Sní, představuje si – Ve většině případů je v silné emotivní zátěži způsobené vidinou finanční zátěže

5 Na co je tedy důležité se při nabízení realit zaměřit? Co dělat při propagaci jinak než při prodeji „běžných“ produktů? Jak efektivně propagovat nemovitosti, aby je ti správní uživatelé vyhledali?

6 Zaměřit se na cílového uživatele = na správnou cílovou skupinu – Nemusím komunikovat k mase, stačí oslovit to správné cílové publikum = zájemce o bydlení – Mít optimálně nastavenou distribuční síť (jak v off-line, tak v on-line médiích) Poskytnout uživateli dostatečné srovnání = poskytnout maximum informací, aby uživatel nemusel jít hledat dál – Pokud dostatečné srovnání poskytnout se svou nabídkou nemůžete, spojte se se zprostředkovateli = s realitními portály / realitními časopisy

7 Využít všechny kanály propagace = být všude tam, kde uživatel informace hledá  V současné době klienti při hledání využívají 3 typy médií WEBTISKMOBIL  Specializované stránky  Vyhledávače   Realitní časopisy  Všeobecný inzertní tisk  Deníky  internet v mobilu  Apple / iPhone  iPad  Abyste oslovili 100 % klientů MUSÍ SE VAŠE SDĚLENÍ OBJEVOVAT VE VŠECH 3 MÉDIÍCH

8 Děkuji za pozornost Zdeňka Kučerová

9 OT: Jak často jste v posledním roce hledal(a) informace o nemovitostech v těchto zdrojích? Vzorek: 513 respondentů ; v % Prověřujeme, kde vás hledají vaši klienti


Stáhnout ppt "Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí."

Podobné prezentace


Reklamy Google