Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI. KDO JSME A CO DĚLÁME 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených je jednou z největších firem zaměstnávajících osoby se zdravotním.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI. KDO JSME A CO DĚLÁME 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených je jednou z největších firem zaměstnávajících osoby se zdravotním."— Transkript prezentace:

1 PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI

2 KDO JSME A CO DĚLÁME 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených je jednou z největších firem zaměstnávajících osoby se zdravotním postižením. 1. SDZP a skupina dceřiných firem v současné době zaměstnává zhruba 160 pracovníků, z nichž je 98% se zdravotním postižením. Představení družstva 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených bylo založeno v létě roku 2003. U zrodu družstva stála skupina lékařů, lidí se zkušenostmi z práce se zdravotně postiženými spoluobčany a několik odborníků z oblasti informačních technologií. 1. SDZP je organizací, která se v prvé řadě věnuje zabezpečení a vytváření pracovních příležitostí pro osoby se zdravotním postižením prostřednictvím podnikatelských aktivit v řadě oborů:  Obchod – dodávky zboží (kancelářská, výpočetní a komunikační technika, kancelářské potřeby a spotřební materiál, oblečení a textil, hygienické a úklidové prostředky, čistící a průmyslová chemie, atd.)  Služby – telemarketing (služby callcenter a helpdesku), outsourcing služeb a výroby (převzetí obslužných aktivit)  Slaboproudé montáže – projekty, instalace, servis a revize EZS, EPS, CCTV, LAN, provoz PCO apod.  Bezpečnostní agentura – bezpečnostní služby, ostraha, dohled, recepční služby, EZS, EPS, kamerové systémy  Vzdělávání – akreditované rekvalifikační kurzy a vzdělávací programy  Výroba – provoz chráněných šicích dílen zaměřených na konfekční i průmyslový textil. Výroba převážně pro export. Již více než 7 let máme zavedený systém řízení kvality (QMS), aktuálně jsme držiteli certifikátu systému řízení kvality dle normy ISO 9001:2009.

3 POSLÁNÍ, VIZE A CÍLE 1. SDZP Poslání družstva Už od svého vzniku v roce 2003 je posláním 1. SDZP vytvářet pracovní příležitosti pro osoby se zdravotním postižením a nadále pokračovat v budování silné, prosperující a stabilní firmy. Ačkoliv nemáme ambice od základů změnit celý svět, tak přesto věříme, že naše činnost má smysl a integrace osob se zdravotním postižením do společnosti prostřednictvím myšlenky sociálního podnikání a vytváření nových pracovních míst je dobrou cestou, jak alespoň malým dílem pozitivně přispět k vývoji celé společnosti. Naše poslání se vedle samotné podnikatelské činnosti snažíme naplňovat i úzkou spoluprací s organizacemi jako je Národní rada osob se zdravotním postižením, Sdružení zdravotně postižených ČR, MPSV, úřady práce, Tématická síť pro sociální ekonomiku TESSEA, Svaz českých a moravských výrobních družstev apod. Vize družstva Chceme být nejúspěšnějším a největším zaměstnavatelem zdravotně postižených v celé ČR. Rádi bychom i nadále rozšiřovali naše aktivity do dalších regionů a prostřednictvím trvalého rozvoje nabídky našich služeb a produktů přispěli k vytváření nových pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením. Hlavními nástroji pro uskutečňování této vize je zavádění moderních technologií, neustálé vzdělávání, profesní rozvoj a podpora kreativity našich zaměstnanců. Cíle družstva  Rozšiřovat působnost firmy do dalších regionů  Rozšiřovat povědomí o možnostech a výhodách zaměstnávání osob se zdravotním postižením  Rozšiřovat portfolio našich aktivit  Být i nadále spolehlivým a inspirujícím protějškem pro naše zákazníky a obchodní partnery  Pokračovat v šíření dobrého jména firmy

4 HISTORIE 2003 Založení společnosti První akreditace Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy na rekvalifikační kurzy Akreditace Ministerstva vnitra ČR na kurzy pro průběžné vzdělávání úředníků v oblasti ochrany utajovaných informací a krizových situací 2004 Přijetí prvního zaměstnance Řada rekvalifikačních kurzů ve spolupráci s úřady práce v jednotlivých regionech 2005 Vítězství ve výběrovém řízení na celorepublikové objednávkové callcentrum firmy ORIFLAME Czech Republic Spuštění internetového obchodu – výpočetní a kancelářská technika, elektronika, kancelářské potřeby Roste počet stálých zaměstnanců na 5

