Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVilém Netrval
1
Jak pracovat s multimediálními prezentacemi Přednáší Mgr. Jaromír Kozel 13. 2. 2014
2
Prezentace prezentace je pouze doplňkový materiál hlavní pozornost má být soustředěna na přednášejícího prezentace není kniha Vytvořit si osnovu – úvod, hlavní část, závěr
3
Množství informací na každém slidu maximálně 5 – 7 odrážek v každé odrážce maximálně 5 – 7 slov myšlenky formulovat stručně, jasně a výstižně tyto myšlenky rozvést pouze mluveným komentářem nezahlťte posluchače různé informace promítněte na různých snímcích pozor na pravopisné chyby a překlepy
4
Písmo velikost písma přizpůsobte velikosti místnosti a plátna text musí být čitelný ze všech míst v místnosti stejná velikost písma v celém dokumentu pro zvýraznění použijte tučný text nebo barvu písma Vyhýbejte se kurzívě, hůře se čte důležitý je kontrast písma s pozadím s barvami opatrně, méně je někdy více
5
Animace, efekty a přechody mezi snímky animacemi šetřete – i zde platí měně je někdy více používejte pouze animace příjemné oku všechny animace jednotné bez účelné změny působí rušivě dodržujte jednotný vzhled celé prezentace na závěr je vhodné poděkovat za pozornost
6
Obrázky, data, schémata obrázky musí dostatečné rozlišení musí být viditelné ze všech koutů místnosti nezapomeňte na popisky
7
Hudba, zvuky, videa vhodné jen jako součást tématu hudbu je možné vložit i jako pozadí – nepoužívejte zvukové efekty raději také nepoužívat délka videa maximálně 3 minuty zkontrolujte si podporované formáty a max. velikost
8
Příprava prezentace vytvořit si osnovu – úvod, hlavní část, závěr generální zkouška – vyzkoušet si prezentaci doma, změřit čas ideálně vyzkoušet prezentaci i na místě vyzkoušet audio techniku, promítací zařízení, dálkové ovládání, kompatibilitu softwaru prezentaci nahrát na cílový počítač s dostatečným předstihem prezentaci jako soubor je vhodné mít na více médiích pro případ poruchy
9
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.