Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIva Dostálová
1
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku
2
Strategie českých podniků v EU Velikost hospodářského prostoru Komplexita trhu
3
Světové trendy podnikových strategií Globální konvergence Lokální diverzita
4
Vliv 3 světových center na strategie Globální progresivisté Globální pragmatici
5
Strategické podmínky konkurenceschop. českých podniků Going concern proncip
6
Tvorba strategie Typické znaky strategického řízení
7
Analýza makroprostředí Faktory: - politické -ekonomické -socio kulturní -technologické
8
Analýza mikroprostředí Analýza odvětví Analýza konkurence
9
Analýza vnitřních zdrojů a schopností - různorodost - omezení konkurence -Jedinečnost -neooddělitelnost
10
- ochrana unikátnosti zdrojů - schopnosti podniku
11
Trvalá konkurenční výhoda - identifikace - motivace -rozpoznání - získání zdrojů
12
Druhy konkurenční výhody - nízké náklady - prodej diferencované produkce -strategické hodiny
13
Firemní strategie x podnikatelská strategie - corporate strategy - business strategy
14
Základní pravidla pro tvorbu konkurenční výhody
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.