5 HISTORIE 2006 Zahájení provozu vlastního call centra Akvizice IT společnosti RCS-Net s.r.o. a převedení veškerých obchodních a provozních aktivit, včetně všech zaměstnanců pod 1. SDZP. Tímto krokem se podstatným způsobem rozšířila nabídka služeb a produktů naší firmy především v oblasti montáží, projektů zabezpečovacích zařízení, EPS, EZS, kamerových systémů, revizí, telekomunikačních systémů apod. Zároveň jsme získali řadu prestižních klientů, referencí a v prvé řadě několik špičkových odborníků s dlouholetými zkušenostmi z oboru zabezpečovací techniky a informačních a komunikačních technologií. Zavedení systému řízení kvality dle normy ISO 9001:2000 Roste počet stálých zaměstnanců na 20 2007 Zahájení provozu vlastní bezpečnostní agentury Rozšiřování obchodního oddělení a pracovišť u našich partnerů formou Outsourcingu Roste počet stálých zaměstnanců na 30 2008 Rozšiřování bezpečnostních služeb zejména v regionu České Kamenice – akvizice konkurenční agentury, zahájení provozu vlastního pracoviště – kamerový systém, pult centrální ochrany a výjezdová skupina Rozšiřování provozu call centra o další služby jako např. aktivní telemarketing Počet stálých zaměstnanců roste na 50

6 HISTORIE 2009 Ve spolupráci s partnery zahájení vlastní výroby ve Šluknově a České Kamenici – šicí dílny a kovovýroba V souvislosti s vlastní výrobou probíhají první jednání se zahraničními partnery o spolupráci Počet stálých zaměstnanců přesahuje 70 2010 Zahájení provozu střediska a callcentra v Ústí nad Labem Schválení projektu “Rozvoj sociálního podnikání v Severních Čechách” za podpory Integrovaného operačního programu, Evropské unie a MPSV Počet stálých zaměstnanců poprvé přesahuje 100 2011 Realizace projektu “Rozvoj sociálního podnikání v Severních Čechách” za podpory Integrovaného operačního programu, Evropské unie a MPSV Zavádění nových technologií a příprava pracovišť pro místa vzniklá v rámci projektu 1. SDZP bylo přijato jako člen Svazu českých a moravských výrobních družstev Předseda představenstva 1. SDZP Ing. Jan Palička byl zvolen osobností roku Ústeckého kraje 2011 v kategorii podnikání

7 HISTORIE 2012 V rámci projektu „Rozvoj sociálního podnikání v severních Čechách“ bylo vytvořeno 19 pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením v Děčíně a Ústí nad Labem. Založení dceřiných společností AZPO Group s.r.o. a i-TEX družstvo a rozšíření textilní výroby v České Kamenici Založení dceřiné společnosti Družstvo GRAFIKA se zaměřením na grafické práce, corporate identity, obalový design a web design Navázání úspěšné spolupráce s Univerzitou Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem a zřízení 10 nových pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením v novém kampusu UJEP 2013 Převzetí telekomunikační firmy TELCOM Servis Děčín s.r.o. Rozšíření nabídky vzdělávacích programů o školení a kurzy z oblastí požární ochrany, bezpečnosti práce a ochrany zdraví, ochrany životního prostředí, ochrany obyvatelstva, krizového a havarijního plánování a ochrany utajovaných informací. Od května 2013 začíná fungovat nové obchodní středisko 1. SDZP v Chomutově. Od října 2013 začíná fungovat, vedle Děčína a Ústí nad Labem, naše nové callcentrum v České Lípě. V průběhu roku bylo zpracováno a podáno 6 projektů dceřiných společností 1.SDZP do operačních programů IOP a OPLZZ pro čerpání finančních prostředků z fondů Evropské unie. Dva z těchto projektů se již realizují.

8 OBCHOD Obchodní oddělení zajišťuje:  Provoz internetových obchodů  Přípravu nabídek a vyřizování objednávek  Péči o zákazníky  Správu databáze zákazníků  Prodej vlastních výrobků a služeb  Přípravu nabídek a výběrových řízení na el. tržištích V sídle firmy pracuje v obchodním oddělení 6 zaměstnanců a další 4 domácí pracovníci zajišťují přípravu výběrových řízení a podporu obchodníků prostřednictvím práce z domova. 1. SDZP má v katalogu několik desítek tisíc položek zboží a je dodavatelem pro státní i soukromé organizace po celé České republice. Na všechny dodávky zboží, výrobků a služeb můžeme poskytnout náhradní plnění ve smyslu ustanovení zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.

9 SLUŽBY Služby callcentra a helpdesku:  Provozujeme 3 profesionální call centra v Děčíně, Ústí nad Labem a České Lípě  Aktivní i pasivní telemarketing  Zpracování databází  Marketingové průzkumy, průzkumy veřejného mínění  Služby helpdesku, znalostních databází, technické podpory a kontaktních center Outsourcing služeb a výroby: Převezmeme kompletní odpovědnost za ucelenou část aktivit společnosti zákazníka. Zajistíme kompletní servis, průběžně doplníme a zapracujeme potřebný personál, postaráme se o osobní a mzdovou agendu. Případně nahradíme Vaše chybějící zaměstnance naším personálem, který bude podléhat přímo Vašemu řízení a my převezmeme veškeré administrativní náklady spojené se zaměstnaneckým poměrem.

10 TECHNICKÉ ODDĚLENÍ Technické oddělení zajišťuje:  Technický provoz společnosti  Provoz elektronických obchodů a internetových aplikací  Projekty, instalace, servis a revize dodaných zařízení EZS, EPS, CCTV, LAN, apod.  Technickou podporu pultů centrální ochrany Činnost technického oddělení významně přispívá k vytváření nových pracovních míst pro naše zaměstnance.

