Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vítejte na Marketingu
2
Úrovně mezinárodního zapojení
domácí marketing exportní marketing mezinárodní marketing nadnárodní marketing globální marketing Internacionalizace: sporadická zahraniční aktivita, pravidelná zahr. aktivita, multinacionalizace, globalizace
3
Formy vstupu na zahr. trh
Celková analýza trhu legislativní a devizové zákony a omezení, dovozní licence, kvóty, cla, … konkurence úroveň dovozu, trendy prodeje zákazník a jeho potřeby a přání Formy vstupu na zahr. trh nepřímý vývoz přímý vývoz poskytnutí licence společné podnikání (joint venture) přímé investice
4
Globální marketingové strategie
standardizovaný globální marketing koncentrovaný globální marketing diferencovaný globální marketing 2 strategie umísťování glob. produktu high-tech positioning high-touch positioning
5
Možné strategie Produkt Propa-gace Nezměněný Přizpůso-bený Nový
přímé rozšíření přizpůsobe-ní výrobku Vývoj nového produktu Přizpůsobená adaptovaná komunikace dvojí adaptace
6
Použité zdroje Kotler, P. Marketing Management
Marketing – distanční studijní opora Kapferer, J. N. Les Marques – Capital de l´entreprise
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.