11 BEZPEČNOSTNÍ AGENTURA  Bezpečnostní služby  Fyzická i dálková ostraha objektů (PCO)  Dohled  Recepční služby  EZS, EPS, kamerové systémy Dispečink PCO disponuje vlastní výjezdovou skupinou, která střeží objekty města i komerční objekty v širokém okolí. Zajišťujeme provoz vrátnic a dohled nad provozem technologických zařízení v objektech zákazníka (teplota, vstupy do objektu, provoz technologických zařízení, kamer apod., prostřednictví WiFi a internetu).

12 VÝROBA Do produkce našich šicích dílen patří:  Konfekční výroba  Výroba úpletů pro sport, volný čas i pro reklamní účely  Kočárky, autosedačky (Concord, Hartan, Kiddy) Prostřednictvím našich dceřiných firem AZPO Group s.r.o. a i-TEX družstvo provozujeme chráněné šicí dílny v České Kamenici a ve Šluknově. Zaměstnáváme plně kvalifikované pracovníky dlouhodobě působící v oboru. Svým zákazníkům nabízíme individuální profesionální přístup, vysokou kvalitu zpracování, materiály časem prověřené i absolutní novinky. 90% produkce je určeno pro export převážně do západní Evropy.  Mopy (Meiko)  Dětský program (Lillylin, Storchenwiege)  Průmyslové textilie a další

13 VYBRANÉ REFERENCE Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem Provoz pracovišť recepce, podatelny a dohledu kamerových systémů, EPS a EZS. ORIFLAME Czech Republic Provoz celorepublikového objednávkového call centra, pasivní i aktivní telemarketing. IBM Czech Republic Obchodní spolupráce. CENTROPOL Energy Služby call centra, obchodní spolupráce. TESCO Děčín Rozhlas, elektronická požární signalizace. SCA Packaging 3 telekomunikační systémy v ČR. Mobilní operátor OSKAR (VODAFONE) Výstavba sítě GSM. Ústecký kraj Dodávky kancelářského materiálu, školení úředníků. Liberecký kraj Dodávky kancelářského materiálu, školení úředníků. ZZS Ústeckého kraje Kabeláže, komunikační systémy, zabezpečovací systémy, rozhlas, dodávky PC, kancelářských potřeb atd. Město Česká Kamenice Obsluha recepce zdravotního střediska. Vybudování dispečinku PCO pro region českokamenicka, spolupráce s městskou policií České Kamenice. Úspěšně spolupracujeme s řadou dalších odběratelských i dodavatelských organizací z řad komerčních firem, státních institucí, měst i obcí a neziskových organizací po celé ČR.

14 PARTNEŘI AZPO Group s.r.o. Textilní výroba. Cíle projektu: za podpory Integrovaného operačního programu, Evropské unie a MPSV pomocí moderních technologií zajistit vznik 13 nových pracovních míst pro osoby z cílových skupin. Pořízeno vybavení pro realizaci Call centra, provoz internetových aplikací a e-shopů, skladové hospodářství partnerů. Technika instalována v roce 2011. V průběhu roku 2012 bylo v rámci projektu vytvořeno 19 pracovních míst pro osoby se zdravotním postižením v Děčíně a Ústí nad Labem. Projekt „Rozvoj sociálního podnikání v severních Čechách“ Naše další projekty a dceřiné firmy 1.SDZP TELCOM Servis Děčín s.r.o. Telekomunikace. Družstvo GRAFIKA. Grafické studio a chráněná dílna. i-TEX družstvo Textilní výroba. AGNICO s.r.o. Škola potápění a cestovní agentura.

15 PÁR ČÍSEL NA ZÁVĚR Růst obratu a počtu zaměstnanců 1.SDZP: Obrat v mil. KčPočet zaměstnanců 2003 0,50 2004 1,51 2005 3,55 2006 1120 2007 1930 2008 22 50 2009 2870 2010 23 100 2011 35 75 2012 65 80 2013 80-9080 V roce 2013 skupina našich firem zaměstnává zhruba 160 zaměstnanců, z nichž je 98% se zdravotním postižením.

16 NĚCO NAVÍC… 1.SDZP se podílí na realizaci společenských akcí v regionu: 2011 Sportovní dny mládeže – Děčín 2012 Zážitkové dny seniorů a zdravotně postižených – Litoměřice, Podřipsko, Česká Kamenice, Děčín 2012 Dětský den na Šluknovsku – Rumburk, Šluknov 2x ročně pořádáme závody ve sportovní střelbě

17 KONTAKT Sídlo firmy 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených Riegrova 909/5 405 02 Děčín IČO: 254 76 092 DIČ: CZ 254 76 092 T: (+420) 415 930 480 info@1sdzp.cz www.1sdzp.cz

18 DĚKUJI ZA POZORNOST DOTAZY


Stáhnout ppt "PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI. KDO JSME A CO DĚLÁME 1. Severočeské družstvo zdravotně postižených je jednou z největších firem zaměstnávajících osoby se zdravotním."

Podobné prezentace


Reklamy Google